Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4

Thread: Hej

  1. #1

    Default Hej

    Hej memox! The crims fungerar värre än förra rundan.... För mig tar det ungefär 4-5 sekunder för att sidan ska laddas!!! Sen , när jag ska attackera någon från rave , så går jag till attack och trycker då för att slå spelaren men så kommer någonting med rött, som står '' gör inte så eller någonting gick fel'' något liknande står det. Men jag kollade och jag hade röd relation fortfarande, till sist byte spelaren '' ansiktet'' ... Varför? har hänt mig 1-2 gånger ........

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Vi använder som sagt samma server-lösning som förra rundan så det är lika slött som tidigare. Vi håller på att förbereda en flytt men det blir först runda 57.

    Varför du får ett sådant meddelande är märkligt. Får du det alltid eller bara ibland?
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3

    Default

    ibland, men den dagen fick jag det hur många gånger som helst ... Nu fungerar crims lite bättre än då jag skrev till dig ... Men en sak som jag inte tycker om... innan sidan laddas på nytt så blir bilden av hela sidan grått aktigt( som the crims färgen) i 1-2 sekunder... kan du inte fixa det på något sätt?..Mvh david

  4. #4

    Default

    Jag glömde fråga dig en sak... Varje gång jag loggar in på kontot så är språket på svenska... Men medans jag är inloggad har jag det på rumänska...... Varför ändras det till svenska efter jag loggar ut från kontot... Vore glad ifall du kunde fixa det så att man slipper byta språk hela tiden Mvh David

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •