Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Guest

    Default Horor eller byggnader ?

    Hej jag undrar vilket som är smartast av att köpa horor och få respekt och pengar eller köpa knarklabb och få pengar och respekt.Och finns det nått speciell hora/knarklabb som man får mest respekt/pengar från ?. Undrar också hur man får medaljer som jag sett att vissa har.


    Tack på förhand!
    Last edited by elementskate100; 04-08-2009 at 02:51 PM.

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by elementskate100 View Post
    Hej jag undrar vilket som är smartast av att köpa horor och få respekt och pengar eller köpa knarklabb och få pengar och respekt.Och finns det nått speciell hora/knarklabb som man får mest respekt/pengar från ?. Undrar också hur man får medaljer som jag sett att vissa har.


    Tack på förhand!
    Mitt tips är att du börjar med att köpa en uppsättning av de 10-15 bästa hororna och sen fyller på med byggnaderna tills du når din gubbes maxgräns (beror av intelligens och tolerans), sen fortsätter du att skaffa fler uppsättningar av de 10-15 bästa hororna.

    Medaljer förtjänar man genom att bland annat få mest respekt i sitt land, vara med i bästa gänget eller att banka ihjäl flest folk under en runda. Håll muspekarn över nåns medalj så poppar det upp vad dom fått den för.

  3. #3
    Guest

    Default

    Okej det är så jag håller på nu men tack endå har en till fråga som jag skulle kunna fråga här så slipper jag göra ny tråd.Är det smart att köpa bra vapen/utrustning eller ska man skita i att köpa det och bara göra stötar och köpa horor ?

  4. #4
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by elementskate100 View Post
    Okej det är så jag håller på nu men tack endå har en till fråga som jag skulle kunna fråga här så slipper jag göra ny tråd.Är det smart att köpa bra vapen/utrustning eller ska man skita i att köpa det och bara göra stötar och köpa horor ?
    Om du köper bra vapen/rustning betyder det att du kan göra bättre stötar vilket kommer generera mer pengar vilket leder till att du kommer kunna köpa bättre/mer horer/byggnader...

    Så mitt tipps är att du fixar vapen/rustning.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •