Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 42
    Guest

Default بان ظلم والله

انا مش عارف انا اقدر اشتكى لمين ولا مين وياريت حد يسمعنى او يرد عليا او يدينى جاوب مناسب احنا دلوقتى اخدنا بان ومنعرفشى ايه السبب هتقولى اعمل تكت عملته وبعته ومفيش اى رد ياريت شويه اهتمام بينا وادى رساله البان اهى
    User is banned due to violation of rule # 5 5. All action must be performed by you, being present at the computer. All navigation must be performed by you, clicking on your computer mouse. This also means that tampering with the URL by editing it in the browser is forbidden. Browser add-ons that affect the functionality of the game are forbidden.\r\n\r\n
    وادى النيك اهو Egydevils
    id >> 6024271
    انا عايز مساعدت المشرفين المصرين شويه ياريت يقفو جمنا او حتى يقدرو يوصلو صوتنا لناس اللى بره حتى لاننك ليكو وظيفه ومنكم تقدرو تترجمو لناس حتى اللى بره المشاكل بتعتنا حتى لو مش قادرين تتععاملو معانا

Guest

Talking Good boy

والله يا صحبى حكايه البان دى بقت موضه اى واحد دلوقتى مضايق من اى حد يقوم يكلمك واحد صحبه من المشرفين وياخد بان اذا كان بسبب او من غير سبب انا بجد زعلان ليك جدااا يا باشا بس خلاص الروند خلص وانت طلعت من اللسته

حظ موفق المره القادمه

Guest

Quote Originally Posted by poweregpyt View Post
    والله يا صحبى حكايه البان دى بقت موضه اى واحد دلوقتى مضايق من اى حد يقوم يكلمك واحد صحبه من المشرفين وياخد بان اذا كان بسبب او من غير سبب انا بجد زعلان ليك جدااا يا باشا بس خلاص الروند خلص وانت طلعت من اللسته

حظ موفق المره القادمه
    والله عندك حق وبيقولوا بوت طيب هو فى حد مضرى اصلا بيعرف يستخدم بوت
    سبحان الله

Guest

طبعا ده كلام يخنق لما نشوف واحد مصري واخد بان وبالذات لو كان البان ده بسبب بوت و المشكلة اننا كلنا عارفين ان مفيش اي حد من مصر بيلعب ببوت ولا حتي يعرف شكل البوت ده اية الموضوع دلوقتي في انو اية هيبقة رد فعل السادة المشرفين اللي موجودين هنا عشان يساعدو المصريين في المشاكل اللي زي دي والبذات ان في واحد من المشرفين المصريين معاه بانل الابوز اللي بيقدر بيها يعمل تشيك علي اللوجز ويطلع كل حاجة انا كل اللي طالبه دلوقتي ان الاستاذ افيونا يجي ويعمل تشيك علي اليوزر ده ويشوفلنا اللوجز اللي بتثبت انو اشتغل ببوت مع اني واثق انو قبل ما يعمل تشيك هيبقة متاكد مليون في المية ان اليوزر ده ما لعبش ببوت يا ريت الكلام ده ما يتنفضلوش عشان لما هنسيب حقنا كدة مرة واتنين كمان شوية مش هيبقة لينا مكان في اللعبة دي ودة ببساطة عشان مش هيبقة لينا ظهر يحمينا انا جيت واتكلمت هنا عشان عايز اللي يثبت للناس دي الصح يبقة واحد مننا ومصري زينا

اولا بسم الله الرمن الرحيم
    دلوقتى فى مشكله كبيره بتحصل كتير وبقيت ظاهره فى اليومين دول اى حد عايز ياخد بان اهو خلاص ياخد بان وكل ده شغل مصالح من بين الناس ده اديله ده مش تيدله طيب الحل ايه فى الاخر نفسنا ساعه اما نشتكى من حاجه ونقول (ااه) وطالعه مننا بحرقه دم يحصل لينا كده عايزين حد يسمعنا يقولنا ايه اللى حصل مس مجرد اوامر بنفذها او تقولنا اعملو كذا ولا مش كذا امال لو مكناش مصرين زى بعض هنعمل ايه فى بعض يا جدعان حرام بجد شويه اهتمام بس مجرد اهتمام تشوف االحوارت ديه حتى سمعوه صوتنا لناس بتوع بره وبجد حوار البان ده ينرفز لان 100% معروف ان مفيش حد مصرى يعرف يعنى ايه بوت او برامج مساعده او حتى عدد قليل اوى يعرف الكلام ده بس محدش بيسخدمه
    ياريت بس حد يفيدنا ويرسينا ويعرفنا رسانا من رجلينا وشكرا على حسن اهتمامكم
    Last edited by IEsSo0o0o; 08-27-2009 at 05:10 PM.

Guest

[size=9] [/b]أولا احب اقول لى شيكو مش تزعل دى لعبه
    بس تزعل شهر ونصف وفى الاخر تاخد بان والمشكله فى حاجه مش عملتها
    وعمرك ما شوفت بوت ولى حد فى مصر كلها استعمل بووووت قبل كده
    وياريت ياافيونا تشوف الحوار ده وتهتم بيه شويه مش تنفض للموضوع
    عشان مش الرجل يلعب وفى الاخر يلقى نفسه كسب الهواء
    انشاء الله خير يا شيكو
    [/b]

Guest

بان ظلم والله

Guest

يعنى والله مش عارفين نقول ايه يعنى هو لو كانو استدخدموا بوت كان هو ده يبقا حالهم مين يقول الكلام ده دول ولا هيا كل واحد مخنوق من واحد بقت ماشيه نظام تــع.... ياريت يا معلمين يا مشرفين مصر تشوفو الموضوع ده

Default unban egydevils

I think u can ban one account by suspections , they need have proves to ban someone

the best thing to do is unban egydevils until have shores

So please do the right think and unban EgyDevils

thanks for attetion

dont ever unbann egydevils kkkk! Bann Bann Bann Bann