Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
    Guest

Default السفينة هتغرقني حد يلحقني

يا مشرفين انا نفسي حد يشرحلي حدوتة السفينة دي وايه الميزة بتاعتها وازاي بتاثر علي اسعار المخدرات وانا هستفيد ايه منها وازاي اعرف المخدر اللي هبيعه لحسن هتشل ويا تري هستفيد منها لو انا من الناس العادية في اللعبة ولا لأ ويا ريت حد يشرحها لنا بالتفصيل وله عظيم الشكر

Guest

awln anta bt3rf el safyna el gaya 3n tre2 antk tst3mal 10 creidts btfedk fi en no2 el m7'drat el gay s3ro byrtf3 lama el safina btge fi anta btksb flos

Guest

يا جدعان وانا ببقي شاري نوع معين من المصانع فعمل ايه لو مطلعش هو المطلوب منا مش هستفيد حاجة ولا يعني افضل ادفع فلوس لحد ما السفينة تتطلب النوع اللي عندي ويا ريت حد يقولي ايه اكتر حاجة بتتطلبها عشان انا بجيب معامل كيتامين لانها اكتر حاجة بتجيب فلوس ويا ريت حد يقولي المخدر بيترفع بنسبة اد ايه ويشرح اكتر معلش مش مختصر اوي كده

Quote Originally Posted by fayper
    يا جدعان وانا ببقي شاري نوع معين من المصانع فعمل ايه لو مطلعش هو المطلوب
    mfeesh 7aga t2dar t3mlha bs lazem tstana elsfeena elee enta 3ayzha

ويا ريت حد يقولي ايه اكتر حاجة بتتطلبها عشان انا بجيب معامل كيتامين لانها اكتر حاجة بتجيب فلوس
    btegey bshakl 3shwa2ee y3nee mt3rfsh eh elee momken ygy

ويا ريت حد يقولي المخدر بيترفع بنسبة اد ايه ويشرح اكتر معلش مش مختصر اوي كده
    s3r elmo5adr bardo byzeed bshakl 3shwa2ee bs fee ntak ma bayn el 10% mn s3ro elaslee w el 15%

Guest

يا جدعان وانا ببقي شاري نوع معين من المصانع فعمل ايه لو مطلعش هو المطلوب or]
    يا لهوىىىىى
    أوعي تجيب أي مصنع غير الأسبيشال كية لأن حتي لو كان المصنع اللي أنت جايبة هو اللي السفينة هتاخدو برضو مش هيعملك أرباح زي الأسبيشال كي حتي لو بعتو للتاجر
    وأطمن أنا حاسبها كويس بالدولار الواحد ولو عايز تحسبها زود 15 في المية علي سعر كل مخدر ودا الحد الأقصي للسفينة وأحسب هيطلع أيراد كم برضو مش هيعمل 14500 زي الأسبيشال كية
    أي مكان فاضي لمصنع عندك خلية أسبيشال كي معرفش بقي هو الكيتامون دا ولا لأ؟
    أقلب أنجليزي وشوف أية الأسبيشال كية دا أسمو أية بالعربي وكمل تاني
    special k
    وهما كمان علموني حاجة حلوة قالولي لما يبقي عندك رابتس أشتري بيها كلها بكل فلوسها المخدر اللي أنت متوقع تلاقية...تمام ؟
    وبعد كدة أبقي أديهم للرئيسي عند التاجر

سلامو عليكم

Guest

انا بشكر الجميع علي الكلام الجميل اوي ده بس معلش اخر حاجة هو انا ببيع المخدر المطلوب للسفينةولا ببيعه عادي للتاجر كالعاده يعني ومعلش سامحوني علي التطويل

انا بشكر الجميع علي الكلام الجميل اوي ده بس معلش اخر حاجة هو انا ببيع المخدر المطلوب للسفينةولا ببيعه عادي للتاجر كالعاده يعني ومعلش سامحوني علي التطويل
    لا طبعا بتبيعها في الميناء عشان ميتخدش منك ال5% بتاعة التاجر عشان كده كل واحد بيلحق نفسو في اليوم اللي جيه فيه السفينة وبس