Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
    Guest

Quote Originally Posted by elashry1000 View Post
    اولا احب اقول كل سنة وانتوا طيبين لكل الناس اللى هنا
    ثانيا بقا انا قريت الموضوع دة وحاسس انى فهمت نص نص وعندى كام سؤال اتمنى الرد عليهم قبل بداية الروند

_ اية فايدة الموضوع دة لينا كاللعبين وليكوا كفريق تحقيقات؟

_ افتراضا انى لعبت مع تيم وعملنا مثلا 30 يوزر وفعلنا موضوع الرابتس دة
    طبعا احنا ميهمناش ان الرابتس تاخد جوايز او مراكز بس هنفترض انى عملت زى ماقولتوا وجبت يوزر مش مفعل الخاصية دى او بمعنى اصح اليوزر الاساسى وبقيت احلب فية بمعنى اصح بحط كل شغلى فية وبفتحوا بالباص العادى جدا بتاع الموقع انا والتيم
    _ اية موقف اليوزر دة من الترتيبات
    _ اية المشاكل اللى ممكن تواجهنا بسبب عدم استعمال علاقة الثقة او خاصية الرابيت
    ملحوظة:
    كل اللى انا عايز اوصلوا لو انا وتيم بنلعب فى حالنا وبنفتح يوزراتنا كلها براحتنا ومشتكناش لحد من اى مشاكل هل هنتعاقب على عدم استخدامنا وسائل الامان اللى عملتوها فى التجديدات ان كانت علاقة ثقة او موضوع الرابيت
    وشكرا

بص يا حج ... انت الوقتي معاك تيم كامل وبتلعب علي توب بتقوم عامل مثلا عصابه كامله بي اخر درع واخر سلاح

زمان كنت لازم تدخل بعلاقات الثقه وكنت بتلعن اليوم انك لعبت كرايمز عشان الخاصيه البيض ديه ولو مش دخلت بيتحط عليك وتباخد بان لانك مش بتستعمل علاقات الثقه حتي لو كان 300 احترام

دلوقتي ضافولك Option بيريحك بيقلك يا باشا مدايق من موضوع علاقات الثقه ... استخدم بقي نظام الرابتس طيب ايه مميزات النظام وعيوبه

مميزاته :-

1- تسهيل اللعب للاعب ..

2- بيسهل عليك التعامل مع اليوزرات

عيوبه :-

1- اولا فريق التحقيقات ملوش دعوه بي اليوزر ده كانه مش تبع كرايمز اصلا يعني يتحلب يتحرق مش قصتهم

2- لو يوزر اهتميت بيه كبرته مش هتلاقيه في التوب خالص

طيب الخدمه ديه معموله ليه ..

لكل الناس ولا لا

هقولك لا معموله للناس الي بتلعب علي اوول لخامس عالم لانهم كل حاجه بتبقي عليهم محسوبه

Guest

الموضوع معقد شوية ولسه في حاجة موصلتش

انا محتاج اراجع الموضوع تاني عشان افهمه

بس مادام انت بتقول اليوزر اللى معموله كده مش حيدخل الترتيبات يبقى ايه لازمتها

وهل يوزر واحد اللى مرتبط ولا كلا اليوزرين مش حيدخلو في الترتيبات

Guest

Quote Originally Posted by birooooo View Post

بص يا حج ... انت الوقتي معاك تيم كامل وبتلعب علي توب بتقوم عامل مثلا عصابه كامله بي اخر درع واخر سلاح

زمان كنت لازم تدخل بعلاقات الثقه وكنت بتلعن اليوم انك لعبت كرايمز عشان الخاصيه البيض ديه ولو مش دخلت بيتحط عليك وتباخد بان لانك مش بتستعمل علاقات الثقه حتي لو كان 300 احترام

دلوقتي ضافولك option بيريحك بيقلك يا باشا مدايق من موضوع علاقات الثقه ... استخدم بقي نظام الرابتس طيب ايه مميزات النظام وعيوبه

مميزاته :-

1- تسهيل اللعب للاعب ..

2- بيسهل عليك التعامل مع اليوزرات

عيوبه :-

1- اولا فريق التحقيقات ملوش دعوه بي اليوزر ده كانه مش تبع كرايمز اصلا يعني يتحلب يتحرق مش قصتهم

2- لو يوزر اهتميت بيه كبرته مش هتلاقيه في التوب خالص

طيب الخدمه ديه معموله ليه ..

لكل الناس ولا لا

هقولك لا معموله للناس الي بتلعب علي اوول لخامس عالم لانهم كل حاجه بتبقي عليهم محسوبه

افهم من كلامك إنه لدا ما اقعد اعمل علاقات بينهم عشان ادخلهم في عصابة وكده
    حيبقو موجودين على طول كعلاقات حتى لو مبيت في المستشفى

واقدر احلب فيه براحتي وكل حاجة

سؤال اضافي
    اكيد اقدر اعملها مع كذا يوزر مش كده

Guest

السلام عليكم يا جماعه الموضوع دة طول اوى بصو دلوقتى الكلام دة زى ما بيرو قال انو معمول للناس الكبار اللى بيعلبو برابتسات كتير
    بالنسبه للى لسه بيقولو يا هادى بيلعبو بيوزر او 2 او 3 مش محتاج يعمل الحوار دلوفتى

Tags for this Thread