Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 6 of 6
    Guest

Exclamation ازاي تعمل ضحايا كتير اوي و قوه كتير و احترام كبير

ازاي تعمل ضحايا كتير:

اولا تعمل 40 يوزر احترامهم 200 و تعمل يوزر اساسي يكون احترامه 600 و كل يوم تضرب ال40 يوزر دول و لما كلهم يموتوا تدخل علي ميدان الدردشه الانجليزي مش المصري عشان متخونش مصريين و يقولوا عليك خاين و تاعد تقول حد عايز عصابه اكيد هيكون في ناس اقبل بس اللي اصغر منك و اضرب وموتوا و تفضل تعمل كدا لحد ما ال40 يوزر بتوعك يخرجوا من الطواريء و تعمل نفس الحكايه تاني

الخطوه رقم 2:

تعمل ايميل مخصص للخيانه مليش عشان تضيف فيه الناس اللي عايز تخونهم و تقنعهم انك بقيت صاحبهم و هما هيعملوا علاقه و انتا تضرب و تقتله..مليش دعوه بقي تخون مصري ولا انجليزي بس خليه اجنبي (ممكن يموت و ممكن لا)

.................................................. .................................................. ......................

هنا بقا ازاي تعمل بور و احترام:

ارفع يوزر 2000 احترام او اقل او اكتر برحتك ازاي معرفش عندك مواضيع عن كدا بص يا بوب انتا خلاص رفعت اليوزر هتقولي اعليه بور ازاي هقولك: اعمل يوزر صغير و دخله عصابتك..(العصابه ميكنش فيها حد الا انتا و اليوزر اللي هترفعه عشان البور ميتقسمش الا علي اتنين)و تدخل اليوزر الصغير الخماره و اكيد هتلاقي ناس كتير تقوم تختار اللي اقل منك و تروح رايح علي الهجوم و تقوم عامل هجوم عصابه و تفضل شغال كدا لحد ما يوزرك يكون 200 و تقوم سايب اليوزر دا و تقوم عامل يوزر تاني و ترفعه و تحطه في عصابه و تعمل نفس الحكايه و في الاخر مثلا الموضوع عجبك اوي قلت لما اجرب تاني قمت عامل 10 كمان و عملت نفس الحكايه في اليوزرات الجديده دي و كل مترفع يوزر اضربه و كانك بتعمل ضحايا و بور في نفس الوقت يا معلم و عيش يا باشا و سبني اعيش :

اسف لي كلامي للخيانه بس هيا مطلوبه و شكرا ارجو تنفيذ الكلام دا و ارجو انا اكون افدكم و شكرا

for more information talk me [email protected]
    Last edited by h4mo; 07-14-2008 at 06:19 PM. Reason: انا عايز تعليقات لو سمحتوا

Guest

Talking

بجد يعنى مش لاقى كلام اقوله ليك احسن حاجه لاتعليق

Cool

rlly Good Work

Thumbs up

[/SIZE]جميييييييييل جدا

Guest

Talking

Noobs Still Noobs

Guest

Quote Originally Posted by umbroELSHEWY View Post