Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8

Default التوبس ملوش لازمة

التوبس اللي هما اضفوه للروند ده انا شايف انه ملوش لازمة نهائي وهاقول ليه
    اولا انا كنت بدخل بي الرابتس كده في بيوت الحريم علشان اصطاد ناس عادي يعني وبشحن الطاقة من عند الحريم كل مره على مدار الروند كله عمري ما دخلت المستشفى بسسب مرض خطير يعني اكتر حاجة حصلت بيقولي البت ديه مكنتش مظبوطة معاه بس وتنزل الطاقة مش اكتر وكمان اللي لاحظته ان فيه حريم معينة بتزود الطاقة وحريم بتنقص الطاقة يعني مش لازمة الغالين بس اللي يرفعوا الطاقة في بنات رخيصة جدا وبترفع برضوا الطاقة للاخر 100% بس ده اللي انا شوفته بس فيه فرق كبير مابين الروند ده والروند اللي فات من ناحية الامراض
    فابتالي التوبس ملوش لازمة
    Last edited by CAPCAIRO; 07-09-2008 at 03:02 PM.
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-

Guest

Talking (respect)

Sorry ya brns bas dah kan hayeb2a gamed law el whorsehooker zay ma kanet men 5er ticket

Guest

Exclamation ممكن رد

تب هو رصيد هيجلى فى بيتا وانا عامل يوزر بتاعى اخش بي عادى لما الدوره تبدا مثل فى كريمز الاصليه حسابى بيكون لسخ شغااااال تب فى بيتا هيبقى ايييييه

Guest

ياصاحبى التوبس دة مهم اوى
    انا كنت مقضيها فى بيت الحريم على طول لكن بعد كام مرة ورا بعض كنت بدخل المستشفى فاشتريت تويس من يوم 96 مدخلتش المستشفى ولا مرة

Guest

لا ليه لازمه بس مش للناس الي العادين عاملينه للي الناس الي بتفهم بس

انت دلوقتي احترامك وصل

300 الف وبي التالي سعر علاج الادمان بتاعك بقي ... بكام

اسال نفسك

احترامك بقي 3 مليون يبقي سعر علاج الادمان بتاعك كام ...

يعني اليوم الواحد في كرايمز هيكلفك قد ايه ..

تيجي بقي مع التوبس احترامك مليون يا غالي هتخش تشرب مره واحده تبقي ميه ومش هتموت وبي التالي فايدته 10/10

انها بتخليك تسرق بدون ما تخسر فلوس ... في علاج الادمان ولا في الشرب من الخماره

Quote Originally Posted by gawad View Post
    ياصاحبى التوبس دة مهم اوى
    انا كنت مقضيها فى بيت الحريم على طول لكن بعد كام مرة ورا بعض كنت بدخل المستشفى فاشتريت تويس من يوم 96 مدخلتش المستشفى ولا مرة
    ماهو انت تلاقيك دخلت المستشفى بسسب انك بتزور المزه اكتر من مره ورا بعض
    Quote Originally Posted by BiroOoOo View Post
    لا ليه لازمه بس مش للناس الي العادين عاملينه للي الناس الي بتفهم بس

انت دلوقتي احترامك وصل

300 الف وبي التالي سعر علاج الادمان بتاعك بقي ... بكام

اسال نفسك

احترامك بقي 3 مليون يبقي سعر علاج الادمان بتاعك كام ...

يعني اليوم الواحد في كرايمز هيكلفك قد ايه ..

تيجي بقي مع التوبس احترامك مليون يا غالي هتخش تشرب مره واحده تبقي ميه ومش هتموت وبي التالي فايدته 10/10

انها بتخليك تسرق بدون ما تخسر فلوس ... في علاج الادمان ولا في الشرب من الخماره
    عارف الكلام ده والله وعارف ان لما احترامك بيزيد سعر الميتادون بيزيد
    بس انا دلوقتي بنتكلم عن الامراض اللي بتجي من الحريم اقرا الموضوع كويس وافهمه وبعدين جاوب
    انا اتكلمت عن ان نسبة الامراض قلت جدا بدون ماتحتاج توبس بس مش معنى كده انه مش مش بيعمل حاجة لو هو بيعمل طبعا بس ما انا هو كل يوم بيدخل بيوت الحريم وعمر ما اليوزر مات مني بسبب مرض خطير زي الروند اللي فات كان فيه فرق كبير
    يعني الخلاصة من الاخير ان نسبة الامراض عموما قلت وبشكل كبير عن الروند اللي فات ده غير ان في مزز معنيه بتزود الطاقة ومزز بتكون مش مظبوطه وبتقلل الطاقة يعني الموضوع مش تلقائي ولا حاجة
    -={<< Dealing with me like dealing with the explosive first mistake was the last mistake>>}=-

Guest

Quote Originally Posted by CAPCAIRO View Post
    ماهو انت تلاقيك دخلت المستشفى بسسب انك بتزور المزه اكتر من مره ورا بعض

عارف الكلام ده والله وعارف ان لما احترامك بيزيد سعر الميتادون بيزيد
    بس انا دلوقتي بنتكلم عن الامراض اللي بتجي من الحريم اقرا الموضوع كويس وافهمه وبعدين جاوب
    انا اتكلمت عن ان نسبة الامراض قلت جدا بدون ماتحتاج توبس بس مش معنى كده انه مش مش بيعمل حاجة لو هو بيعمل طبعا بس ما انا هو كل يوم بيدخل بيوت الحريم وعمر ما اليوزر مات مني بسبب مرض خطير زي الروند اللي فات كان فيه فرق كبير
    يعني الخلاصة من الاخير ان نسبة الامراض عموما قلت وبشكل كبير عن الروند اللي فات ده غير ان في مزز معنيه بتزود الطاقة ومزز بتكون مش مظبوطه وبتقلل الطاقة يعني الموضوع مش تلقائي ولا حاجة

لا من الاخر النسبه مش زادت ولا حاجه النسبه زي ما هي واضح انك اصلا مستعملتش بيوت الحريم رواند 27 عشان كده مش عارف النسبه الصح ولالا علي العموم انا قولتلك الكلام الي انا شايفه

Guest

يا capcairo
    انا عندى 15 موزة فى بيوت الحريم بتوعى وكنت ببدل فيهم يعنى بدخل مع كل واحدة مرة
    ولو انت بتقول ان الموضوع مش تلقائى ياريت تقولى الموزز اللى بتوديني المستشفى والموزز اللى مبتدخلنيش
    لان تقريباً كل الموزز اللى عندى دخلتنى المستشفى ماعدا
    Miss Blonde
    الحق يتقال انها كانت مظبطانى