Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
    Guest

Angry مش كل شوية دي حاجة مستفزة جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

ليه كل شوية كبسة بوليس الطريقة دي مستفزة مرة سجن ومرة طوارئ ومتى نلعب ونجمع فلووس خلوها كل 7 ايام مرة مش كل يومين يوم لأ ويوم كبسة ارجو الهتمام

Guest

Angry

وانا معاااااااااااااك صدق ما يمديك تلعب خمس دقايق الا فيك مرض ولا هاجم عليك واحد احترامه
    اعلى من احترامك بمليون مره المفروض الي احترامه عالي مره ما يقدر يهجم على الي احترامه مره نازل
    والمفروض بالاسبوع هجومين بس على كل اللاعبين كذا تصير اللعبه اوكي

حضرتك دى راندوم وملهمش تحكم فيها غير كده عليك وعلى كل الناس يعنى مش انت المضرور لوحدك وانا كمان مش شايف فيها استفزاز ولا حاجه يعنى , مش عارف انتو ليه بتحبوا تعملوا حوارات وخلاص !
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !

Guest

لذيذ اوى الموضوع اللى انت فاتحتوا وبالمناسبة دى خلينا نوضح لية الحركة الرخمة دى بيعملوها واية الغرض من الكبسة
    بص ياسيدى مشكلة كريمز فى الرابتس اللى هى يوزرات المساعدة بتاعتك المنظمين بيحاولوا كل مرة يصعبوا الموضوع بتجديدات تزيد من متعة اللعبة وتقلل من استخدام الرابتس عشان الاحترامات الكبيرة اللى بنشوفها ناس بتلعب فى حالها وتكسب احنا عايزين يكون فى احتكاك اكثر مع اللعيبة وبعضيها مش كل تيم يلعب فى حالوا لا عايزين ضرب وخيانة لان دى متعة كريمز اللى هو عالم الجريمة
    طيب موضوع الكبسة دة بيفيد ازاى فى موضوع تعطيل الرابتس
    انت ياسيدى او اى واحد تانى بيلعب فى حالوا مفيش اى مقارنة بينوا وبين اى تيم
    كل الحكاية ان الكبسة بتعطل التيمات الكبيرة عن السرقة لان التيمات الكبيرة بتقعد تسرق باغلب يوزراتها هرم طول الوقت وتخزن مخدرات على قد ما تقدر فلما بتحصل كبسة كدة مش هيقدروا يسرقوا وهيتعطلوا بالتالى وقفنا شغل الرابتس شوية المخدرات هتزيد فى اليوم دة من ناحية الكمية لانمفيش سرقة بالتالى مفيش شراء مخدرات من السوق
    يبقة فى اليوم دة الناس كلها هتتجة للضرب فى بعض ودة بيزيد من متعة اللعبة
    بالنسبة ازاى نتجنب الحوار دة للاسف اى سرقة بعد كذا مرة هتفشل مفيش حل لان الفكرة اساسا ان نعطل التيمات الكبيرة اللى بتسرق بيوزرات كتير
    اتمنى ان المعلومة تكون وصلت
    بالتوفبق للجميع

Guest

Angry اذا كانت السعادة هى الحياة

اذا كانت السعادة هى الحياة فا اكتبو على قبرى ماتة قبل ان يولد تحياتى الى الجميع

Guest

Default مش عارف وجه نظرك مش جاى معاى سكة ياعشرى لية

لو زى ما بتقول كدة ياعشرى ان الغرض من الكبسة الاحتكاك والمتعة طيب صحاب اللعبة الى بيستمتعوا من الاحتاك وضرب الناس لبعض ولا اللعيبة الى بيستمتعوا دية حاجة مش فاهمها هل دوة السبب الاول الى انت قولتة مش مقنع طيب تانى حاجة بتقول علشان تعطل التيمات الى شغالين هرم لو الواحد فكر شوية يعنى هتطعل التيمات الى بيسرقوا هرم ككل طيب مهى هتعطل كل الناس مش التيمات الى بتسرق هرم بس يعنى ولا حاجة يعنى كل التيمات مش هتسرق وتفضل مستنيا لما الكبسة تخلص ويرجعوا يكملوا طيب عادى اة طيب هما بعملوا كدة علشان الناس الى بتسرق ومعندهاش ربتس متتعقدش ويبقى عندهم امل فى الفوز ولو 1 % صعب اوى كدا كدا بنشوف ارقام فى الاخر عجيبة طيب ولو كانوا عاوزين يعملو زى ما بتقول ويعطلوا الناس الى عندها ربتس كتير طيب من الاول كانوا منعوا انى كل اى بى يلعب باكتر من يوزر وشايف كمان انها مش راوند برت ولا عشوائية ولا حاجة وعلى ما اظن ان هى بتبقى مقصودة علشان السرفرات بتاعت اللعبة تريح شوية من العمليات الحسابية الكبيرة والكتيرة الى بتقوم بيها زى ما بنشوف الى بيحصل بجز كتير كل ما نيجى نسرق هرم وبتعطل العيبة مدة معنى كدة تمى فى ضغط على الخوادم بتاعت العبة وبيحصل اخطاء و تالت حاجة انت ممكن متتسجنش فى يوم الكبسة خالص انا جربت انهردة فى يومين ورا بعض فيهم كبسا العب بيوزر جديد واجرب خلصت بتاع 60 تزكرة تقريبا وتسجنتش ولا حاجة لغاية مزحقت وقفلت مش شرط بعد كزا سرقة تتسجن ولو بتحصل يبقى بتحصل اكتر فى سرقة العصبات

مبدئياً كبسات البوليس عشوائية 100% ومحدش يفتي ويقول عشان يريحووا السيرفر
    كبسات البوليس معمولة عشان يتم كسر روتين اللعبة ومتبقاش متوقعة زي ما كانت يعني انت متأكد انك هتنجح في السرقة وتقعد تسرق تسرق تسرق وخلاص !! طيب فين المتعة !؟
    لكن لما تبقى مش متأكد ان السرقة هتنجح ولا لا بتبقى على اعصابك وتقعد تدعي يارب تنجح يارب الخ الخ
    افتكروا متعة السرقة الجديدة لما بتنجح لاول مرة (الكلام ده قبل ظهور الالات الحاسبة) ولحظات الترقب لنجاح السرقة
    اللي عاصر الكلامده زمااااان ايام ما كان الدي اس ال لسه مش معروف لا من الشركات وتقريباً 10 % من سكان مصر بس اللي كانوا يعرفوه هيعرف انا بتكلم في ايه
    بتكلم ان اللعبة بتتقدملك كل يوم بشكل مختلف عشان متزهقش
    واللعبة السهلة عمرها ما كانت ممتعة قد اللعبة الصعبة
    واللعبة الصعبة بتفقد متعتها لما اللاعب بيستخدم شفرات عشان بقيت سهلة
    دي هى اللعب للناس اللعيبة واللي عايز يلعب لعبة سهلة في رأيي يروح يلعبله زوما ولا حرب الفراخ
    I should be banned!

Guest

Default انا نفسى فى حاجة

نفسى يا افيونة لما ترد على حد اى حد ترد علية براحة انا بقول وجة نظرى مش لازم الى بقولة صح انت ممكن تصحح للناس اخطئها باسلوب حلو زى منتا عاوز الناس تكلم معاك باسلوب حلو بردك لانك كل ما بتعسف حد وتكلمة بطريقة وحشة هيردوا عليك بردك وشخرا

مدبئياً انا معدلتش في اراء حد انا قلت رأيي بصراحة
    وكان مثلاً سطر زوما وحرب الفراخ ده برضه كان رأي خاص بيا بحت
    وفي رأيي دي حقيقة
    اي لعبة بيبقي ليها مستوى صعوبة
    عايز لعبة سهلة تلعبها ... الالعاب التانية زي اللي انا قلت عليها موجودة
    لا هاجمت حد ولا صححت اخطاء
    I should be banned!

Guest

Quote Originally Posted by mfox61 View Post
    لو زى ما بتقول كدة ياعشرى ان الغرض من الكبسة الاحتكاك والمتعة طيب صحاب اللعبة الى بيستمتعوا من الاحتاك وضرب الناس لبعض ولا اللعيبة الى بيستمتعوا دية حاجة مش فاهمها هل دوة السبب الاول الى انت قولتة مش مقنع طيب تانى حاجة بتقول علشان تعطل التيمات الى شغالين هرم لو الواحد فكر شوية يعنى هتطعل التيمات الى بيسرقوا هرم ككل طيب مهى هتعطل كل الناس مش التيمات الى بتسرق هرم بس يعنى ولا حاجة يعنى كل التيمات مش هتسرق وتفضل مستنيا لما الكبسة تخلص ويرجعوا يكملوا طيب عادى اة طيب هما بعملوا كدة علشان الناس الى بتسرق ومعندهاش ربتس متتعقدش ويبقى عندهم امل فى الفوز ولو 1 % صعب اوى كدا كدا بنشوف ارقام فى الاخر عجيبة طيب ولو كانوا عاوزين يعملو زى ما بتقول ويعطلوا الناس الى عندها ربتس كتير طيب من الاول كانوا منعوا انى كل اى بى يلعب باكتر من يوزر وشايف كمان انها مش راوند برت ولا عشوائية ولا حاجة وعلى ما اظن ان هى بتبقى مقصودة علشان السرفرات بتاعت اللعبة تريح شوية من العمليات الحسابية الكبيرة والكتيرة الى بتقوم بيها زى ما بنشوف الى بيحصل بجز كتير كل ما نيجى نسرق هرم وبتعطل العيبة مدة معنى كدة تمى فى ضغط على الخوادم بتاعت العبة وبيحصل اخطاء و تالت حاجة انت ممكن متتسجنش فى يوم الكبسة خالص انا جربت انهردة فى يومين ورا بعض فيهم كبسا العب بيوزر جديد واجرب خلصت بتاع 60 تزكرة تقريبا وتسجنتش ولا حاجة لغاية مزحقت وقفلت مش شرط بعد كزا سرقة تتسجن ولو بتحصل يبقى بتحصل اكتر فى سرقة العصبات
    1- لما التيمات الكبيرة توقف سرقة دة بيقلل الفلوس بتاعتها بالتالى مش هتقدر تعمل بور كبير
    2- لو عملوا زى ما حضرتك قولت وخلوا الايبى الواحد بيوزر واحد 3/4 من لعيبة مصر مش هتلعب والعالم لان فى ناس كتير بتلعب من سيبرات
    3- احتمال تكون سرقت 60 مرة فردى ومتسجنتش بس التيمات الكبيرة يهمها سرقة العصابات
    4- يوم الكبسة انت بتتعطل فى يوزر واحد شوف التيمات الكبيرة هتتعطل فى كام يوزر
    5- فى كل الحالات انت ملكش امل فى الفوز لان الكترة تغلب الشجاعة
    6- الارقام مش عجيبة ولا حاجة عندك لعيبة من مصر عملتها الفكرة انك تلعب صح
    7- الكبسة عليك وعلى الكل