Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 2 of 2

Thread: Misshandlad..

  1. #1

    Default Misshandlad..

    just nu ligger jag på 366 i resp.. precis efter jag kom over 300 respekt så vart jag misshandla och fick vänta en dag.. sen när jag kommer ut så gör jag typ 6 st stötar köper en hora och grejjer,.... sen vart jag misshandlad igen.. och så har det hållit på typ i en vecka nu.. jag sitter på sjukan 24/7.. ´man hinner inte ens göra nåt innan man sitter på sjukan..
    FRÅGA: hur lång tid tar det innan allt startas om???

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by Antel View Post
    just nu ligger jag på 366 i resp.. precis efter jag kom over 300 respekt så vart jag misshandla och fick vänta en dag.. sen när jag kommer ut så gör jag typ 6 st stötar köper en hora och grejjer,.... sen vart jag misshandlad igen.. och så har det hållit på typ i en vecka nu.. jag sitter på sjukan 24/7.. ´man hinner inte ens göra nåt innan man sitter på sjukan..
    FRÅGA: hur lång tid tar det innan allt startas om???
    För det första: För att slippa åka på däng stup i kvarten så bör du skaffa ett eget rave att knarka på. Där kommer du att träffa på bra mycket färre busar (om ens någon)...

    Den här rundan slutar: July 26, 2008, 18:00. Det brukar dröja några få dagar innan nästa runda startas.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •