Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: الروند 33

Guest

Cool الروند 33

يا افيونا او يا جينيروز هوه احنا عايزين فى الروند 33 تلغو حكاية انى سرقة العصابه الكود الجديد ده بليز علشان احنا زهقنا

بالنسبه للكود انا شايف انه مايثر على اللعبه بشكل كبير يعني ممكن التأقلم معاه وخصوصا والفلوس كثرت من السرقه يعني اتحمل

وع العموم لو حذفو الكود والفلوس على حاله يبقى احسن حاقه

الكود معمول علشانكو لحمايتكوا انتوا علشان نمنع الناس اللى بتستتخدم طرق للتحايل على اللعبه انا معاكوا انو بيضايق شويه بس ده بيفيد اكتر من ما بيضر

بالتوفيق
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !

Guest

لو مكنش الكود موجود كان ايه الى حيحصل يعنى

Guest

Cool بردك معلش ربنا يسامحك

اصل المشرف مش عارف ان فى ناس مش عارفة انى فى حاجة اسمها بوت هريحك البوت دوة حاجة كدة شبة البرنامج بيسجل حركات الماوس وانت بتلعب ويسجلها ويقوم هو بنفسا مكررها وكدة الناس الى بتستخدم البوت دوة تروح تنام وتشخر وتسيب اليوزرات بتعتها تسرق ويصحى الصبح يلاقى نفسة مطرود هههههههههههههه من العبة علشان كدة فى كود بيظهر علشان البوت مش بقدر يقرأ ويكتب كمان لازم عين تشوف وتكتب فهم بقى الكود معمول لية

Guest

Talking thxxxxx

thx 4 all ana bashkorkom 3ala radokom we 3ala el3omom thxxxxxx

Guest

Talking

انا نفسى يا دربكا تلعب تانى علشان ترفع شان مصر تانى يا حبى

Guest

Talking

:dانا نفسى اى مصرى يعمل عصابه اهرامات

Guest

Angry

علفكرا عمر مكان واحد مصرى وحش مفيش حاجه اسمها واحد بيلعب وحش ابداْ بس هما المصريين سهل انى اى واحد اجنبى يخدعهم وى مش كل المصريين وى بالتوفيق

Guest

Default s2008

على فكرة يا استاذ افيونا انا اسف بجد لو انت فاكرنى انا شتيمت على الشات بجد وانت وقفتنى انا وفكينج لو انت فاكر المهم انا بقولك حاجة مهمة انا هظبط ناس كويسة معايا الروند 32 الجاى لو فى حد هيعمل معايا عصابة كيك يكلمنى [email protected]انا اسمى شادى