Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 9 of 9

Default معلش كلام ولازم يتقال

انا شاب نوب يا اصيلا وانت والشيوى لعيبة طيب باقلو قد اية فى اللعبة ولا عملتو اى بتنجان غير بالنصب و الاحتيال واحد زى اصيلا مش فاهم معنى نوب وجى هيى فرحان باليوزر بتاعة الى فى تالت عالم الى هو فى الاصل بولندى ومتمصر واشيوى الى بقالة اربع سنين فى اللعبة يوزرة مفهوش غير مادليات انتو نوب اكتر منى فعلا انا نوب ملعبتش غير 3 روند بس وفعلاكنت بسرق مع الشيوى بس دوة لغاية نص الروند بس وبعد كدة مسرقتش معاة وبعدين انتو فراحنين على الخيبة الى انتو فيها اليوزرات البور مليونو900 الف بور تقريبا وكل الشغل دوة بتاع تيم اليكس والشيوى دخل فى الاخر يحلب معاهم بس وبالطريقة الخايبة اخد يوزرات الحلب على يوزرات بتاعتة وحالب يورزات مصر كلها والراجل معترف ملعبش غير على سفنتين لية لانة نوب ميعرفش يعمل يوزرات من اول الروند فيها بور ومصانع وكمان السفينة العقاقير جايبلك شوية من المرمى عند التاجر 300 اخدنهم من يوزر بيزا ستشن وبوزتوة يعنى النية مبيتة للخيا نة وسفينة الكتامين ياحب بردك من السوق وشوية شاحتهم من هنا ومن هناك او اخدهم فردة واخر الروند انت الرست بتاع نو مصلحتك الاولا يعنى يدهملك علشان يرفعك بيهم ويضربك انت بردك مشتفاد شف بقى انت نوب ازاى انت واصيلا يوعنى على التوب جنج اة رقبتى زعالنة علشان المادلية متعلقتش فيها المادلية انتو شوية لاماخذة نصابين ومقضينها وعلى العموم انا مش عاوز اشوف علم مصر فى التوب جانج طلما فى اثالكم فى اللعبة يجى بشرف احسن ما يجى بالطجة بعد كدة هشجع الاجانب انهم يعملو توب جانج واشاركم معاهم وطظ فى المادلية والحمد لله على كل شئ

كلامك مظبوط 100 ال 100
    PLay4MasR؛

Guest

مش فاهم اى كلام ملى بتقولو ده وربنا غير انك هتشجع الاجانب وتكون انسان جديد

خد الشكل ده منى ليك علشان لسه غسل سنانى

Default حلوتك

بجد جدع كويس اديك بتقول للناس انك مش بتفهم و بعد كدة ابقى اغسلها كويس

Guest

كلامك مظبوط 100% والى يقول غير كدا
    دا مصلحه مع الاتنين دول
    بس بجد يا ميدو انتا راااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااجل
    ربيت امبرو خليت وشه بقى
    تحت الارض مش عارف يرد عليك

واصيلا دا الى خايف الناس تشوفه تقول عليه
    تخين ولا حاجه بوص يا اصيلا
    كلنا بشر وكل واحد وفيه عيبه
    مش عشان صور تقوم تقول شيلو صوري ليه يعني
    عشان شكلك كان فيها اهبل ماا شفتهم
    بس نو كمنت الراجل بفعله مش بكلامه

Guest

Unhappy

Quote Originally Posted by aselaa View Post
    مش فاهم اى كلام ملى بتقولو ده وربنا غير انك هتشجع الاجانب وتكون انسان جديد

خد الشكل ده منى ليك علشان لسه غسل سنانى
    اللى يشوفكو بتتكلمو كدا يقول انكو كنتوا بتحاربو ولا كنتو بتحررو مصر ولا حاجه انتوا ناسين انكو فى لعبه

واسم اللعبه كريمز الجريمه وسبق وقولت انك ممكن تقابل كذا وجه لشخص واحد فى حياه الجريمه

يعنى عادى انما عارف ايه اللى مزعلنى انكو كلكو مش ايد واحده كل واحد بيحب يكوش على كل حاجه لوحده

وطظ فى الباقى وحرقه دم واعصاب طول الروند على هجمه ولا عصابه وتتحايل على واحد يدخلك جانج يعملك فيها دكتور

وانا مش بايدى ولا التوب جانج انا شايف ان احسن واحد بلا شك فى جمع التوب مش فى مصر على العالم كله بيرو

ومفيش طبعا اكتر من كدا كلام يتقال عن شخصيه بجد محترمه اوى ومبيميزش حد لو نرجع بالزمن روندين او تلاته ورا

لما بيرو والتيم بتاعه خدول اول عالم egystayle لا شفت حد قال خد منى ولا سوه انما شايف فى الروند ده لعبكه

وخربطه وبجد بشكر شيكو الى علشان يهجم علىالجانج فى اول الروند بدل اسم اكونت بنفس اسمى علشان يزعل الناس منى

طيب وليه على ايه ده كله لما انت قادر كدا وجامد ومبيهمكش حد مخلتهاش باسمك ليه ولا تكسب وكمان تزعل الناس من

واحد انت اصلا متعرفوش وروند بجد حلو لان كميه المنافسه فيه كانت فوق الوصف سيبك من لوى الدراع والكلام ده بس

لان ده عادى جدا فى لعبه اسمها الجريمه .

وعسل اوى كدا مش هطول عليكو بس عاوز اوصل معلومه صغيره بس للى مش واخد باله منها ان ديه لعبه

وكل روند وانتوا طيبين....

Guest

ياجماعه احنا مصريين وعيب لما نقول لواحد جاب مركز حلو انه نصاب وكدا ياجماعهههههه ده يشرفنى جدا جدا جدا الراجل ده انه جاب المركز ده مش مهم ازاى جابه بس المهم انه علانا وسط الاجانب وشكرا :d

Guest

وبجد الراجل اصيلا والشيوى بحبهم والله من كل قلبى مش اكتر ولا اقل

مشاكلكم حلوها بعيد عن المنتدى

اللى عنده بلاغ يتفضل فى موضوع التقارير .. غير كدا الكلام يعتبر ميلزمش

الموضوع مغلــق و مش عايز حد يفتح سيرة الموضوع دا تانى
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew