Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5

Thread: hjälp

  1. #1
    Guest

    Default hjälp

    Tjena! Hur dödar man folk i spelet?

    Undrar också om man tjänar bra på horor? Verkar som jag får in lika mkt som jag betalat ut till dom alltså +-0 tjänar jag.

    Kanske har med min karisma att göra, men den ligger på 28k. Antar att det är bättre att vara en hallick om man vill tjäna pengar från horor, är en gangster nu. Vilken karaktär är roligast/bäst på spelet?
    Last edited by HEATONPROHAX; 06-12-2014 at 09:25 PM.

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Hej! Du hittar folk att döda på nattklubbarna. Från och med att du träffat någon på en klubb så har du 10 sekunder på dig att gå till Misshandel-sidan och anfalla spelaren.

    Du tjänar pengar på horor men det är inga extrema summor i början. Du måste ha dem flera dagar för att få tillbaka investeringen du gjort. Hur mycket hororna ger beror på din karisma och din karaktär. Hallick är den bästa för att hantera horor. Vilken karaktär du väljer är upp till dig. Vårt mål är att ingen karaktär skall vara bättre än någon annan
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by memox View Post
    Hej! Du hittar folk att döda på nattklubbarna. Från och med att du träffat någon på en klubb så har du 10 sekunder på dig att gå till Misshandel-sidan och anfalla spelaren.

    Du tjänar pengar på horor men det är inga extrema summor i början. Du måste ha dem flera dagar för att få tillbaka investeringen du gjort. Hur mycket hororna ger beror på din karisma och din karaktär. Hallick är den bästa för att hantera horor. Vilken karaktär du väljer är upp till dig. Vårt mål är att ingen karaktär skall vara bättre än någon annan
    Tack för svar! Har en till fråga, igår gjorde jag massor stötar så att jag fick 100% på riksmuseet sen när jag vakna idag hade jag 81%. Samma sak hände dagen innan fast då var det att jag hade 100% på maffiaboss sen så låg den på 80% någon dag senare, varför blir det så? Man orkar ju inte göra stötar om man går ett steg tillbaks hela tiden

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Hur svårt det är att göra ett rån kan gå upp och ner beroende på om polisen har extrainsatser i stan eller ej. Detta ser du lättast i tidningen. Fördelen med att svårighetsgraden går upp är att samma rån då ger mer stats och pengar så det är inte bara nackdelar.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  5. #5
    Guest

    Default

    Lånar tråden lite granna! jag har ett uppdrag som går ut på att döda en Andrei Karlovic, men hur dödar jag? står bara Det räcker inte att vinna, du skulle döda snubben.

    jag har letat över allt efter svaret men inte hittat de, och lite drygt när jag aldrig kan slutföra uppdraget!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •