Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4

Thread: Hjälp tack!

  1. #1

    Default Hjälp tack!

    Hej.
    Såg nyss att jag blivit bannad pga "flera accounts"
    Jag har inte spelat sedan runda 13 och hade absolut ingen aning om att flera accounts inte var tillåtet.
    Eftersom det var så länge sedan jag ens spelade så har jag spelat "själv" eftesrom att mina vänner inte lirara längre så är det ingen som har sagt något.

    Jag tycker att det är skittrist att det blev såhär och jag hoppas på att kuna få en chans till att spela detta spel.

    Mvh Johan

  2. #2

    Default

    Hej hej!. Har du inte läst din mejl?...Dessutom så står det oftast på forumet vad som är nytt inför varje runda!

  3. #3

    Default

    Som jag nämnde så spelade jag här sist runda 13 vilket r väldigt många år sedan så den emailen som då var reggad använder jag inte längre. När jag börja denna rundan var runt dag 3-4 kanske av en ren slump och hade då varken läst nått forum eller förberett mig. Tyvärr är jag en sådan som kryssar i användarregler och inte läser dom... Vilket jag nu märker är oerhört dumt gjort.

    Jag hoppas iaf att denna situationen på något sätt kan lösas och jag kan få en till chans.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Hej, Fick du svar av mig via supporten? Jag har för mig att jag svarat på detta case, men kan ha fel.

    I vilket fall så har du för mycket dirty stats från rabbits för att kunna göra något form av avdrag. Det är tyvärr jättesvårt för oss att veta om du visste om regeln eller inte. Tyvärr kan jag inte unbanna ditt konto denna runda. Det kommer att bli unbannat tills nästa så om du vill spela då med ett konto så är du välkommen!
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •