Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
    Guest

Default ازاى تبقى سفاح عالمى

انا عامل الموضوع ده علشان مفيش فى المنتدى الموضوع ده ازاى تبقى سفاح فى كذا نقطه عايز تبقى سفاح وتاخد الجمجمه يلا نبتدى تعمل ايه ترفع 200 رابتس زى منتا عايز انت والتيم بتاعك 200 او اكتر فوق 200 احترام وتقوم شارى خماره وحاطط فيها مثلا حسب الفلوس اللى معاك تشترى هروين تشترى 5000 او 6000 الاف هروين حلو وتحطها بأعلى سعر عندك جميل وتقوم رافع عصابه كابون وتشرب الهروين اده يعنى ايه اشرب الهروين هقولك تقوم تشرب الهروين اللى فى الخماره وانت طبعا قاتل يوزرات فى السجن هتلاقى فلوسك بتزيد بتزيد بتزيد وتقوم تطلع من السجن تشترى هروين تانى وتقتل برحتك لغايه متتسجن وبعدين طبعا انت ممكن برده توفر وتشترى رصيد اه دلوقتى عندنا تخفيض دى فرصه يعنى انت لو دفعت مثلا100 ج تاخد 1000 رصيد ده المشرفين ربنا يخلهوملنا عاملين واجب بدل متدفع 4 ج وتاخد 10 ده كده بضان لا تدفع 100 او اقل وتاخد اكتر انت كده تمام اوى معاك 200 رابتس فوق ال 200 احترام معاك هروين فى خمارتك معاك عصابه كابون بتشرب الهروين اه فاضل حاجه لما تيجى تقتل بقى يابشا اقتل كل يوزران ف ى100 طاقه يعنى ايه يعنى انت طاقتك 100 قتلت اليوزر بقى 45 تستنى لغايه 55 تقتل ده يوفرلك لما مثلا يكون معاك 200 تذكره بدل ما تقتل 100 لا هتقتل 200 حاجه جميله
    ملحوظه لما تبقى عايز تملى طاقتك متخشش الخماره اللى فيها الهروين اللى هيا بتاعتك
    كده تمام وزى الفل انت كده مظبط معاك كل حاجه وتمام وكمان يعنى فى ناس هتببقى تعملك هيلب متجيش تقول ده عدانى ومش كده وتتسرع وتقتل كل يوزر فى طاقه 10 وتخلص الرصيد بدل متقسمه على النص لالالا خليك صبور القتال عايز صبر ودى الميزه يعنى لازم تكون صبور علشان تعرف تظبط
    بتلوفيق

Guest

معلش يا رجاله فى غلطه بس بقولك لما حد يعديك متتسرعش وتقتل كل يوزر فى طاقه 100 لا خليك صبور واقتل كل يوزرين فى طاقه 100
    ودى هتنفعك لما مثلا يكون معاك 100 تذكره بدل متقتل 100 هتقتل 200 يوزر بلتوفيق كده انا وضحتلكو النقط اللى اتخلط فيها
    بلتوفيق

Guest

Wink

على فكره موضوعك ناقص حاجات وفى حاجات غلط ياريت تعلم الناس تلعب توب ازاى صح او مش تعملها اصلا
    علشان حرام تعلم الناس حاجه مش كامله ومش صح