Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10

Thread: عيب اوى

Default عيب اوى

لكن انت محبتش تتعبها وتهزها شوية وتدور والله يا افيونا ده من زوق حضرتك والكلام اللى انت قولته كل ده من زوق حضرتك انا سئلتك مجدرد سؤال مش بشتمك ولا بهنيك ولا قولت سؤال محرج كل مشرفين البلاد التانيه متحضرين عننا

Guest

Quote Originally Posted by zezorasheed2 View Post
    لكن انت محبتش تتعبها وتهزها شوية وتدور والله يا افيونا ده من زوق حضرتك والكلام اللى انت قولته كل ده من زوق حضرتك انا سئلتك مجدرد سؤال مش بشتمك ولا بهنيك ولا قولت سؤال محرج كل مشرفين البلاد التانيه متحضرين عننا
    اولا انا قرات موضوعك انت ممكن تكون غلطان او مش غلطان لكن انت شككت فى افيونة و جينيروزوا وانت متعرفش حاجة عنهم
    على فكرة اختيار المنظمين مش سلطة ده لازم يكون بمواصفات معينة زى اللى قالهالك افيونة
    وكمان اصحاب الموقع هما اللى بيختروهم وهما طبعا مش هيختاروا منظمين مش كفاءة ده اكيد هيختاروا احسن ناس علشان مصلحتهم
    اه نسيت اقول ان مشرفين البلاد التانية متحضرين عننا لكن معندهمش ناس بتسال اسالة بضان زينا
    وانا كنت واحد من الناس ديه
    وربنا يكون فى عون المشرفين ويصبرهم علينا

خليك فى حالك الله يصلح حالنا وحالك

Guest

بص يا بوب هوا اصلن عايز اعرفك علي حاجه منظمين مصر احسن منظيمن والله هتقولي ليه هقولك تعرف ان اصلن القسم العربي في المنتدي اكتر قسم يحتوي علي معلومات و لو عندك تعليق اتكلم بس شوف اقسام البلاد التانيه بعد كدا اتكلم بس انا والله مش اصدي اهانه او حاجه غلط
    بالتوفيق
    Last edited by h4mo; 08-03-2008 at 04:22 AM.

شكرااااااا على المعلومه انا مكنتش محتاجهااااا

شكرا على معلومه انا مكنتش محتاجها وونبى ونبى كمان مره ياريت تبعد عن امى احسن اسيبلك المنتدى وكريمز وهمشى علشان انا مش بحب مخازن البيض

ياراجل دا نت عامل كرتونة
    واه انا ذوق مع الذوق ومتربي مع المتربي (ياريت كل واحد مش يقول انا متربي احسن منك والحوارات الفاشلة ديه انت واخد الكلام على نفسك ليه)
    يا راجل انت جي تقول بمعني دربكا اوك يبقي في الكرو طيب و الاتنين المطايز التانيين دول موجودين ليه
    عراجع كلامك اهوه عشان لو كنت نسيته او مكسل تجيب الموضوع بتاعك
    ممكن سؤال وياريت محدش يقولى لا تغليق ولا يهرب من السؤال دلوقتى انا عايز اعرف ازاى افيونا وجنيروزو بقى مشرفين وهما اصلا مطلعوش اوائل عالم احنا عارفين دربكا بقى مشرف علشان طلع اول عالم ازاى افيونا وجنيروزو بقى مشرفين ومين اللى خلهم مشرفين تب لو هنتكلم على الخبره عندكو بيروو عندو خبره ملهاش حل ليه مبقاش مشرف وعندو جماجم ومدلياات وطلع من اوائل ليه مبقاش مشرف مش معنا اللى مطلعوش اوائل هما اللى بقى مشرفيين وازاى بقى مشرفين مين اللى خلاهم يبقى مشرفين وهل هما بيقبضو فلوس من صاحب اللعبه ولا ايه محدش من المشرفين يهرب
    واه حقولها تاني انت كسلان و مش راضي تهزها شوية من على الكرسي و مش راضي تدور على اجابات لأسئلتك
    دي مش شتيمة دي حقيقة لانها ملهاش الا حل من اتنين يا انك كسلان يا بتحب توزع علينا من الكرتونة
    و انا شايف اني مجاوبتش الاسئلة بإجابات اسلوبها اتقل من الاسئلة
    لا ده اسلوب الاسئلة هو اللي حدد اسلوب الاجابات
    يا جماعة قبل ما واحد يجي يحاول يعلق اجابتنا عليه على شماعة غيره يقرا رأيه
    وهرجع واقولها اه انا اساسا مش اعرف غير اسجل يوزرات في كريمز بس و بتسجن في النشل كمان تخيل
    انا مليش في اللعبة انا قاعد هنا بلطجة
    و في واحد كده اسمه كيرك
    كلمه بالانجليزي طبعاً وقوله افيونه ده ملوش فيها ومعندوش اي معلومات و لازم يمشي وانا شايف اني ممكن اكون دعم فني احسن منه
    واقدر مثلا اعمل دائرة معلومات عن اللعبة احسن من اللي هو عملها
    دائرة المعلومات العربية في مركز الدعم الفني الخريانة ديه بيقولوا عليها احسن واوفر واكبر دائة معلومات ومعارف عن كريمز بين لغات الدعم الفني المتعدد
    كده انا اديتك وقت كتير واديت موضوعك اكتر من حقه بردي ده

I should be banned!

لو كل واحد اخد اول عالم كانوا دخلوه الكرو كانت الدنيا خربت والحدق يفهم وانا متاكد ان مفيش غير اتنين او تلاته بالعافيه هما اللى هيفهموا !!
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !

هدى نفسك وبعدين انا ابلغ عنك ليييييه انت حبيبى متزعلش يا افيونه والله انا بحب ارمى البيض اللى فى الكرتونه بس خلاص انا هسبلك المنتدى وكريمز وهمشة بى الكرتونه اللى معايا واحد فاضى مش لاقى حاجه يعملها يرمى البيض بتاعه على غيره دنا مش محترم على كده على العموم هو مين كيرك ده

انت فاكر نفسك ببتكلم على الماسنجر ولا ايه !!
    وبعدين انا شايف انك ظريف جدا وانا مبحبش الاستظراف

الموضوع مغلق .
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !