Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4
    Guest

Default يا مشرفين تعالوو شوفو الى حصل ليااا

السلام عليكم ورحة الله وبركاتة
    يا جماعة انا اليوزر بتاعى ليبى وواحد ضربتو فى دسكوو شتمنى على الرسايل الخاصة وقالى ابقى قابلنى لو خت اول لبيااا
    وقالى شتايم تانية كتير لاداعى لزكر اسمائهااا وفعلان بعدها ب3ايام اليوزر اتحول مصرى مع انى مصرى بس عايش فى لبيا
    هية العبة دى فيهاا وسايط ولا ايه مع ان الى انا ضرتوو دا الاول على لبنان 5 روندات وراء بعض
    يا مشرفين انا عاوز الجنسية الليبية انا فى لبياا
    وشكران

Guest

يا جماعة اول لبنان دا مصرى

اولا من غير نرفزه على بعض انت مصري بتلعب من مصر اصل احنا مش عاميلن لعبة مش هنعرف الناس بتلعب منين
    فهو لو بلغ عنك والعلم اتغير هو مش غلطان
    اةل لبنان فعلا مصري و تم تغيير علمه
    ياريت لما تلاقي علم تاني غلط او شاكك انو غلط بلغ عنه في موضوع التقارير
    http://forum.thecrims.com/showthread.php?t=6774
    I should be banned!

الموضوع دا زاد اوى و شكاوى الناس فيه زادت جدا .

يا أخ يا صاحب الموضوع .. جنسية الحساب اللى انت بتلعب بيه مقترنه بحاجه وحده بس .. وهى جنسية الأى بى اللى انت بتلعب منه .

يعنى لو بتلعب من اى بى يونانى يبقى علم الحساب بتاعك حيبقى يونانى .

يعنى انا مثلا سنغالى و عايش فى مصر و بلعب كريمز من أى بى مصرى .. حيتحول العلم على مصر .

اللى عايز اوصله للناس كلها ان الموضوع بيعتمد بس .. على التبليغ .

يعنى صاحبك اللى شتمك دا .. كل اللى عمله انه جالنا هنا او بلغ اى عضو من فريق التحقيقات .. عن انك بتلعب من مصر .. يعنى الموضوع مفيهوش كوسه ولا وسطه ولا حاجه .

التبليغ بيكون عن طريق المنتدى العربى فى موضوع اسمه التقارير .. اللى افيونة حاططلك اللينك بتاعه .. و منها تكتبلنا الأى دى بتاع الحساب اللى انت شاكك او متأكد انه بيلعب من بلد غير اللى عليها علمة .. و إحنا حنتعامل .
    و فى نفس الوقت .. متزعلش انك اتحولت على بلد تانيه ..لأنسياتك اللى ماشى غلط .. و اديك فهمت دلوقتى علم الحساب بتاعك بيتحدد إزاى .. و أزاى تبلغ عن اى واحد بيلعب بعلم مخالف للمكان اللى هو فيه .

الكلام طبعا موجه ليك و للجميع علشان الناس اللى مش عارفه العلم بيتحدد ازاى .. اهو دلوقتى كله عرف .. و الناس اللى بتشتكى انها اتحولت لعلم تانى .. بردوا عرفت انها بتتحول ليه و على أى اساس .

بالتوفيق
    بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew