Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Guest

    Default Kommer Inte In På Nightclubbs !

    Hejsan jag kommer inte in på nattklubbar och grejer men jag har pengar och biljetter för det, har det med att jag har en egen nattklubb att göra(Jag kommer inte in på min egna klubb heller) eller har det bara med att de har buggat?

    Mvh KingCoffe

    Tack i förhand

  2. #2
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Kingcoffe View Post
    Hejsan jag kommer inte in på nattklubbar och grejer men jag har pengar och biljetter för det, har det med att jag har en egen nattklubb att göra(Jag kommer inte in på min egna klubb heller) eller har det bara med att de har buggat?

    Mvh KingCoffe

    Tack i förhand
    Om du är säker på att du har pengar på fickan (alltså inte i banken) och biljetter så ja... då är det nog nån bugg...

    har du testat start om din browser bara? testa rensa kakorna också... inte för att jag vet ifall det skulle kunna ha nått med saken o göra, men kakorna brukar kunna spöka med de mesta.

  3. #3

    Default

    Ajajaj, doh6, nu gör du mig allt lite besviken.. jag sätter 3,50 kronor på att kingcoffe har satt en respektgräns på sitt egna rave och har överskridit den med sin gubbe

  4. #4
    Guest

    Default

    Det var min första tanke också lorre...

  5. #5
    Guest

    Default

    aj fan... den missade jag total, nu va det på tok för länge sen man lirade.

  6. #6

    Default

    Ett misstag jag själv brukar göra för övrigt Hoppas kingcoffe kan komma in och avgöra bataljen så att du får skicka mig mina 3,50kr Dojjan

  7. #7
    Guest

    Default

    Den som aldrig gör det misstaget gör det inte rätt... ja än är inte slaget förlorat... det kan vara min 3.50 också...

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •