Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
    Guest

Arrow ده قسم الدعم الفني العربي

السلام عليكم في حاجه انا كونت عاوز اوضحه في ناس كتير بتكتب مواضيع بالانجليزي او ردو بالانجليزي زي الموضوع ده معأن ده شي مش مفورد يحصل لأن القسم ده عربي فا المروض ان اي واحد يجي يرود او يحط موضوع يكتبه بالعربي وبعدين ديه لغتنا وفي ناس كتير اوي مش بتفهم انجليزي كل الي انا عاوز اوضحه ان ده قسم الدعم العربي مش الانجليزي

وفي حاجه تانيه برده انا كونت عاوز اتكلم عليها

وفي نقطه بس كونت عاوز اقوله عليها برده الي بيكتب انجليزي معرب ده برده ممكن ميتفهمش انا عموما مش بتفرق معايا سواء كده او كده انا الحمدلله بفهم 2 فا عادي بنسبه ليا بس ممكن حد تاني ميكونش فاهم الي الرد او ايه الموضوع فا ياريت يكون في مراعه بنسبة للحكايه ده
    وده يأكد كلامي http://forum.thecrims.com/showthread.php?t=10518
    اوخوكم:ماكس اوسيتن

[img]http://img242.imageshack.us/img242/3830/19ca5.jpg[/img]
    Last edited by MaxOsten; 05-20-2008 at 04:21 AM.

Thumbs up

أنا معاك يا أخى وربنا يوفقك إن شاء الله الناقطة دى مهمة أوى وانا معاك فيها وياريت زى ما ماكس قال ماحدش يقول موضوع بالإنجليزى أو رد او الإنجليزي المعرب وشكرا على مشاركتك أخى

Guest

هههههه ربنا معاك يا محمد وتقدر تظبط نفسك كويس ويلا سلام
    xxxpogexxx

موضوع الانجليزي في الموضوع ده بالذات اللي مسكتنا عليه ان عشان هو صح لو انت فهمت الكلام يبقي الانجليزي كويس بتاعك
    لكن لو اول شرط الانجليزي و احنا جبنالك الشروط بالعربي
    يبقي ايه الفايده
    I should be banned!

إنت عندك حق .. و طول عمرى بقول مينفعش نكتب انجليزى فى المنتدى العربى .. و عايز اقولك على حاجه

ان الناس اللى بتحاول تكتب انجليزى فى منتدى عربى .. دا راجع لشوية عقدة نقص .. انه يحب بتفلحس و يتمنظر على الناس .. وهو اصلا تلاقيه واخد الكلام كوبى من اى موقع ترجمه .. يعنى ولا بيعرف انجليزى ولا حاجه .. بس دى بتدل على الأصل

بالنسبه لموضوع الفرانكو عربى دا .. انا واحد من الناس كنت متعود اكتب بيه فى اى مكان حتى الشات .. لكن طاقم المشرفين كلهم لازم يكونوا يتكلموا عربى

واتمنى من الاعبين اللى بيحبوا يساعدوا الناس فى المنتدى العربى انهم يكتبوا عربى بس .. لأنك طالما بتعمل جميل .. يبقى كمله لأخره

شكرا على موضوعك المهم
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

tab ya3am ana a3mel eh
    msh na2s wla 7aga ya3am el 7ag :P fe nas met3aweda 3la el English letters tool 3omraha..
    w b3deen om el cybers ely el wa7ed byo3od feha kol el keyboards mfesh feha 3raby...ashtery keyboard ma5soos lel montada b2a :@:@
    hwa fe3lan momken ykoon rage3 lel asl enta 3aref b2a en geddy el akbar mwlood fe England w b3deen lma l2a el donia sa23a henak rekeb el naka bta3to w shara5 w awel ma wsal Egypt bardo mal2ash keyboard 3raby fe el cyber ely kan met3awed yo3od feeh nseebo b2a
    bas fekra gamda ya kimo el wa7ed kan el mfrood ya3tared w y2olohom fe el college en e7na fe gam3a masreya..kan el mafrood nedres el saydala bel3araby 3shan 5ater e5wana ely msh 3arfeen :P
    ana 3aref men el awel en seyaset el ta3leem el fashla heya el sbab.. w da la2en el balad bayza men foo2 azon lw kamelt klam hatenshad kolena wna lesa wallahi gai men amn el dawla 7alan aslan...rbena yostor 3leko
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !

طيب بما إن الأستاذ حالالا شارك فى الموضوع .. يبقى يكون هو مثال أتكلم عليه

واحد زى الدكتور حالالا دا .. لاعب قديم و عنده معلومات كتيره و رهيبه و مفيده و فظيعه

وفوق كل دا .. بيحب يساعد الناس .. و كان من طاقم المحاربين القدامى اللى حاول يعلم كتير من المصريين اللعبه ايام ما كانوا المصريين فى اللعبه بالمئات بس .. مش بالاافات زى دلوقتى

لكن يا خساره .. بيكتب فرانكو .. فيها ايه بقى لو يجى على نفسه شويه و يكتب بالعربى .

انا طبعا عارف .. انها مش تناكه منك ولا حاجه .. انت متعود على الكلام بالفرانكو و بالأنجليزى كمان علشان تعليمك كدا .. بس اللى عايزه منك .. انك لما تكون ناوى تساعد حد يا ريت تكتبله بالعربى .. لأن أوقات كتير .. لاعيبه تانيه بتدخل على نفس الموضوع .. لكن للأسف مش بتفهم حاجه من لغة الفرانكو .. لكن لو الدكتور حالالا تطوع سالما غانما و يكتب بالعربى فى المواضيع اللى حيقول فيها معلومات تبقى بالعربى .. ساعتها كل الناس حتستفاد من رده و حتتعلم منه و من خبرته .. و كل الاعيبه حتدعيله و أولهم أنا

ولو عايز مثال على الاعيبه اللى كانت بتكتب فرانكو و بقت دلوقتى بتكتب عربى .. عندك أنا مثلا .. و كمان الأخ
    Scavenger
    الراجل دا مكانش بيكتب عربى اصلا .. لكن اصول المساعده حتمت عليه انه يكتب عربى

زى ما انت بردوا طالما بتحب تساعد الناس يبقى لازم تكتب عربى

عموما دا رأيى و إقتراح .. لو يجى معاك سكه .. أهلا وسهلا .. ولو ميجيش .. يبقى مشوفش وشك فى المنتدى دا تانى

حبيب قلبى يا بوتريكه انت
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

Smile

بص يا مان انا ممكن اكلمك زي منت بتكلمني انجليزي بقي انجليزي معرب مش فرقه الحمدلله انا عارف 2 بس انا عاوز اقولك حاجه لو انت مش بتعرف انجليزي و في واحد كاتب موضوع بالانجليزي او رادد بالانجليزي كونت هتعمل ايه مكونتش طبعا هتفهم المشكله مش في البلد المشكله في الواحد نفسه مش كل حاجه هنقول البلد بص يا مان المشكله فيك انتا اوك ياريت تكون حضرتك فاهم انا بقول ايه ولي انت مش بتفهم عربي ؟ اه عندي سؤال هوه انت طب بطري؟

اخوك: ماكس اوسيتن

Guest

من الاخر كدة عشان اقربوا يفرقعوا

المنتدى العربى مسموح الكلام بى بلغتين عربى وفرانكوا ومدام التوبيك مليان بالمشرفين بتوعنا
    يبقة الحل بسيط جدا يارجالة
    قانون جديد بكل بساطة ممنوع الكلام بالفرانكو
    عشان احنا شعب زى ما قال ابو تريكة
    وصلت المعلومة

3leya el tala2 ma ye7sal enta 3ayz te5rebha ya3am wla eh
    ely mabyefhamsh franko hwa 7or..da bya3tamed 3la culture bta3to..el 3'alat msh meny...kol wa7ed bysa3ed be tare2to.. w heya de tare2ty ya ged3aaaaan monzo kadeem al azal
    w ya max la2 ana msh doctor bahayem..ana doctor saydali..wna msh ha3ala2 3la mo7awletak el d3eefa enak te3mel nemra m3aya 3shan ana talba m3aya teeba el ayam de.

lma yeegi wa7ed yes2al be el franko msh hateegy t2olo btes2al be el franko leeh el 3eeb menak enta...3ndak el sticky topics de el 7aga el official men el crew..w el ba2y da b2a egtehad men el nas.

afteker en ana keda gebt a5er el mwdoo3.
    salam.
    .-=[ TheCrims FIRST Bot HunTeR ]=-.
    What doesn't kill you, It makes you STRONGER.
    Success is like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got ****ed up !