Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10
    Guest

Exclamation ساعدونى يا جماعه ما هى احسن طريقة لأستثمار الفلوس

يا جماعه انا عاوز اى اى حد يكون عندو خبرة انو يعمل الموضوع دة عن ازاى تستثمر فلوسك فى ذا كرايمز كل الناس بتعمل مواضيع عن ازاى تلعب دة مهم بس بعد ما بتعلى اليوزر بتاعك ويبقى جامد لازم تعرف ازاى تستثمر فلوسك عشان احترامك يبقى كبير وتدخل فى المنافسة الحقيقية
    و اعتقد ان ما فيش موضوع عن الموضوع دة مكتوب فى مركز المساعدة
    وشكرا
    وبحيى بجد المشرفين على مجهودهم الجامد
    وعلى الاعيبة القدام على مجهودهم
    واشوفكوا بقى الروند الجاى

حكاية استثمار فلوسك بالترجع على حسب امكانيات كل واحد يعني اللي معاه رصيد بتفرق اكتر من اللي معهوش
    الاولى: وهى انك يكون عندك مصانع مخدارت وطبعا المفروض انك طول الروند تحوش مخدراتك وفي اخر اروند تبيع لان سعر المخدارات بيزيد في نهاية كل روند
    الطريقة الثانية وهى عن طريق الكازينو وديه محدش بيفضلها لانك بتخسر اكتر ما تكسب
    الطريقة الثالثة وهى عن طريق حريمك انك تشتري مزز غالية علشان يجبولك مبلغ كويس
    الطريقة الرابعة: ودي بردوا عن الحريم بس انت بتشتري بيت دعارة او قصر حريم وتحط في المزز وتخلي ثمن الدخول معقول يعني من اكتر من 20 دولار
    الطريقة الخامسة وهى عن طريق الخمار او الديسكوا ويفضل طبعا الديسكوا انك تشتري مخدارت كتير وتحطها في الديسكوا بس تكون المخدرات اللي موجودة معقولة وسعرها معقول يعني مش تجي تحط هيروين وطبعا ماتنساش ثمن الدخول تخليه رخيص
    الطرق اللي جاية بتعتمد لو معاك رصيد
    لما تشتري مصانع مخدرات تأجر العمال ودول بيزودوا كمية الانتاج
    والطريقة الاخيرة وهى انك تشتري حبوب اللي عند الحريم ودول بردوا بيزودوا الفلوس اللي بتجبها الحريم
    وانا هاحاول قريب اعمل موضوع باصور عن طريقة استثمارك رغم انها مش محتاجة وانا هنا وضحت كل حاجة
    وشكرا........
    Last edited by MASTEREGYPT; 05-18-2008 at 04:48 PM.

Quote Originally Posted by eldenary View Post
    يا جماعه انا عاوز اى اى حد يكون عندو خبرة انو يعمل الموضوع دة عن ازاى تستثمر فلوسك فى ذا كرايمز كل الناس بتعمل مواضيع عن ازاى تلعب دة مهم بس بعد ما بتعلى اليوزر بتاعك ويبقى جامد لازم تعرف ازاى تستثمر فلوسك عشان احترامك يبقى كبير وتدخل فى المنافسة الحقيقية
    و اعتقد ان ما فيش موضوع عن الموضوع دة مكتوب فى مركز المساعدة
    وشكرا
    وبحيى بجد المشرفين على مجهودهم الجامد
    وعلى الاعيبة القدام على مجهودهم
    واشوفكوا بقى الروند الجاى
    bos yabn el nas..enta bet2ol b3d ma te3la w teb2a gamed..ya3ni enta wsalt ahramat.
    el floos ely betgeelak men el ser2a de hagebhalak men el bdaya da lw 3ayz temshy sa7.
    fe el awel enta 3ndak rabbits btesra2 beha AC msalan 3shan teshtery mo5drat w t5azenha...ya3ni tesra2 kteer w teshtery men 3and el tager fe el awel fe el r5ees ya3ni.
    fe kman rabbits btesra2 beha 3shan teshtery be el floos skills w te7leb fe el main bta3ak.
    fe nafs el wa2t el main bta3ak sha3'al ser2a w 3mal teshterelo msane3 men el masna3 ely ygeeb a3la reb7 fe el soo2...de momken te7sebha bnafsak...w tab3an enta keda keda betzawed emkaneyatak men el rabbits.

hatabe3 el sofon ely bteegi..w lma te3raf kol safina haten2el el mo5drat elly el safina 3ayzaha men el rabbits lel main abl m3ad el safina...w lma teegy el markeb hatbe3laha el mo5ader be se3r a3la w teksab far2 el floos.
    wenta bten2el men el rabbits lel main (betbee3 el mo5ader men el rabbit w teshtreeh men el main) akeed el rabbit hayeb2a feeh floos...de ya emma teshtery beha drugs motawake3ha..w tzawed rsedak..aw teshtery beha skills w te7lebha.

mfesh mane3 enak teshtery kaza wa7da men a3'la moza w teb2a tgama3 el money fe el a5er.

lw kan asdak b2a enak gamed w btel3ab m3a nafsak for fun ya3ni, momken tenfa3ak el egaba ely ably.
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !

Guest

Talking

على فكرة انت ممكن تستسمر فلوسك فى انت تشترى مهارات من المستشفى فتخليك تقدر تسرق سرقات اكبر وتجيب فلو س اكتر
    انا بس جبيت افيد

Quote Originally Posted by ironxxman View Post
    على فكرة انت ممكن تستسمر فلوسك فى انت تشترى مهارات من المستشفى فتخليك تقدر تسرق سرقات اكبر وتجيب فلو س اكتر
    انا بس جبيت افيد
    دي مش من طرق الاستثمار خااااااالص مهارات المستشفى حاجة تانية خالص ياريت مدخلش الامور في بعض علشان متلخبطش الراجل

Guest

Thumbs up

انا يا عم كنت عايز افيد الراجل ثم انت مالك هو الى بيسال

Guest

ايوه انا مقدر انك عايز تفيد
    بس لما نيجى نفيد يبقى نقدم معلومة صح
    انت بتقوله يستثمر الفلوس فى اسكيلز من المستشفى عشان يعمل سرقات اكبر
    ده استثمار قصير الاجل..طب و بعد ما تقدر تسرق اكبر سرقة ؟؟ هتعمل ايه بالفلوس اللى بتجيلك من السرقة ؟؟ و تزودها ازاى ؟؟
    هو ده المقصود من السؤال

Guest

Lightbulb

مهو فى الحالة دى هيجين فلوس اكتر مش هو عايز فلوس.....................

................ دا كمان هيجبها فى وقت اقصر بدل ميصبر يوم بحالة

Guest

Quote Originally Posted by IRONXXMAN View Post
    مهو فى الحالة دى هيجين فلوس اكتر مش هو عايز فلوس.....................

................ دا كمان هيجبها فى وقت اقصر بدل ميصبر يوم بحالة
    هو لية دايما مش بنحب نغلط نفسنا دايما فاكرين نفسنا صح
    من الاخر كدة اجابتك غلط مليون فى المية ومتالفش
    اجابة حلالا هى الاجابة الصحيحة وهى فعلا احسن طريق لاستثمار الفلوس
    وياريتك تعرف بس تنفذ كلاموا وانت ساعتها هتعرف يعنى اية استثمار فلوس فى المخدرات والسفن
    وصلت المعلومة

Arrow تمام

تمام يا جماعة هى دى الروح الجماعية