Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
  1. #1

    Default Nya ideer för thecrims

    Hej!
    Jag har några ideer kring crims.
    1) När man huntar så är det lätt att åka in på kåken.... Jag tänkte att det kanske är bättre att minska på den tiden som man är inne på kåken när man har dödat någon..Oftast när jag huntar så åker jag in på kåken och det tar en viss tid att komma ut. Men man pallar inte vänta så länge så man gör något annat i stället och loggar inte in igen fören nästa dag.
    - Minska på Jail tiden
    - Kanske minska på mutorna , fast man har hög respekt ska man väl kunna hunta mycket ,fast man inte har k.r.e.d.i.t.e.r.

    När man huntar så är det lätt att få ga. Jag har ingen bra ideer kring det, men jag tänker mig att ha minimum respekt på ca 20000 för att kunna sätta igång ga.
    Få mer stats när man gör en hit och om man är hitman och den spelare som du dödar är rånare och har hög inteligens så ska du inte få mer inteligens än karisma .. När jag dödar en rånare så får jag till exempel:
    20 k intel 25k styrka och 18k tolerans.. Och jag menar att jag vill få 25k styra och ca 25k tolerans och mindre inteligens.

    Jätte många uppdrag på gränden, ( för alla spelare) t.o.m för de som har 2kk skills och 10kk respekt
    Kommer inte på fler ideer... kanske ni kommer på fler... vore glad ifall ni skriver era ideer och tankar ! Och om ni inte förstår vad jag menar så bara fråga, ska försöka förklara bättre!

  2. #2
    Guest

    Default

    Nu måste man hunta för att levla vidare och man måste döda, Det är stor risk att man själv dör och hamnar på sjukan. De borde kosta 5 creds att komma ut från fängelse eller sjukan istället! tror även de skulle dra in mer i intäkter om man drog ner priset för då svider det inte lika mycket i plånboken

  3. #3
    Zed7 Guest

    Default

    Tack för förslagen, ska diskutera det med de andra i Crew!

  4. #4
    Guest

    Default

    Instämmer med kredit/muta ut delen men dock inte med GA att man behöver 20k för att lägga upp

    Bra förslag förresten

  5. #5

    Default

    Tycker man ska få ha en "helper" som också kan logga in på ens acc....

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •