Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Guest

    Default Gäng / Relationer

    Tja jag har en lite frågan. Varför försvinner ens gäng om man blivit skadad så man åker in på sjukan? Och varför försvinner medlemmar i gänget om dom blir skadaade?
    Om du nu har en relation med en snubbe , och han blir skadad så försvinner den? varför är det så?

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by RosaPantern View Post
    Tja jag har en lite frågan. Varför försvinner ens gäng om man blivit skadad så man åker in på sjukan? Och varför försvinner medlemmar i gänget om dom blir skadaade?
    Om du nu har en relation med en snubbe , och han blir skadad så försvinner den? varför är det så?
    om nån i ditt gäng blir misshandlad o dör, försvinner han från gänget.
    Om nån i ditt gäng gör GA och dör försvinner hela gänget.

    Jag tror bara att realationen med en snubbe försvinner om han blir dödad eller byter anstikte
    Fast dom är ju inte kvar hur länge som helst heller..

  3. #3
    Guest

    Default

    mm du kanske har rätt.. men om jag inte minns helt fel försvann relationerna jag haft när dom fått köns sjukdom men kan ha fel vet inte riktigt .. Tack för hjälpen anyways

  4. #4
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by RosaPantern View Post
    Tja jag har en lite frågan. Varför försvinner ens gäng om man blivit skadad så man åker in på sjukan? Och varför försvinner medlemmar i gänget om dom blir skadaade?
    Om du nu har en relation med en snubbe , och han blir skadad så försvinner den? varför är det så?

    Nu va de ju "Varför" de är som det är han undrade över inte om det är så... som jag fatta de då.

    Anledningen till att gänget försvinner när du åker in på sjukan är för att man inte ska kunna mjölka sönder ett gäng helt och hållet.

    Och det här med vänner e ju ganska givet. Låt säga att du blir vän med en kille/tjej du tror du kan lita på, men han/hon slår dig så du hamnar på sjukan. Om det inte vore så eran relation försvan då så skulle ju han/hon kunna slå dig tills det att du hade slut på stats, o det skulle ju inte vara nån höjdare.

    Och mycket riktigt så försvan dina kompisar när du åkte in för könssjukdom, så fort du hamnar på sjukan tappar du alla relationer oavsett anledning till varför du hamna där.
    Last edited by DoH6; 11-11-2008 at 05:32 PM.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •