Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Guest

    Angry Raderade tickets?

    I vintras rapporterade jag en bugg där rödingar inte dyker upp i listan över polare när man kom ut från ett rave. Inge roligt att bli mördad utan chans att se sina mördare innan eller tilltänkta offer försvinner innan man hunnit logga ut och in för att se dom.
    Jag fick aldrig något svar på mina tickets och nu är dom raderade men buggen är kvar.
    Ta och fixa det så man kan spela.

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by Spjutet View Post
    I vintras rapporterade jag en bugg där rödingar inte dyker upp i listan över polare när man kom ut från ett rave. Inge roligt att bli mördad utan chans att se sina mördare innan eller tilltänkta offer försvinner innan man hunnit logga ut och in för att se dom.
    Jag fick aldrig något svar på mina tickets och nu är dom raderade men buggen är kvar.
    Ta och fixa det så man kan spela.
    jag har också haft sådära.. när jag varit i ett rave sen ska jag slå nån..sen när jag kommer till misshandel rutan är ingen där, och när jag tittar i min kontakt lista finns det inga kontakter där heller....

  3. #3
    Guest

    Default

    e d inte för att det redan finns röda på relle listan? byta ansikte och se sen, brukar funka för mig

  4. #4
    Guest

    Default

    Slåss inte så mycket pojkar... :P

  5. #5
    Guest

    Default

    Ok då kan jag lägga ner detta helt om det inte finns någon vilja att fixa buggarna!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    49

    Default

    viljan finns spjutet men svårt att komma åt alla buggar som du säkert förstår, men jag har nämnt det för lednigen.

  7. #7
    Guest

    Default

    jag har inte fått några rödlingar på länge jag vill ha rödlingar

  8. #8
    Guest

    Default

    det funka att byta face på mig med

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •