Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Default Hunting eller inget?

    Tänkte ställa denna fråga i General egentligen, men tycker det blev lättare och få svar här.
    Så! Efter att ha frågat lite folk och kollat igenom listorna så verkar det som att det inte går ta sig någonstans inom thecrims sålänge du inte är en gudagåva på att hunta?
    Detta, för min del, förstör hela spelet då jag har alldeles för kass uppkoppling för att kunna hunta.

    Jag spelar thecrims för att detta är det enda spelet i sitt slag som fortfarande håller en viss standard, men om man bara kan ta sig någonstans genom att hunta, tex top 1 sverige, eller till och med internationellt, vad är det då för mening?

    Om det nu är så att det går komma lika långt utan att spendera hela dagarna på det, förklara gärna det.
    För jag har nog missat något isåfall.

    Mvh!

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Din observation är tyvärr ganska korrekt. TC idag är svårt för nybörjare. Detta är givetvis ett stort problem som vi är medvetna om och försöker åtgärda för varje runda. Än så länge har vi inte lyckats riktigt bra men vi har ännu inte gett upp Vi jobbar med en version 2 som skall komma till rätta med detta problem men den ligger tyvärr ett par rundor fram. I spelguiden finns det lite tips på hur man huntar på ett bra sätt men om du inte har en bra uppkoppling så kan det vara svårt att slåss mot proffsen.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by memox View Post
    Din observation är tyvärr ganska korrekt. TC idag är svårt för nybörjare. Detta är givetvis ett stort problem som vi är medvetna om och försöker åtgärda för varje runda. Än så länge har vi inte lyckats riktigt bra men vi har ännu inte gett upp Vi jobbar med en version 2 som skall komma till rätta med detta problem men den ligger tyvärr ett par rundor fram. I spelguiden finns det lite tips på hur man huntar på ett bra sätt men om du inte har en bra uppkoppling så kan det vara svårt att slåss mot proffsen.
    Jag hoppas verkligen på en åtgärd för detta, för älskar spelet, ett extremt bra tidsfördriv och älskar konceptet, men skulle vara guld värt om spelare som inte kan hunta även kan nå toppen.
    För mig är det omöjligt att hunta, med min uppkoppling jobbar det tyvärr för långsamt för att hinna med.
    Hade tänkt köpa krediter denna runda, fler än jag gjort, men när man inte kan komma särskilt långt utan känns det onödigt.

    Hoppas att det kommer en förändring i framtiden som du säger.
    Tack för svar Memox!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •