Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Guest

    Wink "Contest - Collors in Guestbook

    bom galera minha ideia não traria grandes mudanças ao jogo,mas sim ao visual do jogo.
    Acredito que muitas garotas assim como eu, gostaria de ver nossos guest mais colorido,se pudessemos mandar recados coloridos seria muito mais bonito,e com isso acredito que atrairia a atençao de mais mulheres pro thecrims um jogo de maioria homens...
    se o perfil do jogo ficou mais belo com cores pq não dar cor aos nossos recados!!?

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by safirii View Post
    bom galera minha ideia não traria grandes mudanças ao jogo,mas sim ao visual do jogo.
    Acredito que muitas garotas assim como eu, gostaria de ver nossos guest mais colorido,se pudessemos mandar recados coloridos seria muito mais bonito,e com isso acredito que atrairia a atençao de mais mulheres pro thecrims um jogo de maioria homens...
    se o perfil do jogo ficou mais belo com cores pq não dar cor aos nossos recados!!?

    Translation: Well guys my idea would not much changes to the game, but yes in the visual of the game.
    I think many girls like me, would like to see our guestbooks with more colors, if we could send messages with colored letters, and with that I believe that attract the attention of most women's to game TheCrims a majority of men ...
    If the profile of the game became more beautiful with color why not give color to our guestbook!!?
    TheCrims.com
    DrogBarth
    Old Crew Member since 2008 until 2013
    Old Support Crew Leader since 2010 until 2013

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •