Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
    Guest

Red face ممكن افهم حاجه

صباح الفل على احسن ناس ولا نقول اصيع ناس المهم

انا عايز اعرف وافهم حاجه انا قبل كده عملت عصابه وعملت سرقة بورصه وبعدين قالى يرجى الانتظار ستتم العمليه الان ويطول اوى فخرجت من السرقه لاقيت الايميلين دخلو السجن انا عايز اعرف ليه كده وازاى تتم بسرعه من غير ما اتسجن
    ياريت المساعده بسرعه

وشكرا

TKaTeKo

سرقه البورصه عدد الافراد 2 القوه المطلوبه 70 ولا زاليوزرين على الاقل يبقى معاهم اسلحه بتوفيق

Guest

اليوزرين معاهم اسلحه واحد معاه بزوكا وده احترامه 1075 والتانى معاه مسدس ليزر واحترامه 390 والاتنين الصعوبه معاديه ال 70 بكتير عايز اعرف ليه بيطول اوى كده انا سايب الايميل اكتر من ساعه لحد دلوقتى وخايف ادوس اى حاجه علشان مش اتسجن

ازاى يوزر معاه بازوكا التانى معا اسلحه وقوتهم فوق70 ودلخو السجن انت كده كداااااااب عمرها متحصل وبعدين مفروض لما يقولك يرجى الانتظار اضغط بل الماوس على اى حاجه هتلاقيك كسبت

Guest

انت لازم تعملنى صوره من الموضوع الى حصل ده علشان نصدقك اوكى وازاى تسسجن

الموضوع مغلق

Guest

Thumbs up

شكرا اوى على كلمة كداب دى شكرا اوى فعلا وعلى فكره انا مش محتاج انى اكدب علشان لعبه شكرا اوى يا رجاله بس ده اللى حصل معايا قبل كده شكرا اوى

Guest

Quote Originally Posted by tkateko View Post
    اليوزرين معاهم اسلحه واحد معاه بزوكا وده احترامه 1075 والتانى معاه مسدس ليزر واحترامه 390 والاتنين الصعوبه معاديه ال 70 بكتير عايز اعرف ليه بيطول اوى كده انا سايب الايميل اكتر من ساعه لحد دلوقتى وخايف ادوس اى حاجه علشان مش اتسجن
    بص يا باشا استحاله تتسجن وانت بالاسلحه اللى بتقولها والاحترام دة هو ممكن يكون انت قبلت بيوزر تانى صغير او حد كان معاك صغير وبالنسبه ان السرقه بطول شويه دة عادى عشان الضغط على الموقع زى بالضبط او لما كل يوم بيبدا

Guest

Quote Originally Posted by kokoman50 View Post

الموضوع مغلق
    وحيات اغلى الناس عندك يا افيونا شوف الواد العبيط اللى كل شويه يقول موضوع مغلق لو تعرف تغلقه ياض اغلقه مش بالكلام وانا لحد دلوقتى مشوفتش ليك رد مفيد كل حاجه سبلنا صوره والموضوع مغلق دة لو على اساس رايح يقدم على وظيفه يسيب صورة وهتتصل بيه هههههه

Guest

يعنى انت من الاخر كده عاوز ايه اما ل ازاى واحد معاه البازوكا ويتسجن وعاوز منن الموضوع وشكرا ياعم على الانت بتعمله ده

Guest

Exclamation

Quote Originally Posted by kokoman50 View Post

الموضوع مغلق
    تصدق انا معرفتش اشارك عشان الموضوع مغلق!

هو انت المشرف الجديد!