Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10
    Guest

Angry تجدبدات كرايمز

كلنا شايفين ان كل روند المطورين يطلعوا بتجديد ابضن من اللى قبله بداية من
    1- مينفعش تهجم على يوزر اقل من 200
    2- كود السرقات
    3- علاقات الثقة
    4- الغاء خيار تحويل الرصيد واضافة الجوائز
    نتكلم بقى عن التجديدات البضينة اللى ملهاش لازمة
    1- مينفعش تهجم على يوزر اقل من 200 : طيب مهى كانت 100 بس هتفرق ايه 100 من 200 ملهاش اى لازمة او ممكن لازمتها انها تبضن على الكيلرز مهو لازم بيضان امال نعيش ازاى
    2- كود السرقات : اختراع عرص وبضين هيقولك عشان البوتس طيب ما انتا عندك الاسئلة البضينة وبعدين ما انتا ممكن تخلى الكود ده يجى كل نص ساعة او ربع ساعة لكن مش كل دقيقة كود لحد ما الواحد بضانه ورمت
    3- علاقات الثقة : المفروض دى لعبة يعنى مفياش حاجة انى اى حد يفتح يوزر حد ما علينا هنقول عشان لو اتحلبت يعرفوا يجيبولك حقك او لكن ان عشان واحد صاحبى معاه ثقة لازم يستنى 10 دقائق عشان يفتح دى اللى بضينة اكيد فى حاجات مش تستنى ممكن يكون اليوزر فى عصابة وبيتحلب ده بقى يستنى 10 دقائق يكون اتحلب ؟ يعنى قمة فى البيض
    4- الغاء خيار تحويل الرصيد واضافة الجوائز : ده بقى ابضن تجديد اتعمل فى كرايمز سبب التجديد ده : لتحقيق امان اكثر للاعبين ولتقديم مستوى افضل من اللعبة وان كمان كمية الرصيد الكلية اللي كانت بتتنقل يوميا من حسابات لحسابات اخرى واللي بتحدد اذا كانت الخدمة شغالة او لا كانت قليلة ومكنتش كبيرة وده اعطى الانطباع ان الشريحة المستخدمة لهذه الخدمة هي شريحة صغيرة جداً من اللاعبين بوجه عام
    ده الكلام اللى بيبرر التجديد ده وطبعا عذر اقبح من ذنب لان التجديد ده مادى اكتر ما اهو مفيد للعبة او للاعبين لان هما عايزين يشغلوا حوار شراء الرصيد من الموقع نفسه وبس لان دى بقت الطريقة الوحيدة لكده مع انا قبل كده قالو ان هما بيعملوا التغييرات فى اللعبة لمحاكاة الواقع وانهم عايزين اللعبة تكون مشابهة للحقيقة طيب مش فى الحقيقة ممكن الحرامى يحول رصيد لحرامى وممكن يحط فلوس على راسه للى يقتله طيب فين بقى الواقع اللى بتتكلموا عليه
    ولسه اللى يعيش ياما يشوف وياما هيتبضن عليه من الاخر هتتببضن يعنى هتتبضن احنا وراك والبيضان كتير : ده الكلام اللى قاله المطورين وهما خارجين من المحكمة ههههههههه :d
    Last edited by IiIDesertFoxIiI; 04-01-2009 at 08:29 PM.

Lightbulb

و الله عندك حق انا حاسس اللى هما عملين يقفلوها فى وشنا و بييضوا على اهلنا فى حورات كتير ملهاش لزمة و انا معاك فى كل الكلام اللى انتة بتقولة عشان فعلا حوار وقف تحويل الرصيد و وضع الجوايز دة غلط و و الله كل اللى انا بشتكى منة لقيتك كتبة و مش عارف اقولك غير تسلم ايدك و يريت الادمن يردوا علينا و يشفولنا حل فى المشاكل دى

Guest

Talking

الكلام ده كبير

عندك شكوى او اقتراح على اللعبه اكتب موضوع بقسم الفيد بااك بالانجليش والمنظمين هيردون عليك

او كلم احد مشرفين القسم العربي وهم يوصلون اقتراحاتك للمطورين .

KsA 4 Ever

Guest

Talking

Quote Originally Posted by mrov View Post
    عندك شكوى او اقتراح على اللعبه اكتب موضوع بقسم الفيد بااك بالانجليش والمنظمين هيردون عليك

او كلم احد مشرفين القسم العربي وهم يوصلون اقتراحاتك للمطورين .

يااه عرفت كل ده لوحدك ولا فى حد معاك ؟

Quote Originally Posted by IiIDesertFoxIiI View Post
    يااه عرفت كل ده لوحدك ولا فى حد معاك ؟

لا اتصلت بيموكس وقلت له انه ثعلب الصحراء يشتكي من اللعبه قالي قوله يكتب تقرير وحنىا لمى نفضى نرد عليه هههه

KsA 4 Ever

Guest

Talking

Quote Originally Posted by mrov View Post
    لا اتصلت بيموكس وقلت له انه ثعلب الصحراء يشتكي من اللعبه قالي قوله يكتب تقرير وحنىا لمى نفضى نرد عليه هههه
    طيب بما انك تعرف ميموكس طيب ممكن سؤال ؟ هو خط ولا كارت ههههههه

والله عندك حق اللعبه كل راوند بتبئى ابضن من الى قبله الملفات الشخصيه لكل لاعب بعد كده هتبئى شكلها زبااله اوى و حكايه الرصيد طب كده لما الواحد يعوز رصيد هيجيب ازاى

IiIDesertFoxIiI
    هوه ماينفعش سيادتك توصلنا اللى عايز تقوله بطريقه احسن من كده من غير ولا شتيمه ولا قله ادب ؟
    ياريت يبقى كلامنا فى المنتدى بتاعنا بطريقه فيها احترام شويه اكتر من كده
    يااساتذه ياكرام لو كل واحد بيلعب بيوزر واحد والكلام ده برده قلناه مليون مره وكل سرقه او سرقتين دخل الكود مره اظن ده مش حوار ولا حاجه اللى بيدايق حضراتكم انكم بتلعبوا بيوزرات كتيره وعايزين تنجزو واصحاب اللعبه اللى هما مش انا مش عايزنكوا تلعبوا بيوزرات كتيره وبيحاولو يقللوها فلازم يبض**عيكوا زى مانت بتقول علشان حضرتك تبطل او تتخنق من حوار اليوزرات الكتير ده وحوار محاربه الرابيتس ده بدأ من زمان اوى لو تفتكر من ساعه محددوا عدد العصابه بعد مكان بتبقى العصابه فيها 600 رابيت وانت قاعد شغال حلب فيهم

اما بالنسبه للرصيد فمن حق اصحاب اللعبه انهم يحققوا اكبر ربح مادى ليهم بالطرق اللى هما شايفينها حتحقق ده انا مش بدافع عنهم انا بقول اللى الواحد اللى بيعمل مشروع ايا كان بيفكر فيه ولعلم سيادتكم فيه العاب مينفعش اصلا تلعبها غير لما تدفع فلوس لكن رصيد كريمز ده شىء مش اساسى اوى اظن يعنى
    وبعدين اللى عايز رصيد يبقى يلاغينى انا مش بتاخر عن حد
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !

كلامى موجه للأخ صاحب الموضوع

لو سمحت ملهوش لازمه ابدا انك تستخدم كلام مش ظريف زى اللى قلته فى موضوعك .. و مش عايز اعيد لك الكلام بتاعك تانى .

اسلوبك فى طريقة ردودك على باقى الناس مش عاجبانى .. و حاسس فيها بشئ من قلة الأحترام

دا غير ان التغييرات اللى انت بتعيب فيها دى .. لو مش عاجباك عندك حل من اتنين

1-
    تنفذ كلام و نصيحة الأخر اللى انت اتريقت على كلامه

2-
    تبعد عن اللعبه و متلعبهاش تانى

يا ريت مش عايز اسمع منك كلام كتير .. لأن واضح انك مش فالح غير فى الكلام و بس

و يا ريت بعد كدا يكون كلامك مهذب لأن اللى انت قلته دا سواء فى موضوعك أو كمان فى ردك على زميل ليك مش مسموح بيه نهائى فى المنتدى

بعد كل الكلام دا بقى و فى نهاية ردى عليك .. دا أول و أخر تحذير ليك .. المره الجايه ان شاء الله .. حتحصل ناس كتير قبلك خدوا استماره 6 من اللعبه و المنتدى

الموضوع مغلق
    Last edited by Generozo; 04-02-2009 at 01:20 AM.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew