Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 2 of 2
    Guest

Default مقابله جديده للعيبه كريمز العيد الجاى

بسم الله الرحمن الرحيم

تم عمل مقابله رقم 2 للعيبه كريمز من فتره واللى راحو كان عدد مش كبير اللى يليق بكريمز ومعجبنها الكتير
    ارجو من اللى عمل المقابله اللى فاتت يعمل مقابله تانى فى العيد اللى جاى بس يا ريت يجهز ويقول من قبلها بفتره طويله عشان الكل يعرف
    دة رقمى يا ريت يكلمنى لو جه ينظم واحده تانى وهكون من اوئل الناس معاه ان شاء الله
    ونعمل قعده لزيزه كلنا ونتبادل الخبرات
    احمد سليمان
    ممنوع نشر أرقام موبايلات يا أخ يا صاحب الموضوع

تعديل المشرف : Generozo
    Last edited by Generozo; 11-16-2009 at 04:32 PM.

يا عم الحج .. حضرتك هو انت فاكرها سايبه ولا ايه

يعنى هى وكاله من غير بواب مثلا .. عايز تعمل مقابله و تسيب فيها رقم موبايلك و الحياه حلوه معاك اوى .. و كل دا فى المنتدى .. و مشرفين المنتدى و اللعبه دول ايه بقى .. طراطير سياتك يعنى !!

زى اى مقابله بتتعمل .. لازم يكون المشرفين عارفين بيها الأول .. علشان اقولك تحطها فى المنتدى زى المقابله اللى فاتت كدا .. مش وكاله من غير بواب هى

و بردوا مينفعش تحط موبايلك من غير ما تعرفنى .. لأن كدا إحنا حنقلب منتدى كريمز لمنتدى أف أح للتعارف

اللى عايز ينظم مقابله للاعبين كريمز .. لازم يعرفنا الأول .. و نشوف هل الشخص دا اصلا معروف و يقدر يدير حاجه زى دى ولا لأ .

و أحنا بنقولك ع التفاصيل اللى بتحطها فى موضوعك .. مش يالا نتقابل و اسيبلكم موبايلى و الحياه حلوه كدا

موضوعك مقفول .. انا مش حزعل منك لأنى عارف انك مش قصدك و متعرفش ان المقابله اللى قبل كدا اتعملت بنفس الأسلوب اللى كلمتك فيه دا

لكن بعد كدا أى لاعب حيحاول يعلن على مقابله من خلال المنتدى من غير ما يستأذن من أى واحد من مشرفينه اللى أكيد بدوره حيعرفنى .. ساعتها حيبقى حط نفسه فى مشكله معايا

مغــلق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew