Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Guest

    Default förvirrad! hjälp

    Tjenare! jag är fett förvirrad,! hur dödar man i detta spel? har läst att man måste träffa folk på en nattklubb/rave sen misshandla efter de, jag spelar betan nu för o löra mig, och gå in på natt klubb, då serj ag baa att jag är den ända besökaren och ändå blir jag dödad från ingen stans! hur kommer det sig?

    hur kan fiolk attakera mig men jag kan inte attakera nån?

    sen har jag ett uppdra då jag ska döda en, men får mara, det räcker inte o misshandla du skulel döda honom, men hur faaaan dödar man?

    tacksam för alla svar!

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Anledningen till att du inte ser någon är att du helt enkelt inte hinner. Folk är sjukt snabba på att gå in, ut och sedan göra ett anfall. Det handlar om sekunder! Kika t ex på denna video så ser du hur de gör: https://www.youtube.com/watch?v=ypbm-VJRUqU
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Guest

    Default

    haha, folk är för seriösa. r edan dött 2 gånger sen nya rundan haha

  4. #4
    Guest

    Default

    någon som vet hur det funakr med gängmisshandel? måste nån träffat mig på ett rave och sen kan de gängmisshandla? kan inte minnas att jag mött nån där, och ändå blev jag dödad av ett gäng :/

  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Location
    sweden
    Posts
    13

    Default

    Quote Originally Posted by Sewox View Post
    någon som vet hur det funakr med gängmisshandel? måste nån träffat mig på ett rave och sen kan de gängmisshandla? kan inte minnas att jag mött nån där, och ändå blev jag dödad av ett gäng :/
    Adda min skype, står i min profil på thecrims, kan hjälpa dig med frågor osv

    M.v.h Bamse

  6. #6
    Guest

    Default

    antar att forumnicket är samma som man har i spelet ?

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Japp! så är det
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •