Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
    Guest

Arrow تعريص تعريص تعريص

عمرى ما شوفت مشرف فالترتيبات ولا عمرى هشوف هشوف انا عارف امل بس
    بتختارو المشرفين على ايه
    اقديمة وخبرة باللعبة وانا بصراحة مش شايف حاجة من دى انا شايف انى اللى بيقدمو حاجة للعبة زى بيرو مثلا
    مش مشرف شاطر بس يدى بان ومشرف تانى يعد يقفل مواضيع ومشرف تانى يعملى مواضيع ما بتفدش اللعيبة فى اللعبة يا ريت اى مشرف ما يزعلش منى بس ده اللى انا شايفه
    ملحوظة كمان هو انتو بتختارو المشرفين تعريص يعنى ولا ايه
    شكلها والله تعريص اصلها لو مش تعريص يبقى فى نا س تانية هيا اللى تستحق تكون مشرفين
    وعلى فكرة عاوز انوه عن حاجة هو مصر مالهاش مشرف ليه فى الأبس كريو يا ريت اى حد يعرص لنا على واحد ويدخله الأبس كريو
    زى حلالا مثلا واتشال من الكريو برده تعريييص
    اه على فكرة ما تنساش يا جنريزو تقفل الموضوع انت او اى حد من الكريو ماشى
    اصل انا عارف الكلام اللى ما بيعجبكوش بيتشال صح ولا ايه
    XD...7aweL
    Last edited by xxxklosexxx; 05-19-2008 at 06:26 PM.

Guest

هرد علي اول حاجه ليك ان الناس المشرفين الموجودين دلوقتي ليه همن بقيوا مشرفين

عشان فيهم الحجات ديه

كلها

Quote Originally Posted by 7alala View Post
    law feek el sefat de :

Quote Originally Posted by 7alala View Post

Even there are not general qualities, which are needed to become moderator, let us sort some of them or mine.

1. Age minimally 18= سنه اكبر من 18 سنه
    2. Wise and selfonfident behaviour.= عنده حكمه وخبره في اختيار تصرفاته
    3. Intelligence.= ذكي
    4. Loyalty= عنده ولاء وحب للعبه
    5. Better knowledge of english= عنده خلفيه عن اللغه الانجليزيه
    6. Responsibility and sense for justice= عنده احساس بمعني المسئوليه والعداله
    7. Diplomatic style of speech and patience.= عنده دبلوماسيه في الكلام والصبر
    8. time and will for work for TC= تفرغ وقت من وقتك يوميا للعمل في اللعبه
    9. experience with the game= عنده خلفيه وخبره عن اللعبه
    10. incorruptness and correctnes. Simply not banned before.= الاستقامه في اللعب و ومتكونش بتاع مشاكل واخدت بان قبل كده

There are 2 general myths, which players ussually use as "good point" or advantage: بيقولك في طرقيتين دايما بيتاخدوها اللعيبه عشان يوصلوا للاشراف

1. "I am good at programming." Simply we dont look for someone, who knows how to programme, it is completely unnecessary.

اول واحده انك تكون عندك خلفيه في البروجرامينج وتكون علي قدره عاليه في استخدام الاكواد وبعض اللغات ( php , html . vbasic. java )

2. "I have a lot of friends on TC" or "I know lot of people". This makes me little bit nervous. We need someone, who would work for Tc and not for anybody else... How someone can refuse do something for his friend? Well, this i think made lot of misunderstandings in last time. It is hard to accept the fact that by taking someone to crew he is changing de facto "gang" or "team".
    بيقولك يا سيدي ان همن محتاجين واحد واصل في اللعبه معارفه كتير ويعرف ناس كتير اوي في اللعبه وده ممكن يوصله لي الاشراف لانه هو هيكون بيساعد الناس في اللعبه عشان يقدروا يعملوا جيل جديد من اللعبه جيل ينفع بعد كده ويكون بيساعد بدون مقابل وفي نفس الوقت يكون يعرف معني انه ميفضلش مصلحه لاعب عن اخر ولا واحد ده كان بيلعب في التيم بتاعه يبقي هيساعده الخ ...

w sorry ya3ni 3shan gebtaha be el english bas ya3ni matloob enak tkoon fahem el klam da tab3an.

أولا : انا فعلا حقفل الموضوع دا .. علشان حضرتك إستخدمت فيه كلمات بذيئه .. ولو استخدمتها تانى سواء لنفس الموضوع او لأى رد .. حيتنطرد من المنتدى خالص .. إنت و الأى بى بتاعك كمان .

علشان انا قلت 100 مره .. المنتدى للناس المحترمه فقط .. لكن الناس اللى بتشتم و بتسب دى ملهاش مكان معانا

ثانيا : ردى على موضوع تعيين المشرفين دا .. ان باين جدا انك متغااااااظ أوى على ان فى مشرف جديد اتعين .. و انا مش فاهم ليه إحنا بنحاول نكره بعض . اكتر من بنحاول نحب بعض .. و نحب الخير لبعض

ثالثا : يؤسفنى اقولك فى ثالثا بقى .. ان موضوع تعيين المشرفين دا انت ملكش دخل فيه .. يعنى بنعين مشرفين ليه و لا إزاى .. دا مش إختصاصاك .. و دايما انا بحب كل واحد يركز فى شغله و بس .. من غير ما يبص و يبحلق فى حاجه غيره ..

لو مضايق أو محروق من اى مشرف او عايزه يتشال او حتى عايز تبقى مشرف .. روح ابعت رساله لرئيسة الكرو بتاعة المنتدى .

دا غير ان كمان فى موضوع تانى موجود فى المنتدى العربى بيتكلم عن نفس موضوعك .. بالتالى موضوعك

مغلــــق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew