Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
    Guest

Default أستحلفكوا بالله رودا بسرعة

أنا كل ماجمع من البنات يمواتو و أنا كده بخسر مش بكسب يا ريت أى معلومة و أى حاجة تنفعنى

Guest

بالمناسبة أنا شخصيتى حرامى

Guest

بص يا سيدى هيهي اللعبه كده لازم كل لما تجمع المزز لازم يموتو فالحل الوحيد الى هما ما يمتوش انك تسيبهم وتستسنى مثلا بعد 50 يوم وتجمعهم
    مع بعض بكده هيكونو جمعوا فلوس كتيرة وكسبت بدل ما تجمع كل يوم ويموتلك 1 منهم جمع كل 5-0 يوم وهيموت برضه 1

مشكلتك مش تخصك لوحدك .. دى مشكله بتخص كل الناس .. مفيش حد بيجمع فلوس البنات غير فى اخر الدوره .. علشان فى معظم الأوقات لما بتجمع فلوسهم فى وسط الروند .. بيموتو منك كتير

يبقى الحل بالنسبالك و بالنسبه للناس اللى بتشتكى من نفس الموضوع .. انها تجمع فلوس البنات فى أخر الدوره بس

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

Quote Originally Posted by mahmouedr View Post
    أنا كل ماجمع من البنات يمواتو و أنا كده بخسر مش بكسب يا ريت أى معلومة و أى حاجة تنفعنى
    جنروزو بيتكلم صح افضل حاجه فعلا فى تجميع فلوسهم اخر الروند

momken 7l gamed bardo enk mtmsksh asl7a wla droo3 wenta btlmhom w grbha w htshoof el fr2
    I Wanted To Kill The Hottest Person Alive But I Found That Suicide Isn't The Solution !

وممكن نزود على كلامك كمان حاجه زياده يا كوماندو .. وهى ان المفروض تدخل عليهم و الطاقه بتاعتك تكون 100

و كل الكلام دا .. مش حقيقى .. بيحصل و بيحصل .. معلومتك معروفه بالنسبالى لكن مش بتتم فى كل الأحوال .. دا غير المعلومه اللى انا قلتهالك .. جربها حتلاقيهم بردوا مش بيموتو .. لكن كل دا فى بعض الأوقات
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew