Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    Guest

    Exclamation Gäng svenskar nästa säsong.

    Nåväl har just kommit tillbaka lite. Men jag vill vara i seriöst gäng nästa säsong då den startar osv. Vill ha några seriösa grabbar som kan lira i gänget och palla det också. Tänkte se om det går att vinna gäng tävlingen eller vadsom.
    Är det nån som har ett gäng jag kan haka på eller några som vill haka på och vi skapar så msg.!
    plus kan adda msn om det. [email protected]

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default

    Jag föreslår alla svenskar hjälper varandra, kör stötar osv.
    Jobba ihop mot alla polacker, brassar, slovener, rumäner osv.

    Hejja Sverige!

  3. #3
    Guest

    Default

    lite så jag syftade... vore nice om sverige va #1 lixom.. polackerna skulle ba dö

  4. #4

    Default

    ja jo tanken är bra men det är ju inte bara och säga vi startar ett gäng och kör mot alla andra och ha ett fungerande gäng är det mycke jobb bakom för ledare och vice så hittar man rätt personer där är mycke gjord .
    sen är det alltid så att den gillar inte den osv , gnabb skal inte förekomma i gänget det kan tas via msn eller what ever ..
    men som sagt tanken är bra

    //vic som nog spelar nästa runda

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    49

    Default :)

    låter skoj får se om man joinar er bara det inte kommer med massor nooooobs lol

  6. #6

    Default

    Låter bra MODTOK
    Men som sagt i andra former så skal ett gäng funka måste alla tänka lika samt ha rätt så lik målsättning med rundan i sin helhet .
    Sen är KOMUNIKATION (vet inte om det blev rätt stavad, men många har inte ens hört om ordet så *what ever* ) är A och O, mitt lilla inhopp i rundan som precis är avslutad
    gav mig ett rätt så positivt intryck av er som satsar lite men oxå många svar och frågor.
    Mycke har ändrats sen man spelade sist och mycke inte ...

    Faktiskt det värsta som jag kan motta som kommentar är * Men det är ju bara ett spel*
    Ja visst är det ett spel men man behöver ju inte ändra personlighet för det, fast dom flesta spelar ju på gott och ont på samma sätt eller har beteende som man är på riktigt .
    det säger en hel del om många faktiskt, och gör att man skulle villja träffa en hel del irl .
    Ja det är ju på gott och ont det med ..

    ja ja nu skal inte jag skriva en bok här, men klart kan ett gäng med bas i swe komma högt och spöa många andra länder vi har ju många bra spelare här, men då måste alla titta åt rätt håll.........

    // Vic(ipedia)

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default

    Alla är vi noobs i början, till och med Zlatan har varit noob
    Talang kan man ju ha ändå...


    Hursomhelst, vore skönt om svenskarna kunde få ihop sig litet, samarbeta så mycket det går och göra ett försök på att hamna top 3 i världen på gäng, och kanske till och med nån kan landa där som spelare

    Tjoa på mig på plattan!
    Kramis!
    ///Soulmachine!
    Last edited by Soulmachine; 04-02-2009 at 11:07 PM.

  8. #8

    Default

    Ey vafan... Zlatan är ju Zlatan ffs....

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default

    Hahahah!

    Måste tyvärr informera att:
    Även HAN, var en gång en bebis som inte ens kunde gå


    Förresten, du vet väl att det inte finns någon riktig JulTomte?

  10. #10

    Default

    nejjjj nu blev jag lessen

    //vic

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •