Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
    Guest

Default HobaBa2a Got Banned :(

يا جماعة دلوقتي انا صحبي بيسافر كتير من مصر للامارات و من الامارات لمصر و بيلعب معانا من اي حته بيروحها و كدة تمام اوي و عاملين تيم و بعد ما ظبطنا كل حاجة و انشاء الله ضمنا نلاقي اليوزر اتعملو بان من بلو بابي
    HobaBa2a
    ID:10421086
    {This User is banned due to violation of rule #3. use always trust relation to sh are your account}
    كدة اليوم بتاعة النهاردة المصانع مش حيشتغل ولا الحريم و ضاع علينا الروند بسبب بان مش صح عشان هما 2 ايبي بس اللي بنلعب بيهم على طول واحد في الامارات و دة بيتغير كل شوية عشان في سيبر و واحد في مصر
    ارجو ان المشرفين الرجالة بتوعنا يجيبولنا حقنا و مش مهم المصانع اللي وقفت و الحريم اللي وقفت

ارجو التصرف في اقرب وقت نظرا لانه لايوجد وقت و الروند حيخلص بعد بكرة

الفكرة مش في تعدد الأي بيهات الفكرة في تعدد اللعيبة بدون إستخدام علاقة ثقة ولذا البان صحيح !!
    I should be banned!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يا افيونة باشا انا كريمنر hobaba2a
    حضرتك مش في تعدد لعيبة انا مديلهم باسورد بتاع علاقة موثوقة مع يوزر من بتوعي الرابتس و اكيد دة بيبان عندكو بس انا سافرت الامارات و انا كمان قولت لجينيرزو و قالي ححول اليوزر على الامارات عشان انا هناك و كلو في السليم بس انا بلعب من زمان ياباشا وعمري ماخدت بان غير مرة من فينيسا عشان شتمت و دة بان لازم اكون اخدو عشان شتمت واحد على البروفيل و انت ترجمت فاكر حضرتك روند 29 المهم ان انا دلوقتي البان دة ظلم و بعدين الروند خلاص خلصت انا مش في تعدد اي بيهات لو حضرتك عملت check امش حتلاقي تعدد ولا حاجة و اقولك بقى حاجة معلش اسمحلي اقولها
    في وسايط حتى في اللعبة دي
    اولا انا بلعب على الامارات من زمان و كل الناس عارفة كدة انا نزلت مصر شوية راح اليكس فور فن الرابع امارات و حيبقى اول امارات كمان يوم بالظبط قايل ل مولتوف كليك اللي هو بيلعب معاه في التيم حولو دة مش مهم عشان صح لازم يتحول عشان بقيت في مصر لكن لما الاقي موتوكليك بيكلمني وبيقولي انو بلغ على الاي بي بتاعي و خلى بابي بلو تعملي بلوك
    عشان انا يعني مليش دهر كلو بيعمل اللي يعجبو معايا ؟ ارجو الرد عشان

انت بتقول وسايط !!
    يعني الموضوع مش في مكانه ومع ذلك سبته ورديت عليك وبرضه بتقولي انتو بتوع وسايط وبتاع ؟؟؟
    طيب عارف حلك إيه ؟؟
    لمشاكل البان تبعت تذكرة هنا ..

http://support.thecrims.com/index.ph...epartmentid=15
    واستنى بقى حد يشوف مشكلتك من فريق التحقيقات !!
    اهو منعنا الواسطة اهوه وكله بقى ماشي ميري !!
    I should be banned!

Guest

Quote Originally Posted by AFUNA View Post
    انت بتقول وسايط !!
    يعني الموضوع مش في مكانه ومع ذلك سبته ورديت عليك وبرضه بتقولي انتو بتوع وسايط وبتاع ؟؟؟
    طيب عارف حلك إيه ؟؟
    لمشاكل البان تبعت تذكرة هنا ..

The Crims - Powered By Kayako eSupport
    واستنى بقى حد يشوف مشكلتك من فريق التحقيقات !!
    اهو منعنا الواسطة اهوه وكله بقى ماشي ميري !!
    100 % walahy hoa da aly ynf3 m3ana al yoman dool