Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Default بصراحة انا قربت ازهق من اللعبة

انا مش عارف هيتصلح حالها امتة لو سمحتم يا سيادة المنظم المبجل اجوجو انت منفض لميتين اهلي لية عاوز الرصيد ومجاش والدعم الفنى بقالو 64 ساعة مردش اية العمل بقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم

هو إيه اللى بقالك 64 ساعه بالظبط .. ممكن تبطل كدب و إفترا .
    تانى حاجه لما تبقى تلتزم بقوانين الدعم الفنى ساعتها نبقى نحترمك .. مش تيجى تعمل فى مركز الدعم الفنى 6 تذاكر بخصوص نفس الموضوع .. هو حد قالك إننا شغالين لحساب سياتك بس ولا إيه .

مركز الدعم الفنى بتعمل فيه طلب واحد بخصوص الموضوع الواحد .. و كل ما بتعمل أكتر من طلب بخصوص نفس الموضوع .. الطلب بتاع سياتك بنركنه على الرف و بيكون أخر حاجه .
    حتى بعد ما ركنته على الرف .. بردوا ميكملش ال 48 ساعه .. بلاش كذب و إفترا خنقتونا و مليتوا البلد :d

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Default ههههههههه

يا باشا كل حاجة برنت اسكرين ونشوف مين الي كداب واول حاجة انت مش هتدينى اوامر مانت لو بترد عليا بسرعة وعدل وباحترام مش هتكلم معاك كدة لكن انت بتحور وعارف

mash3al1

Posted On: 18 May 2013 02:28 AM
    لو سمحت يا باشا ليا كودين موصلوش والباقي وصل من الرقم ...........

ودة رد سعتك
    Generozo

Posted On: 21 May 2013 04:20 PM
    السلام عليكم

أولا حقك .. تاخد بالأصول .. ده لو كنت بتفهم أساسا .. مش تعملى فرح هنا بأكتر من تذكرة و إنت عارف ان المفروض تعمل تذكرة واحده بس بخصوص الموضوع او المشكلة الواحده

تانى حاجه .. تروح المنتدى و تقل فى ادبك و تقول ألفاظ مش محترمه .. و مستنى منى إنى اعاملك بإحترام !!

عموما .. انت عملت 5 رسايل من رقم الموبايل ده .. يوم 18 مايو و الخمس رسايل وصلو و إنت إستخدمتهم كمان
    على الحساب بإسم
    ........... Mash3al1

فهمنى غلطى يا باشا والنبي لحسن انا غلبان ونوب ومش فاهم حاجة ومنافق والتاريخ قدامك
    Last edited by Mash3al1; 05-22-2013 at 06:08 AM.

لو سمحت يا كريم شوف الموضوع بتاعه بعد إذنك ، شوف لو ليه رصيد ما وصلش او متأخر لأي سبب من الأسباب يا ريت تساعده ، ومش معنى يا ريت تساعده انك مقصر بس مجرد تذكير ، والراجل معلش ليه حق يبقى مضايق وإن كان المفروض يكون ملتزم بالقوانيين طبعا بس الواضح من رسالته انه مش بيحور يعنى ولا بيكدب

شكرا على الإهتمام

الصورة خير دليل على إنى أيوه فعلا انا رديت عليك يوم 21 .. و الله بالرغم من إن الرد على أمثالك حرام أساسا بس انا متعمد إنى احرجك قدام الناس اللى شافت الموضوع من منظمين و مشرفين و أعضاء

على فكرة الكلام اللى مكتوب على مراحل ده هو عباره عن تذاكر متفرقه بس انا اللى دمجتها فى تذكرة واحده عشان اعرف اتعامل مع الأنسان المحترم المهذب ده

يااااااااه دنتا فعلا بقالك يا عينى 64 ساعه مأخدتش رد من حد فى مركز الدعم الفنى .. يخربيت أم الكدب اللى مش حيفارقنا أبدا ده

Quote Originally Posted by SmArTcrezy View Post
    لو سمحت يا كريم شوف الموضوع بتاعه بعد إذنك ، شوف لو ليه رصيد ما وصلش او متأخر لأي سبب من الأسباب يا ريت تساعده ، ومش معنى يا ريت تساعده انك مقصر بس مجرد تذكير ، والراجل معلش ليه حق يبقى مضايق وإن كان المفروض يكون ملتزم بالقوانيين طبعا بس الواضح من رسالته انه مش بيحور يعنى ولا بيكدب

شكرا على الإهتمام
    سمارت إنت عارف إنى مش بقصر مع حد .. لكن انا مش بحب الكدب و مش بحب الأفترا .. متجيش تقولى انت بقالك 64 ساعه مستنى و كأنك برئ
    و إنت أساسا عامل 6 تذاكر عشان نفس المشكلة و فاكر انك كل ما تعمل أكتر فرصتك فى الرد حتكتر

انت لو شفت الفيديو حتعرف إنى قايل و منبه ع الناس إن اللى حيعمل اكتر من تذكرة حيكون فى تأخير متعمد من المنظمين فى الرد عليه .. طيب ما بالك بقى الراجل الطيب ده عمل 6 تذاكر .. اعمل انا معاه إيه ؟

و على فكره احنا ممكن ندى حظر بردوا جوا مركز الدعم الفنى للأشخاص اللى بتكرر التذاكر بنفس الشكل ده .. لكن انا بستبعد من دماغى الموضوع ده تماما و مش بتعامل بيه مع مصريين عشان عيب لما اعملها مع ولاد بلدى .

و بالرغم من ده كله .. انا رديت عليه و قلتله ان الرقم بتاعه استعمل كل الرسائل اللى جتله و بعدها رد عليا رد قليل الأدب تانى مره و قالى انى عايز اكل عليه الرصيد .كأنى باخد رصيده ده بحطه فى جيبى أو مثلا بديلك رصيد من جيب أبويا فا عشان كده بوفره .. و ناسى ان لو كان ليه حق بياخده زى ناس كتيره اوى و لو ملهوش حق لو إتنطط ووقف على إيده مش حياخد حاجه مننا

يعنى اخر قلة أدب و عدم تربية و فى الأخر بقيت انا الظالم و المفترى

انا معنديش كلام تانى اقوله فى الموضوع ده .. بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Default برافووووووووو

برافو ومرسي ليك علي فكرة وضحتلي حجات مكنتش شايفها بس تفتكر لو انا بحور كنت عملت دة كلة بس عادى يا صحبي انت خلاص قلت انى مش محترم وقليل الادب علي اساس انك نبي دة حتة عيل حتعمل عليا جدع ووطنى فكك متمثلش بس كويس انك قولت الكلمتين دول قدام الناس والناس شايفة كلامى وكلامك وعرفت بس انك لو ليك حق او ملكش لو هتقف علي دماغك مش هتاخدة

انا معنديش كلام اقولة تانى في الموضوع دة ونشكركم علي حسن تعاونكم معنا يا محترم

Guest

Smile لو سمحت ممكن لينك الدعم الفنى عشان اعمل تيكيت انا كمان

لو سمحت ممكن لينك الدعم الفنى عشان اعمل تيكيت انا كمان

هنـــا تقدر تعرف كل حاجة متعلقة بالدعم الفني

All your dreams can come true, just if you have the courage to pursue them.

Guest

خلاص يا رجالة أحنا مصريين وولاد بلد وحدة وعيب والله اللى بيحصل دة وانت يا عم مشعل اهدى شوية رصيدك حتخدة ومحدش حيكلو عليك بس فية مشكلة فى الرسايل بس حقك محفوظ فكل د ملوش لزمة ويا عم حقك عليا وشهادة لله الناس أى جوجو وجنروزو ناس محترمة وديما بيسعدو الناس وانا شخصيان كذة مرة الرسايل اتأخرت وهما سعدونى والله من غير سابق معرفة على العموم متزعلش ياجنروزو وامسحها فيا وانت يا مشعال حققك عليا انا وكل سنة وانتو طيبين ورمضان كريم يا رجالة
    Last edited by ReZnoR; 07-24-2013 at 12:24 AM.

@Reznor ,

الموضوع ده قديم و اعتقد انه خلاص مفيش مشاكل يعني .. كل سنة و انت طيب

All your dreams can come true, just if you have the courage to pursue them.