Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7

Thread: Bot...

  1. #1

    Default Bot...

    Memox kan du kolla in snubben
    Hitback...
    Du har blivit attackerad!
    (Dag 117 23:00)
    Du har blivit misshandlad av gänget Violence Stop ACTA, du dog! Gängmedlemmen som blev attackerad var DavidRullz.
    Träffade han på ett hor hus och sedan på jävligt kort tid bara några sekunder.... så hann han sätta ga på mig och byta ansikte.. Jag huntar denna rundan .... och jag är rätt så snabb , nu när the crims fungerar acceptabelt.....
    Vill ha ett riktigt svar inte liknande svar som , han var snabbare än dig och blabla...
    Spelar tc för ca 4-5 år och jag har huntat en hel del!!
    Ett seriöst svar vill jag ha memox!!
    Last edited by DavidRullz; 02-10-2012 at 11:57 PM.

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Finland
    Posts
    315

    Default

    ID: 15748178

    rabbits= autokratoras banna denhär acc han har speed bott! 1000% sekärt
    Only God can JUDGE Me


    Hate it or love it... Im The King

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Händelseförloppet var enligt följande:

    2012-02-10 23:44:31 gick du in på ett horus
    2012-02-10 23:45:08 blev du anfallen
    2012-02-10 23:45:10 försökte du klicka på surgery men då var du redan död.

    Så det ser ut som att du var inne på horhuset ganska längre innan du blev anfallen.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  4. #4

    Default

    Hallå memox... Jag säger inte att du ljuger, men jag kan tänka mig att det stämmer ej . Jag vet att tc har fungerat rätt så dåligt för mig ( ganska seg) men den dagen fungerade tc perfekt.... Jag väntar Aldrig i ett horhus utan jag kommer in och lämnar snabbt genom att trycka på attack... Det stämmer ej.. jag vet själv och sidan laddades också.. tog max 3 sekunder ( vilket jag inte tror)...... det som du visar här är nästan 1 minut ju.. vilket näääää det kan ej stämma... Är du säker att du kolla på den rätta horhusen där jag fick ga ....
    Jag såg han , på attack... Då jag tryckte stod det att han hade försvunnit!...
    Last edited by DavidRullz; 02-14-2012 at 10:25 PM.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Jag tycker också det låter mycket att vänta i ett horhus i 30 sekunder men det är det som loggarna säger och bara det jag kan utgå ifrån. Du gick in på några andra horhus innan men jag tittade på det senaste som du var inne på. Om någon redan hunnit sätta upp ett GA mot dig så hjälper det inte att göra surgery. Jag tror inte det är någon bugg. Jag kommer att göra en uppdatering snart som kommer att göra spelet snabbare, uppdateringen har blivit försenad en hel del men den kommer
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  6. #6

    Default

    Hej igen!... jag har huntat rätt så mycket sen dess...och jag är nästan säker på att du kollade på fel horhus, men ifall det händer igen så kommer jag att meddela det igen......... Men kan du kolla ifall vissa spelare har hjälp... ( script,bot) som gör att den spelare som de träffar på i rave/horhus väljs direkt till attact /ga... för då är det en jätte stor fördel för dom ju...
    MVH David...

  7. #7
    Zed7 Guest

    Default

    Man kan inte alltid se om någon använder bot/script men där finns grejer som förhindrar att man får för mycket fördelar med att använda sådana. I vissa fall kan vi upptäcka ett botbeteende i loggarna och då blir det ban.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •