Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Guest

    Default Är det här en bugg eller? [relationer]

    Tjo!

    Börjar med ett exempel:

    Jag har lite stamina så jag går in på ett känt rave för att hitta några stackars 200 respektare att göra livet jobbigt för. Väl där inne träffar jag massa och ger mig iväg till misshandel fliken, väl där misshandlar jag duden och gör sedan någon stöt med resterande stamina.

    Nu kommer buggen.

    När jag sedan ska gå in på ett nytt rave för att hitta ännu fler, registreras ingen. Även fast jag ser alla och både skriver, trycker uppdatera eller köper fler droger registreras ingen. Om jag dock gör en "drastisk make-over" innan så registreras dom.

    Finns det någon förklaring?

    /proxzzz

  2. #2
    Guest

    Default

    En till grej är att det ibland står att "offren" sitter i fängelse/aktuten när dom i själva verket inte är det :S (ser dom på andra klubbar 2 sek senare...

    Snälla svara!

  3. #3
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by woob
    En till grej är att det ibland står att "offren" sitter i fängelse/aktuten när dom i själva verket inte är det :S (ser dom på andra klubbar 2 sek senare...

    Snälla svara!
    det behöver inte vara någon bugg, dom kan ha köpt sig fri från sjukan heller från finkan.

    (edit, hmm läste nu i buggforumet att flera har klagat på de här så ska ha det osakt om det är en bugg lr ej)

    Men din första fråga där om att man iband inte ser dom som är inne på ravet händer ju helatiden har jag märkt, hoppas dom fixar till det.

  4. #4
    Guest

    Default

    det finns ingen "relation maxgräns" då? att man typ max kan ha 15 relationer sen registreras inga fler, det skulle ju vara en förklaring.

  5. #5
    Guest

    Default

    hej hopp nu leker ja modd :P

    vart så för mej att jag inte kan få fler röda rellationer när jag redan har en massa röda.
    vet inte om de ska var så eller inte :/ men om de inte ska vara så har denna buggen funnits "väldigt" många rundor

  6. #6
    Guest

    Default

    okej om det nu är en bugg så börjar det kanske bli dags att fixa den modds???? :P aja tack för alla svar! hare peace!

  7. #7
    Guest

    Default

    Ingen bug...allt fungerar som det ska!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •