Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5

Question ممكن مساعده

بصراحه انا بلعب كريمز من زمان وتقريبا من الدوره السادسه ولكن اخدت بريك في النص بسبب الدراسه واعتقد ان بعض اركان اللعبه راح من دماغي علشان كده عندي بعض الاستفسارات
    اولا لو كانت فلوسي في البنك كلها فهل لو انضربت او فشلت في السرقه هتتخصم منها ولا بتبقي محفوظه بعيد ومش هتقل وهل لو عندي مشاريع وفلوسي كلها في البنك الايجار مش هيتاخد ولا لا

ثانيا هل لو كان عندي مزز كتير وسبت الفلوس بتاعتهم لاخر يوم في الدوره وجمعته فجاه الاحترام هيزيد بشكل كبير علي اساس ان الكاشات الكتير بتزود الاحترام؟

ثالثا انا مره هجمت علي فرد في ديسكو وقتلته وبعدها لقتني ميت من هجوم عصابه فهل العصابه دي بتاعته ولا دي عصابه تانيه؟

رابعا في الدورات الاولي ممكنش فيه الميتادون كان حقنه المورفين بس اللي طبعا سعرها بيزيد مع زياده الاستعمال والاحترام لكنني في الدوره دي استخدمت الحقنه الميتادون ولا حظت انها ارخص طبعا بس بتقعد مده اقل فممكن حد يقلي ايه الفرق ومين احسن؟

خامسا الاسئله اللي بتجيلي لما بروح الديسكو او لما بسرق او اي حاجه لما تجاوب صح ساعات بيديك طاقه او فلوس اوسلاح او ميتادون لكن ساعات مبيدنيش حاجه خالص مع اني بجاوب صح ليه ده بقي؟؟

ملحوظه اخيره ان كل حاجه في كريمز بقت اروع لكن لو الشات يبقي حي من غير اجراء تحديث هيبقي حاجه رووووعه
    ومشكورين علي المجهود الرائع

[/SIZE][/COLOR]

Guest

Cool (respect)

Mannnnnnnnn Read the RUlez
    http://www.thecrims.com/rules.php

Quote Originally Posted by umbroELSHEWY View Post
    انا مش فاهم ايه دلوقتي اللي دخل القوانين في الموضوع الراجل بيسأل كام سؤال ايه اللي دخل القوانين وياريت حضرتك انت اللي تبص على القونين بتاعت المنتدى وتشوف انك ممنوع تتكب غير بي العربي والفرانكو
    Quote Originally Posted by nevercares88 View Post
    بصراحه انا بلعب كريمز من زمان وتقريبا من الدوره السادسه ولكن اخدت بريك في النص بسبب الدراسه واعتقد ان بعض اركان اللعبه راح من دماغي علشان كده عندي بعض الاستفسارات
    اولا لو كانت فلوسي في البنك كلها فهل لو انضربت او فشلت في السرقه هتتخصم منها ولا بتبقي محفوظه بعيد ومش هتقل وهل لو عندي مشاريع وفلوسي كلها في البنك الايجار مش هيتاخد ولا لا

ثانيا هل لو كان عندي مزز كتير وسبت الفلوس بتاعتهم لاخر يوم في الدوره وجمعته فجاه الاحترام هيزيد بشكل كبير علي اساس ان الكاشات الكتير بتزود الاحترام؟

ثالثا انا مره هجمت علي فرد في ديسكو وقتلته وبعدها لقتني ميت من هجوم عصابه فهل العصابه دي بتاعته ولا دي عصابه تانيه؟

رابعا في الدورات الاولي ممكنش فيه الميتادون كان حقنه المورفين بس اللي طبعا سعرها بيزيد مع زياده الاستعمال والاحترام لكنني في الدوره دي استخدمت الحقنه الميتادون ولا حظت انها ارخص طبعا بس بتقعد مده اقل فممكن حد يقلي ايه الفرق ومين احسن؟

خامسا الاسئله اللي بتجيلي لما بروح الديسكو او لما بسرق او اي حاجه لما تجاوب صح ساعات بيديك طاقه او فلوس اوسلاح او ميتادون لكن ساعات مبيدنيش حاجه خالص مع اني بجاوب صح ليه ده بقي؟؟

ملحوظه اخيره ان كل حاجه في كريمز بقت اروع لكن لو الشات يبقي حي من غير اجراء تحديث هيبقي حاجه رووووعه
    ومشكورين علي المجهود الرائع

[/SIZE][/COLOR]
    اولا: فلوسك اللي في البنك عادي جدا زي زمان لو السرقة فشلت واتسجنت تقدر تروح البنك وفلوسك هاتكون زي ماهى هى هاتزيد من الفوايد بس حكاية المشاريع ديه اكيد لازم ياخد فلوس ولو انت مكنش عندك فلوس كفاية بره البنك هيبقى عليك ديون والمشاريع هاتوقف بس لازم الفلوس تكون بره مش في البنك يعني انت ممكن تبقى تسيب مبلغ بسيط على حسب عدد المشاريع عندك او المصانع

ثانيا: موضوع المزز ده لسه زي ماهو واكيد طبعا لما هاتجمع الفلوس احترامك هايزيد بناء على الفلوس اللي كسبتها من المزز بس مش هاتفرق لو جمعتها من النهاردة او اخر الروند كله محصل بعضه

ثالثا: موضوع الهجوم ده لو اللي انت هجمت عليه مات اكيد مش هايقدر يهجم عليك تاني ممكن كان في واحد تاني في الديسكو وهجم عليك هجموم عصابة او لو انت كنت في عصابة مع حد كان فيها واحد مدخل رابتس وهجم عليه

رابعا: الميتادون طبعا هو احسن دلوقتي وحقنه المورفين ديه كانت مشكلة كبيرة زمان بالذات الناس اللي بيوصلوا هرم علشان بتبقى غاليه عليهم جدا بس زمان كانت سرقة الهرم بتجيب فلوس اكتر من دلوقتي وكل السرقات عموما كانت زمان بتجيب فلوس اكتر من دلوقتي بس هما عوضوا حكاية مكسب من السرقات بي الميتادون وده سعره بيزيد بناء على حاجتين اولا نسبة ادمانك لو كانت عالية هتلاقي سعر الميتادون عالي تاني حاجة بيزيد بناء على احترامك

خامسا: الاسئلة ديه تدخل تحت الراندوم يعني بتجي تلقائي واحيانا بتواجب صح ومش بتكسب حاجة ده عادي جدا ومن غير سبب بس هى عموما الفايدة الوحيدة الكويسة فيها لما ينزل الادمان للنص او لما يديك الحباية اللي بتخلي الطاقة بتاعتك كامله

اخر حاجة موضوع الشات المتحرك ده افيونا قال قبل كده هما جربوه لمدة يومين وخلى اللعبة تقيلة جدا ومحمل على السرفير ومحدش كان عارف يلعب فاهما رجعوا الشات القديم تاني
    وشكرا....
    Last edited by CAPCAIRO; 07-01-2008 at 04:26 PM.
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-

اشكرك علي المتابعه والرد

Quote Originally Posted by umbroELSHEWY View Post

مان ايه و رولز ايه .. أقسم بالله انت ما فاهم اى حاجه .. لا بالعربى و لا حتى بالأنجليزى

يعنى الراجل بيسأل سؤال معين و انت بترد عليه برد مختلف تماما .. ايه علاقة استفساراته بالقوانين .. انت اكيد كنت تقصد كلمة تانيه .. اللى هى
    Guide

يعنى غير انك مش بتعرف تكتب انجليزى اصلا .. و كمان مش بتلتزم بقوانين المنتدى

طيب يا ريت بقى .. بدل ما تقول للراجل اقرا القوانين .. انا رأيى انك انت اللى تروح و تقراها و بطل كتابة فى المنتدى بلغة انت مش فاهمها و كمان ممنوعه من المنتدى اللى انت فيه
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew