Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Guest

    Default 17k respekt på en dag?

    Tjenare tc folk.

    Såg på att wanted killen hade fixat 17k respekt på en dag men jag har bara ca900 på en dag och då är alla mina tickets slut.

    Så undrar alltså hur man kan få så mkt respekt utan att använda horhus/klubb ticets?

  2. #2

    Default

    Du kan ha många dockor.. dvs många olika acc som du spelar med...
    Sen slår du över stats på ditt main acc, då ökar din respekt och dina stats utan att använda tickets på main
    Sen kan du sälja droger till båtarna som kommer.. har du mycket droger till dessa kan du öka mycket i respekt!

    17k respekt är inte alls mycket.. har man ganska en del tickets kan man stöta AC o öka 17k respekt

  3. #3
    Guest

    Default

    Hur för jag över stats på main account?

  4. #4

    Default

    Loranga Loranga is offline
    Gangstah

    Join Date: Feb 2006
    Posts: 125
    Loranga
    Default
    Det kanske enklaste sättet att börja bygga stats, är att bygga ett konto tills det nästan är lika starkt (styrka, tolerans, vapen och rustning) som ditt main account - och sedan misshandla det större kontot så att stats förs över. Testa lite själv och försök sedan lära känna lite folk som kan förklara de andra metoderna bättre. Lycka till!

  5. #5

    Default

    Det där kan inte stämma Mossan. Jag är aldrig offline! >

  6. #6
    Guest

    Default ganstermaster

    får man ha två konton här och föra över stats på reglerna står det man bara får ha 1 konto

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by gangstermaster View Post
    får man ha två konton här och föra över stats på reglerna står det man bara får ha 1 konto
    Var i reglerna står det att man bara får ha 1 konto?

  8. #8
    Guest

    Default ganstermaster

    nice det står inte

  9. #9

    Default

    ........hahah!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •