Hej,
Wrzucam zmiany dla rundy 102 (ze zmian na becie):
- 13 ranga została dodana dla wszystkich profesji
- Dziwki nigdy nie umrą, gdy alfons będzie zbierał ich zarobki.
- Zakładka klientów odwiedzających twój klub została wyłączona.
- Nagrody w dragach z gry w kostkę zostały zwiększone o 50%.
- Dziwki będą dawały więcej punktów inwentarza.
- Maksymalna ilość członków gangu została zmniejszona do 25.
-Rabunki zostały zaktualizowane wraz z nowymi wymaganiami
- Nowy rabunek jednoosobowy: „Jacht milionera”
Oraz tłumaczenie oryginalnego tematu dodanego przez menedżera gry:
„Hej chłopaki i dziewczyny,
Zakończyła się runda 101 i by być szczerym, jestem szczęśliwy ze zmian, które dokonane zostały przed rundą, daliśmy radę zrobić alfonsa i biznesmena bardziej istotnymi profesjami i pomóc im osiągnąć 200kk respektu i od kiedy grałem tę rundę, mogę wam powiedzieć, że nie jest to bardzo trudne do zrobienia i różnice zostały wyrównane, w mojej opinii, jak długo można grać, by tego dokonać – Zrobiłem 220kk respektu z mniej niż 300 godzinami online, podczas gdy Top 1 miał 700 godzin online i zrobił 250kk respektu… To mówi mi, że zrobiliśmy dobrą robotę balansując profesje i chciałbym podziękować wszystkim, którzy dali nam swoje opinie oraz dla naszego BETA / Planning team’u. Teraz wszyscy wiemy, że makler i diler są wciąż najmocniejszymi profesjami w grze, ale fajnie, że również ujrzeliśmy w top10 i top5 także alfonsa i biznesmena, niestety złodziej pozostał z tyłu, lecz zostanie wkrótce zmieniony. Teraz na rundę 102, skonczyliśmy balansować profesję i mamy nadzieję, że z tymi małymi zmianami, możemy zamknąć ten etap i ruszyć naprzód tworząc nowy kontent dla was.
ALFONS:
Podstawowa produkcja z dziwek zwiększona o 15%
Zwiększone punkty inwentarza z 1/3 na 2/3
Przykład: Jeśli zainwestujesz w dziwki 30kk respektu, otrzymasz 20kk powrotem zamiast 10kk jak mieliśmy w rundzie poprzedniej.
Gdy będzie zbierał pieniądze z dziwek, te nigdy nie umrą
Biznesmen:
Szósty slot budynków będzie dostępny od 2 rangi.
Złodziej:
2 nowe sloty na budynki będą dostępne, od 6 i 8 rangi
Diler:
Dajemy mu powrotem czwarty slot budynków. Tutaj nie ma wielu zmian do zrobienia, ta profesja jest wciąż uciążliwa, jeśli gracz gra poprawnie i gdy dostaje dobre statki.
Makler:
Tak jak zawsze makler pozostaje czołgiem, gdy posiada drużynę i ma trochę szczęścia w akcjach. Jedyna zmiana będzie w wydarzeniu czarny czwartek, w porzednich rundach to wydarzenie miały wartości pomiędzy 1-20%, w następnej rundzie damy im wartości od 10% do 20% dla akcji wysokiego ryzyka i od 5-10% dla średniego ryzyka. Nie myślimy, że to wiele zmieni, od kiedy mamy inne wydarzenia, które pomagają akcjom pnąć się w górę. Czas pokaże, czy się myliliśmy.
Gangi i Wirtualne gangi:
Na samym początku, musimy powiedzieć o wirtualnych gangach i o nowości startującej w następnej rundzie. Zdecydowaliśmy, że zredukujemy liczbę rabunków, które posiadają wirtualne gangi. Rabunki, które nie będą posiadały wirtualnego gangu od następnej rundy są: Ruski oligarcha, bank bitcoina, iluminati, Warren Buffet i Bill Gates.
Skąd ta zmiana? Kiedy stworzyliśmy wirtualne gangi, chcieliśmy pomóc nowym graczom poznać trochę grę i uprościć im zdobywanie rang, ale teraz w wirtualnych gangach wygrywa się rundy, czego nie polubiliśmy. Myślimy, że gracze powinni się integrować z innymi graczami i normalne gangi powinny być ważniejsze, jeśli chodzi o decydowanie o zwycięzcy. Także zdecydowaliśmy zredukować liczbę członków gangu z 45 do 25, miejąc nadzieję, że ludzie będą próbować tworzyć gangi i będą tworzyć opór w grze o top gang, co będzie bardziej interesujące.
Inne zmiany:
-Podstawowa produkcja z dziwek zwiększona do 15% (dla wszystkich profesji)
- Usunięty filtr słów do wyszukiwania klubów.
-Usunięta zakładka klientów odwiedzających twój klub, oparta na opinii hunterów.
-Zwiększone nagrody dragów z kostki o 50%,
-Zmiana zrobiona dla „Master of arms” – zadania z uliczki : Nagroda dragów zwiększona z 1kk na 5kk
- Nowa ranga została dodana, po więcej informacji proszę udać się do poradnika gry.
W ostatniej rundzie pojawiły się 2 nowe gangowe rabunki, więc w tej rundzie, czujemy, że potrzebna jest zmiana także w pojedynczych rabunkach.. Ludzie osiągają ostatni rabunek przed dniem 20, zabijając w większości zabawę i robieniu gry troche nudnej do dnia 90, kiedy nowy rabunek się pojawia. Z tymi zmianami, mamy nadzieję, zobaczyć trochę zmian w rangach, zrobienie ich przynajmniej w 20% trudniejszych do osiągnięcia i prawdopodobnie trochę mniej nudnego, od kiedy mamy nowy rabunek.
Po więcej informacji, jak zmieniły się rabunki PROSZĘ SPRAWDZIĆ PORADNIK GRY.”
Link do oryginalnego tematu:
http://forum.thecrims.com/showthread...and-Updates-!!
Pozdrawiam,
vastiq