Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1

    Default Trötte svenskar eller är sverige ett u-land på tc?

    Som topic säger är det si eller så?
    Det är mycke prat och lite verkstad, alla vill ha ett svenskt stor gäng, men skal vi ha det på rix nivå eller?

    Börjar med det här för och sätta igång diskutionen, lovar har mera och komma med ..

    //Svein aka Vic

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default

    Jag är pigg, fast fick litet grus i maskineriet pga skadad höger arm.

    *klick, klick, klick, klick, klick på musen*

  3. #3

    Default

    Kanske för att dom spelarna som inte är riktigt så bra fattar vad som krävs för att ligga i toppen.
    En del tror dom är bäst för dom ligger top 20 i världen första TC dagen när en ny runda börjat.
    Sorgligt....

  4. #4

    Default

    handlar det värkligen om och va bäst ? isf på vad ?
    Som enskild spelare eller som ett glatt gäng från sverige som visar att det finns ork och kunnade i spelet för och stå tillsammans och ha kul när man samtidigt ligger där framme och visar fram flaggan bland dom första .
    Men det är ju vad jag tycker är kanske mera gäng spelare än många andra, kanske det är skälet för att man brukar sluta som en medelmåttlig spelare skal göra blant dom 20 sämsta i swe =
    //vic

  5. #5

    Default

    Du sa det själv att svenskarna/vi pratar mycket men inte gör så särskilt mycket...
    Innan rundorna säger många svenskar att dom ska ligga i toppen med gäng osv, men när det gått några dagar/veckor i spelet vart är vi då?
    Jag sa inte att man ska vara bäst.
    Jag säger bara att många säger innan rundorna att dom vill ligga i toppen men dom fattar inte vad som krävs för det..
    Och ja.. om man säger att man vill ligga i toppen vill man nog vara bäst.

  6. #6

    Default

    Om man ser det så här då mossan hittar men harmoni blant dom som vill och kan med andra ord vet vad som behövs för och komma nått vart, då borde väl resultaten komma av sig själv? Då är det inte första tanke i grunden att man spelar för och vara bäst men det kommer som en bekräftelse bonus att man är det i slutet .
    Visst en portion winning spirit måste man ju självklart ha, men är det för ens egen skull för och hävda sig på hemmaplan eller där ute . Och för den som vet vad som krävs isf kan man inte göra det ensam .
    Men jag har varigt med såpass länge att jag vet hur den svenska spiriten är, och kommer forsätta vara så varför bry sig

    //vic

  7. #7

    Default

    nej resultaten kommer inte av att man kan göra något.
    resultaten kommer utan att man GÖR något

    och jaja.. men jag menar bara att innan massa rundor säger mkt folk att vi ska ligga i toppen men när rundan startar ser jag inte ens dessa människor :S

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Lightbulb Lira samtidigt en runda

    Jag tycker att efter sommaren, vi försöker få många i Sverige att spela en runda SAMTIDIGT.

    Det finns alltid en 3-4st svenskar som lirar varje runda men det är typ olika varje gång. Det FINNS ju massa bra vilande spelare. Kan tänka mig det finns minst 20 riktigt fina lirare.

    Tänk om alla dessa spelade en runda samtidigt
    Typ må bäste swe-crimsare vinna, det är ju roligt åxå med konkurrens på den svenska listan.

    Och så samarbetar vi för å hamna högt på internationella listan...


    Jag menar om ALLA duktiga swe skulle lira samtidigt en gång så korar man vem som är bäst en gång för alla och samtidigt har vi jäääkla skojj. oSÅÅ de blir ju 2 flugor på smällen juh

  9. #9

    Default

    Hummm....

  10. #10
    Guest

    Default

    Man borda göra ett gäng för varje stöt och alla får joina men om någon dödar en svensk så åker dom/den ut.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •