Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10

Thread: Server

  1. #1

    Default Server

    Hej, jag undrar ifall man kan välja på vilken server man vill gå in på.. vad jag vet så finns det väl 9 och 12... 9 går usselt... ( crims går fortfarande långtsamnt för mig).. Och när jag frågar andra grabbar... så säger de att de är inne på 12 och att den fungerar jätte bra. Jag har restartat pc, gjort allt men jag kommer inte in på 12 , vad måste jag göra?

  2. #2

    Default

    Servrarna går segt igen, ffs :S Tillbaka med loading saken igen tack...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Den kommer att aktiveras snart igen.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  4. #4

    Default

    Memox.... allvar !! The crims har fungerat perfekt tills dagen 33 ... sen dess har den fungerat uselt och jag skämtar inte.. Varför fungerar det för vissa och inte för andra?. OCH NEJ det är inte mitt Internet eller dator, allting fungerar hur bra som helst förutom thecrims. Har kompisar som har fiber internet ( både från Sverige och Rumänien) för de fungerar också skit. Jag hoppas verkligen att du fixar the crims tills nästa runda annars......................................... så är det svårt att spela... För de som tc fungerar bra är hur lätt som helst att döda någon... GÖR NÅGOT!! man börjar bli trött på det.. man vill heller inte sluta spela , men man kanske blir tvungen till det? Och ps... denna rundan har jag köpt ca 30-40 k.r.e.d.i.t.e.r .. Måste jag köpa k.r.e.d.i.t.e.r för att ta mig ur sjukan bara för att the crims går segt... och denna rundan har jag förlorat minst 2mille stats minst!





    Klockan är nu 00:11 svensk tid och dag 174 . 00 :47 ... crims fungerar nästan perefekt... laddas nästan på sekunden... varför gör den inte så alltid? online 1164
    Last edited by DavidRULLZ; 02-25-2012 at 12:12 AM.

  5. #5

    Default

    Jag vill byta mitt thecrims namn till , David . Men den är redan upptagen... Jag kollade på det kontot och på profilen stod det att personen har inte loggat in sen 1970.... kan man göra ngt åt det så att jag får namnet? det ser ju inte ut att personen spelar mer ju

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Nej, det kommer att bli raderat automatiskt, först då blir det tillgängligt.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  7. #7

    Default

    okej.... men jag har ställt andra frågor längre upp kan man få svar på dem också

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Vi håller på att titta på andra datacenter så att vi inte behöver använda den ddos-lösning som vi har idag. Den är inte riktigt bra. Vi kommer inte att flytta före nästa runda utan det blir i så fall tidigast runda 57. Jag kommer att försöka göra förbättringar i själva spelet för att det skall ladda snabbare men utrymmet för det är begränsat.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  9. #9

    Default

    hej igen.... okej...
    Memox, jag glömde bort att man måste berätta för varje runda man loggar in från flera ip-adresser. Jag loggade in från skolan för någon timme sen... glömde bort det helt ... Kan du lägga anteckning på att jag loggar in från skolan också. MVH David

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Det är helt ok att spela från olika IP-adresser så länge vi inte ser ett samband med andra konton.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •