Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8
    Guest

Arrow افضل المصانع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..ده تعبر اول مشاركة ليا فى المنتدى ويارب تعجبكم...موضوع مشاركتى النهارده بتكلم فيه عن افضل المصانع فى لعبة الجرائم..متسمعش كلام اللى يقولك افضل مصنع هو الهروين عشان هو اغلى حاجة او عشان هو اخر واحد فى المصانع او عشان لما بتيجى تبيعه بيتباع بأغلى سعر هو فعلا بيتباع بأغلى سعر بس ما بيعملش انتاج عالى وهقولكوا ليه لانى هطبق الكلام ده عملى معاكم...وبرده متسمعش كلام اللى يقولك اشترى مصانع من المورفيين او البانجو او الكوكايين او الماريجوانا وخلافه من المخدرات...انا هقولكوا افضل مصنع هو ايه..واحسن مصنع يجيبلك احسن فلوس... على فكرة عشان متقولوش انى بضحك عليكوا احنا هنحسبها مع بعض وهنشوف اذا كان كلامى صح ولا غلط ..افضل مصنع هو الكيتامين..طيب ليه يا عم افضل مصنع هو الكيتامين هقولكوا ليه وتعالوا نحسبها مع بعض...يلا بينا
    معمل الكيتامين بينتجلك فى اليوم 165 وحدة حلو..وسعره عند تاجر المخدرات 113$تمام
    انا دلوقتى بتكلم على انتاج الوحدات ماليس دعوة بأن الذكاء بيزود عدد الوحدات هنتكلم على اساس المكتوب عند تاجر المخدرات والمصانع
    طيب اضرب بقى 165 وحدة فى 113
    165فى 113=18645$ده الناتج
    بس طبعا تاجر المخدرات بيخصم منك 5%عشان تبيع بالجملة ده فى كل المخدرات مش الكيتامين بس يعنى هيحاسبك على 107.25$تقريبا

انا بقى عاوز اى حد بيلعب اللعبة ده صح يعنى يكون لعيب ويقول انى كلامى غلط وان فى مصنع تانى بيجيب فلوس اكتر من اللى انا بقول عليها ده
    بكده اكون خلصت موضوعى..ويارب المشاركة بتاعتى تعجبكم ويكون شرحى بسيط ومفهوم..تقبلوا منى فائق الاحترام
    اخوكم
    ماتريكس

مشكور أخى الكريم على هذه النصيحه الممتازه والله جبتلى فلوس أتر من الصيدليه

Guest

كلام مظبـــــــوط 100% بي التوفيق

كلامك صح حاليا بس متنساش ان سعر المخدرات بتتغير وبيحصل كابسات ووصلات وحوارات كتير وبالتالي ممكن اللي انت بتقوله يتغير في اي وقت ويبقى اي مخدر تاني احسن من الكيتامين بس المخدر اللي بيجي حاليا كل روند البانحو واللي بيشتريه من اول الروند مش بيخسر بس مش معني كده انه لازم يجي كل روند علشان ميجيش واحد ويقول انت قولتلي ولو لاحظت في المنتدى في المنتدى محدش عامل مواضيع تتكلم عن المخدرات لانه ده حاجة مش ثبته وببتغير كل يوم بس اللي ممكن نقوله في الاخير الواحد لازم يعتمد على نفسه في حكاية المخدرات بس الناس اللي بتلعب على مراكز بتريح نفسها وبتسحب من كل الانواع علشان معندهومش حاجة اسمها احتمال يجي او لأ
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-

Guest

كلامك مزبوط100% بس انا ليا تعليق صغير
    فى اول الروند فعلا مصانع الكيتامين هى فعلا احسن انتاج واحسن مكسب
    بس احيانا الروند بيخلى الافضلية لمصانع اخرى
    طبعا انا مش جايب الكلام من دماغى
    مثال على كلامى
    روند 24
    كانت افضل مصانع هى البانجو لان سعر البانجو ارتفع بصورة غريبة فى اول الروند
    عما اعتقد انو وصل ل16 وانتها فى نهاية الدورة بى 24
    لو حسبتها هتلقية هو المصنع الكسبان
    روند 25
    كانت افضل مصانع هى ماكس السائل(عقاقير هلوسة)بس
    انا مش فاكر السعر بزبط لانى ملعبتش الروند دة
    روند 26
    كانت افضل المصانع هى الهيروين
    ارتفع بصروة غريبة برضوا فى بداية الروند
    حصل كبسة وسفينة طلبتوا
    وصل لنهاية الروند لى 300 وشوية
    روند 28
    مصانع الكيتامين هى افضل المصانع حتى الان

وصلت المعلومة

Guest

Default تعليق صغير

كلامك صح و مظبوط بس انتا باين عليك شاطر في الهندسه و شكرا
    Last edited by h4mo; 06-30-2008 at 10:36 AM.

Thumbs up

Good Work ya shabab wallahi 100 %

Guest

واللة كلامك زى الفل اخوك ميزووووو[I]