Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8

Default انا عايز افهم ايه دا ؟

(اليوم 127 02:0
    127 02:56 1252123008
    ==================
    المسدج دى وصلتنى امبارح وانا فى العصابه الاول على العالم وكنا شغالين سرقه وكل اللى كانوا معانا يقدروا يسرقوا اهرامات ولو فى حاجه اكبر من كده بردو هيسرقوها مرتاح وفجأه وصلتنى الرساله دى ودخلنا السجن كلنا وخسرت مليار ونص تقريبا و200 الف احترام و30 الف فى كل مهاره
    دا بقى اسميه ايه بالضبط علشان انا مش فاهم ؟؟؟

Guest

ياعم عادي بتحصل كتير بيبقي فيه واحد مش هرم اصلا بيقي داخل الجانج عشان يدخلكم السجن :d

يافرى الناس دى اقل واحد فيهم بيسرق هرم مرتاح وبعدين لو كلامك صح كان على الاقل كتب فى الرساله اسم اللى اتسبب فى فشل السرقه ومكنتش جت الرساله الغريبه دى ..

Guest

طب هو مين قالك ان لو حد اتسبب في دخول السجن اسمه بيطلع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حصلت اكتر من مره انى اكون فى عصابه وفى حد اقل من السرقه اللى بنسرقها
    اللى اقل من السرقه كان بيدخل السجن وكان بيجيلى رساله مكتوب فيها اسم اللى اتسبب فى السرقه ان كان واحد او اكتر وهمه بس اللى كانوا بيدخلوا السجن لكن باقى العصابه لأ .. المرادى بقى العصابه كلها دخلت السجن ،، عندك رد ياسيد ؟؟

الموضوع ده مفيهوش جدال كتير ,, يا رجاله سهل جدا يبقى فى حد من اللى اشتركوا فى السرقه يكون اقل من المستوى المطلوب و بكتير و يكون إحترامه ده حتى لو كان 20 الف مجرد احترام وهمى مكون من فلوس و بس

موضوع اسم الاعب اللى تسبب فى فشل السرقة ده كانت مشكله فى سيرفر اللعبه و تم حلها خلاص .
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

امال نظام الكافر فى سرقة العصاية اية فايدتة ؟

لما يكون فى سرقة عصابه بتحتاج 10 افراد و كل فرد فى العصابه لازم تكون صعوبته 10 الاف مثلا .

معنى كده ان السرقه عشان تنجح و كل الناس تاخد الفلوس لازم يكون إجمالى صعوبة كل الاعيبه اللى شاركوا فى السرقة دى تبقى 100 الف صعوبة .. اللى هما 10 افراد * 10 الاف صعوبة كل واحد .

لو كان الأجمالى اعلى من 100 الف صعوبة يبقى الكل حيقبض الكاش .. إنما لو اقل يبقى كله حيدخل السجن .

طيب نفرض بقى ان فى واحد من العصابه صعوبته 90 الف .. و باقى ال 9 افراد اللى جوه العصابه مجموع صعوبتهم كلهم على بعض 9 الاف .. يعنى الأجمالى 99 ألف صعوبة مش 100 ألف . يبقى كله حيتسجن . إنما لو كان مجموع ال 9 افراد دول اكتر من 10 الاف يبقى السرقة حتنجح عشان هما كده حيكملوا كلهم على بعض ال 100 الف الصعوبة بتاعة السرقة .

فهمت كده ؟
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew