Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default Problem med SMS/krediter? LÄS DETTA FÖRST!

    Har du inte fått dina krediter? Kontrollera först och främst att du har skickat till rätt nummer och att du skrivit precis så som det står på Kredit-sidan i ditt SMS. Om allt är ok och du fortfarande inte fått ditt sms så kontakta vår support genom att gå in på

    http://support.thecrims.com

    och skicka in en felanmälan till Credits-sektionen (det är viktigt att du anmäler till rätt sektion!)

    Supporten kontrolleras varje dag!

    Vi kan inte garantera någon support i Forumet.

  2. #2
    Guest

    Default Re: Problem med SMS/krediter? LÄS DETTA FÖRST!

    jag har sms:at till rätt nummer, skrivit som precis så som det står och när jag inga crediter fick, så skrev jag till supportcentret 2 gånger! men jag har varken fått crediterna eller svar från någon på crims. så nu är jag riktigt arg. vad håller ni på med? detta ska ju fungera, vem fan vill spela annars? kan jag få pengarna tillbaka eller?





    Quote Originally Posted by memox
    Har du inte fått dina krediter? Kontrollera först och främst att du har skickat till rätt nummer och att du skrivit precis så som det står på Kredit-sidan i ditt SMS. Om allt är ok och du fortfarande inte fått ditt sms så kontakta vår support genom att gå in på

    http://support.thecrims.com

    och skicka in en felanmälan till Credits-sektionen (det är viktigt att du anmäler till rätt sektion!)

    Supporten kontrolleras varje dag!

    Vi kan inte garantera någon support i Forumet.

  3. #3
    Zed7 Guest

    Default

    Ibland kan det dröja några dagar innan man får svar på supporten, men skickar du till rätt avdelning så får du svar.

  4. #4
    Guest

    Default

    ja, nu har jag väntat över en vecka. jag fick ett svar att jag skulle maila in mitt mobilnummer. så jag gjorde det, (givetvis gick det inte att svara på det mailet jag fick från er!!! hur puckat är inte det då?? så jag skickade det till creditsektionen, men får varken svar eller krediter eller pengarna tillbaka!!! hallå!!!

  5. #5
    Guest

    Default

    jag har hade 100 krediter vid thecrims.. kan jag få pengarna tillbaka.. för jag blev banned av memox för att jag logga ut och min bror loggade in i samma dator.. vi är 5 bröder och använder sama dator när vi spelar thecrims.-. ska alla bli bannad eller... hursom hälls vill jag ha mina pengar tillbaka eller så vill jag spela!

  6. #6
    Guest

    Default

    Man Kan Inte få Pengarna Tillbaka !.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by MarcusAndersson
    Man Kan Inte få Pengarna Tillbaka !.

    Hur stor e din lön??
    låt mig gissa ??

    0 kr nära va

  8. #8
    Guest

    Default

    Huh?

  9. #9
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Zed7
    Ibland kan det dröja några dagar innan man får svar på supporten, men skickar du till rätt avdelning så får du svar.
    Inte nu längre nu är det andra bullar svar ino, 24 hour garanterat till 95 procent om jag inte har en bra anledning

  10. #10

    Default Får man tbk kred ?

    Får man krediterna om man sparar dom till nästa runda typ
    för jag vill spara krediter till nästa runda om det funkar ??

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •