Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8

Default ايه اللعبة الاشتغلات ديه

يا جماعة مش ممكن كده اللعبة ديه فيها غش بالعبيط والله
    انا اتهاجمت مرتين و اليوزر بتاعي مقفول اول مرة دخلت الطوارئ يعني المفروض كل اللينكات راحت والعلاقات ومادخلش بعدها بيت حريم ولا خمارة ازاي اتهاجم تاني من غي علاقات انا بجد عايز حل للموضوع ده يا اما اللعبة بتشتغلنا علشان تقلبنا في الرصيد

Guest

Quote Originally Posted by hotmercury View Post
    انا اتهاجمت مرتين و اليوزر بتاعي مقفول اول مرة دخلت الطوارئ يعني المفروض كل اللينكات راحت والعلاقات ومادخلش بعدها بيت حريم ولا خمارة ازاي اتهاجم تاني من غي علاقات انا بجد عايز حل للموضوع ده يا اما اللعبة بتشتغلنا علشان تقلبنا في الرصيد

اخوي انتا لما تدخل بيت للخمرا احيانا بيكون هاد فخ بيكون الخمرا او المخدرات ضاربة لما تاخذ خمرا عشان تزيد طاقتك الخمرا بتكون ضاربة وبتضرك وبتدخل المستشفى

انا في اليومين دول دخلت المستشفى 3 مرات عشان كنت باخذ خمرا ضاربة

عشان هيك انت لازم تروح على المستشفى وتعمل عملية تجميل وتغير الصورة الرمزية

Quote Originally Posted by roomanse View Post
    اخوي انتا لما تدخل بيت للخمرا احيانا بيكون هاد فخ بيكون الخمرا او المخدرات ضاربة لما تاخذ خمرا عشان تزيد طاقتك الخمرا بتكون ضاربة وبتضرك وبتدخل المستشفى

انا في اليومين دول دخلت المستشفى 3 مرات عشان كنت باخذ خمرا ضاربة

عشان هيك انت لازم تروح على المستشفى وتعمل عملية تجميل وتغير الصورة الرمزية
    فتي فتي فتي

المخدرات المضروبة مش بتودي المستشفى كل اللي بتعمله انها بترفع من نسبة ادمانك ونفس الوقت بتخلي معنوياتك واطيه جدا المخدرات المضروبة ملهاش دعوة بي انك بتروح المستشفى انت تروح في حالة انك خدت جرعة زيادة او وانت في الخمارة او بيت حريم كان واحد هناك وتجليك علاقة حمره وديه مش بتوافق عليه غصب عنك هلاتقيها موجودة وهما يهجموا عليك
    والحل تشتري خمارة ليك انت وتحط فيها خمرا احسن نوع وترفع سعرها وتخلي اقصى احترام فوقك بي شوية بس حلوة حكاية المخدرات اللي بتبقى محطوطه فخ تبقى قولي بتجيبها من فين علشان انا بحب اعمل مقالب
    لازم المشرفين يشوفوا حل ويعملوا برنامج
    anti fatye
    للمنتدى ده
    Last edited by CAPCAIRO; 06-24-2008 at 07:34 PM.
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-

Guest

Quote Originally Posted by CAPCAIRO View Post

فتي فتي فتي

المخدرات المضروبة مش بتودي المستشفى كل اللي بتعمله انها بترفع من نسبة ادمانك ونفس الوقت بتخلي معنوياتك واطيه جدا المخدرات المضروبة ملهاش دعوة بي انك بتروح المستشفى انت تروح في حالة انك خدت جرعة زيادة او وانت في الخمارة او بيت حريم كان واحد هناك وتجليك علاقة حمره وديه مش بتوافق عليه غصب عنك هلاتقيها موجودة وهما يهجموا عليك
    والحل تشتري خمارة ليك انت وتحط فيها خمرا احسن نوع وترفع سعرها وتخلي اقصى احترام فوقك بي شوية بس حلوة حكاية المخدرات اللي بتقى محطوطه فخ تبقى قولي بتجيبها من فين علشان انا بحب اعمل مقالب
    لازم المشرفين يشوفوا حل ويعملوا برنامج
    anti fatye
    للمنتدى ده

انا اخذت خمرا مضروبة مرتين ورحة المستشفى مرتين وهي صورة لعضويتي وانا في المستشفى

واضح فعلا انك منور سرير المستشفى فى الصوره اللى وريتهالنا .. لكن الواضح بردوا انك دخلت الطوارئ بسبب ان فى واحد ضربك .. مش بسبب جرعه زياده او مخدرات مضروبه .

عموما علشان نفصل فى موضوع المخدرات و بتعمل ايه .

المخدرات اللى بتشربوها فى الخماره نوعين .

المخدرات العفيه الشديده
    دا نوع يعمل دماغ عاليه و يعلى الطاقه و المعنويات .. و دا الكثره منه خطر لأن الجرعة الزياده عن طاقتك بتموت و تودى الدماغ فى داهيه و لازم ترجع الطوارئ علشان ينزل لها سوفت وير جديد .

و النوع التانى هى المخدرات المضروبه .. دى بقى بتضعف الجسم و بتقلل الطاقه و بتقلل كمان المعنويات .. و تناول المخدرت المضروبه مش بيودى المستشفى ولا حاجه .. لكن الكثره من تناول المخدرات البايظه دى بتخليك ولا معاك طاقه ولا معنويات .

بالمره بقى .. المعنويات دى .. لو عاليه يبقى طاقك حتزيد فى وقت اسرع من ان تكون معنوياتك قليله

بالتالى كل ما كانت معنوياتك مرتفعه .. كل ما كان سرعة ملئ الطاقه تلاقائيا أسرع

الموضوع النقاش انتهى .. ويا صاحب الصوره .. ركز بقى و بطل تضرب مخدرات مضروبه تخليك مش شايف اساسا
    بالتوفيق
    Last edited by Generozo; 06-24-2008 at 07:31 PM.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

نتوا علطول بتقولوا خمارة
    انا اولا كنت في بيت حريم وده ملكي انا والاحترام بتاعه عالي وكمان تمن الدخول يعني صعب حد يدخله انا هتجنن علشان كده وعموما ممكن حديعلمني ازاي اعمل هجوم او اعمل علاقة حمرا مع حد
    عايز اخد زي ما بيقولوا بتاري

نتوا علطول بتقولوا خمارة
    انا اولا كنت في بيت حريم وده ملكي انا والاحترام بتاعه عالي وكمان تمن الدخول يعني صعب حد يدخله انا هتجنن علشان كده وعموما ممكن حديعلمني ازاي اعمل هجوم او اعمل علاقة حمرا مع حد
    عايز اخد زي ما بيقولوا بتاري

يا كابتن .. يعنى هو ينفع انك تكون نايم مع حرمه و كل ما بتنام معاها هى عماله تديلك فى مخدرات !!

مهو طبيعى جدا انك من كتر المخدرات اللى بتاخدها و انت فى بيت الحريم .. بتعتبر جرعه زياده على جسمك و بتدخل بيها الطوارئ

يعنى بردوا دخولك المستشفى من بيت الحريم .. بسبب جرعه زايده .. و متدخلش على اى بنت خصوصا الغاليين و انت طاقتك عاليه
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Quote Originally Posted by Generozo View Post

يا كابتن .. يعنى هو ينفع انك تكون نايم مع حرمه و كل ما بتنام معاها هى عماله تديلك فى مخدرات !!

مهو طبيعى جدا انك من كتر المخدرات اللى بتاخدها و انت فى بيت الحريم .. بتعتبر جرعه زياده على جسمك و بتدخل بيها الطوارئ

يعنى بردوا دخولك المستشفى من بيت الحريم .. بسبب جرعه زايده .. و متدخلش على اى بنت خصوصا الغاليين و انت طاقتك عاليه
    معلش ياكريم انا بس عاوز اصحح معلومة
    في بيت الحريم مفيش جرعة زيادة زي المخدرات يعني لو انت طاقتك100 اصلا ورحت زورت واحدة غاليه عادي مش هايحصلك حاجة هو ممكن يموت في بيت الحريم لسببين انه البنت اللي دخل عليها جبتلوا مرض خطير او حد كان موجود في بيت الحريم وهو هناك وهجم عليه بس هما معندهمش جرعه زيادة ولا زيادة ادمان
    معلش لصاحب الموضوع الاصلي احنا بس اتشغلنا مع الاخ التاني
    بص مبدئيا اللعبة مش بتشتغل حد يعني عمرهم ما هايدخولك المستشفى علشان يخلوك تجيب رصيد وتخرج طيب ماهو احنا بنلعبها من زمان ليه محصلنش معانا زيكوا وبعدين لو نفترض مثلا يعني ان اللعبة عاوزه تقلبنا في الفلوس علشان نشتري رصيد طيب هى هاتجيلك انت مخصوص لو هما عاوزين يستغلوا الموقف كان اكيد هايروح للأوائل العالم علشان بيبقى موقفهم حساس داخل اللعبة وعندهم استعداد يدفعوا رصيد علشان يحفظوا على مركزهم رغم ان اصلا الكلام ده مش صحيح اللي هو كريمز عاوزة تقلبنا
    انا معاك في نقطة ان المفروض كل العلاقات بتتمسح بعد ما بتروح المستشفى بس اكيد انت غلطان في حاجة اعد مع نفسك وراجع كده
    ولسه من يومين واحد جي زيك واعد يقول ياجماعة انا دخلت بيت الحريم وشحنت طاقة من بيت الحريم وكنت مـتأكد ان مفيش حد معايا في بيت الحريم وانا ميت دلوقتي وفي الاخر افيونا جابله انه اضرب من واحد برتغالي المهم الخلاصة هنا انت ممكن تكون خارج من بيت الحريم وواحد داخل بيت الحريم في نفس الوقت يعني الحوار ممكن يفرق معاك على 0.1 ثانية وانت تكون عامل حسابك انك خرجت وكان مفيش حد بس يعني لو انت مكسل تروح تبص على العلاقات هما غيروا شكلها الروند ده ولما بيكون عندك علاقة جديدة او حد مسح علاقة قديمة هتلاقي الخط عندها كبير ومتلونه علشان يعرفك ان عندك حاجة جديدة
    Last edited by CAPCAIRO; 06-25-2008 at 07:18 AM.
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-