Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 40
  1. #21
    Guest

    Default Re: MERA skitsnack...

    bort med att det är tilllåtet med dockor!!!!!!

  2. #22

    Default ...

    Hej Fosse! Åtgärder för att minska behovet av dockor för att kunna hävda sig på topplistorna verkar vara på gång, men jag tror aldrig att dockor kommer att försvinna helt och hållet.

    Det finns iaf en viss problematik i att bevisa att ett konto är en docka. Tex så är det vanligt i brasilien mfl länder att ha en internetuppkoppling där många många delar samma IP-adress. Plus den gamla vanliga förklaringen folk körde med förr - "Jag och mina 34 syskon spelar ifrån samma dator..." osv.

    TheCrims är så stort att det är mer eller mindre omöjligt att kontrollera allt och alla jämt... Hoppas de förändringarna som kommer framöver gör dig lite nöjdare, men jag ser inte varför du själv inte skulle kunna dra nytta av lite dockbygge

    Väl mött! / Loranga

  3. #23
    Guest

    Default Re: MERA skitsnack...

    Quote Originally Posted by Fosselito
    bort med att det är tilllåtet med dockor!!!!!!


    WoW Fosse har hittat hit
    Welcome Welcome

  4. #24
    Guest

    Default

    fan heller att man ska ta bort dockorna

  5. #25
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by roteda
    fan heller att man ska ta bort dockorna
    Inga svordomar här tack :P hahaha

  6. #26
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    jo bort me allt va dockor heter! va roligare förr när man fick köra gm på andra gäng o inte sina egna små ligister för att få stats, då jobbade alla för o få till den perfekta mjölkningen.

    man kunde sitta uppe flera timmaro vänta på det rätta tillfället o sen när alla i andra gänget förhoppningsvis sov så börja man mjöljka... det va skoj de. ( ja jag vet att det oftast va en docka man hade i andra gänget o mjölkade )

    visst en jävla dubbelmoral i de hela men alla som va med på den tiden vet vad jag menar...

  7. #27
    Guest

    Default

    Är för snäll för att mjölka gäng sådär...

    PS. Fått ihop 15 kills på brassar idag.

  8. #28
    Guest

    Default

    håller med doh6 =)

  9. #29
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MODSNIIS

    PS. Fått ihop 15 kills på brassar idag.

    Sitter du och kollar flagg efter varje kill ?

    NIX! Som den genomgode själ jag är, så kollar jag INNAN jag dödar. (visst man missar en å annan som gör facelift, men men...)

    Å så läser jag alla "filho de puta" -meddelandena i min GB. (innan jag deletar dem)

  10. #30
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    Quote Originally Posted by roteda
    fan heller att man ska ta bort dockorna
    Inga svordomar här tack :P hahaha
    haha förlåt, glömde "fan" får man inte skriva i spelet som går ut på att mörda, misshandla och sälja prostituerade hahaha

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •