Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 90
    Guest

معلش بقى يوم ليك ويوم عليك

Guest

Quote Originally Posted by poweregpyt View Post
    ][ الــف مبروك للباشا الكبير ][

umbroelshewy

^_*..والتيم الجامد ..*_^

1.asela1

2.volcano

3. sniper

ومبرووك لكل الناس ال دخلت التوب جنج

اهو ده عمرى متعملت معاه ولا عندى اميلو ودخل يقولى مبروك وللتيم المصرى

ربنا يخليك يمعلم

Guest

Quote Originally Posted by XZORO View Post
    عاوز اقول مبروك على علم مصر الى اتحط فى التوب جانج بس وفعلا يجدعان الى ميتعبش فى حاجة مش بتعتة وياخد حاجة غيرة ويعتمد على الناس كلها ومقضيها فردة على الطالع والى داخل علشان توب جانج يبقى مش بنى ادم ليها اسامى كتير زى حرامى وخاين وكداب واستنهازى وحجات كتير وعلى فكرة هو صحيح العدس مش بيجى على هوا ناس كتير بس يكون افضل من اللحمة لما يكون من تعبى على فكرة ا لى ياخد حاجة الناس يبقى معندهوش احساس
    هههههههههههه ده برضو شاب ملوش لازمه فى الحياه وبيعمل مليون احترام فى عصابت الشيوى سرقه فقت

وعمل 90 الف بور اول مطلبنا مسعده عمل فيها عبيط :d

Guest

Quote Originally Posted by zzzozzz View Post
    الف مبروك لى الشويى واصيلا وكل اللى كانو معانا فى التوب
    مبروك يا رجاله
    تسلم يا بوب

Guest

Smile

خلاص يا مان دى اراء ... الى حصل حصل ويارب عالم مصر يفضل فى التوب علطول

Guest

Quote Originally Posted by play4masr View Post
    الف مبرووك يا شيوى حلبت تيم اليكس وخدت توب لا بجد مجهود رائع... xD
    سيبكم المهم مبرووك علينا التوب جانج
    برضو من الى ملوش لازمه فى الحياه

بس اوعدك انك مش هتلقى مدليه فى يوزراك لما الروند يبدا علشان انتا مش مصرى

Guest

Quote Originally Posted by aselaa View Post
    ياعم الحلو انتا عاوز تروش ومش عارف ولا ايه مش فاهم ؟

اكيد لازم يفرح بأنو كسب وعمل الى انتا تقريبا مش عارف تعمل نص الى عملو

ثانيا انتا بتكلم على بور اتسرق ده هوه مليون بظبط الى عملو وتعب اسنيبر وفلكانو فيه وعلى يدى شايف

الى كان بيسرق والى كان بيلحب ليهم الكاش الشيوى ويوم ملقو نفسهم بيلعبو على يوزر واحد كل يوم بيفتح مبيعملش حاجه ويقفل

خدو حقهم ولعبو على يوزر تانى وهوه بظبط مليون زى مقلت والشيوى ساعد ناس كتير اوى وعلى يدى برضو وجيه الوقت الى يجيلو مسعده

بلنسبا لى نو نيم زى مسعد الشيوى مش مسعدو ببلاش بل عكس ده الشيوى يعتبر الى مكسبو انو يحط بور اكتر وقتلو اليوزر ويخد فى الضربه 400 الف ومعايا برنتات بده وفرق عن التانى بى مليون احترام يعنى من غير الشيوى كان خسران يعنى مسعدو لى مصلحه برضو

مفيش حاجه اسمها بور ومخدرات قدام مدليات عصابه

واحد سعدنى لازم اسعدو انا كمان واكيد ادخلو العصايه علشان ادانى بور امال يدخل ناس استخسرت تديلو حاجه

فبلاش بقى الحقد ده ونبى علشان والله انتو من عير بيرو وجوجو والشيوى والله العظيم ما كنتو هتعرفو تلعبو من الاجانب

ومعملوش زى ناس بدون زكر اسماء اول مبدينا نلعب كنا بتحايل عليهم يدخلونا العصابه بتاعت شوبو الى هيا الراف وكانو مبيرضوش علشان كده سعتها مكنش عالم مصر بيبقى فى الفأزين

بس دلوقتى الحمد لله علم مصر مشرف فى روندات كتير واكبر علم اتعمل بيه عصبات وسرقه

ارجو ان محدش يكون زعل من كلامى بس انا بزعل ان الناس بتتغاظ من حد مصرى كسب

مش لازم يكون صحبك علشان تفرح افرح للعالم الى اتحط فى الفائزين .

والله يا اصيلا مش عارف اقولك اية بس دول ناس الحقد مالي قلبهم 9 بيعلبو في التيم وقسما بجلالة الله ولا واحد فيهم بيعرف يلعب كريمز اصلا 9 بيعلو ومفيش واحد فيهم اونلين واللي كان بيسرق ويحلب ويعمل كل حاجة انا وسنيبر وفلكانو الباقي كلة في التلاجة ويجي يقولك احنا اللي عملنا البور واحنا واحنا وهما قاعدين اسمهم حلبو وسرقو وعملو كل حاجة وهما نايمين في بيوتهم اسمهم بيعلبو هما اللي عملوة كلة انهم سرقو في الاول وانا كنت بحلب معاهم في الاخر مش كتير اة بس حلبت بردة وكل اللي انا خدتة منهم 750 الف وفي مليون عاملة انا وسنيبر وفولكانو والباقي انا اللي جايبة بمعرفتي سرقت انا وجوجو الله يكرمة وحلبنا علشان الناس الجهلة مش تتكلم ومش يعرفو حاجة ولو بنتكلم علي نو نيم من غيري ما كنشي هيكسب وانا من غيرة ما كنتش هكسب بردة انا مساعدة في تحويل 3 مليون او اكتر ولو علي البرنتات البرنتات موجودة وادي برنت منهم

دة بس علشان الكلام الكتير ومش عايز لط وعجن من غير اي سبب وانا اعترف ان تيم اليكس كسحان كل اللي فية واحد واحد
    دول ناس يحبو يكسبو وهما نايمين ودة مش ينفع في كريمز اتعب تلاقي انا في الاول خالص كنت داخل اساعد سنيبر اخويا وحبيبي وبعد اما لائيتة مشغلينة اكتر واحد فيهم وكلهم قاعدين في بيوتهم واسمهم بيلعبو في اليوزر قولت لآ حرام بقي كل واحد ياخد حقة ونصيبة واظن كلامي وضح

ولو بنتكلم علي التوب جانج انا مش مطلوب مني اني ادخلك عافية لآلآ يا حج روح اعمل جانج واكسبني لو عرفت دة الحوار واما باجي اطلع مساعدة من حد دة عشم مش غصب زي بالظبط اما بتيجي بقولي عايز تخش التوب جانج بتبقي عشم مش غصب وعندك ناس محترمة جدا جدا جدا وانا بحترمهم جدا جدا جدا
    منهم
    ابو دونيا
    السباعي
    ابو الليل
    النسر
    داف
    وناس تانية كتير
    الناس دي محترمة جدا

وبالنسبة لي اصيلا دة حوار لوحدة علشان دة حالة خاصة مقدرشي اتكلم عنها علشان مش اي حد هيفهمها اللي هيفهمها هيكون عارفني كويس انا واصيلا
    زي مثلا بيرو وسنيبر وجوجو انما اي حد تاني غير دول مش هيفمها وشكرا علي الاستماع وربنا يوفقكو

وانا اللي بيعمل معايا قيراط رجولة بردهولة فدان
    وعندكو ناس محترمة زي الناس دي اسألوها

NeRv0uS
    IEsSo0o0o
    ZzZoZzZ
    FKDeMoNS
    AFRiCaNoOo
    abodnya
    AbOaLeL
    pOwErEgPyT
    XxxXelnesrXxxX
    MiDOOO
    GasseeR
    IFOX

طبعا دة غير اجمل واحسن وارجل ناس عرفتها في حياتي اللي هما

ASELA
    Biro
    IGOGO
    SnIpEr
    Volcano
    Daf
    Elnesr
    FKDEMONs

واخرين
    Last edited by umbroELSHEWY; 12-05-2009 at 11:20 PM.

Guest

Quote Originally Posted by aselaa View Post
    اكيد انتا مدخلتش العصابه فا زعلان وشكلك مكلتش انهارضه كويس

يابوب العصابه بتتعمل للناس الى تعبو فى الروند وعملو احترام يستحقو يخشو يخدو مدليه مش للى ملعبش وجى فى الاخر عاوز يخش علشان كنت فيها قبل كده
    فعلا واضح جدا لما كان اخر صفحه فيها بتاع 10 يوزرات 50 لحترام :d

Guest

الف مبروك .. للتوب جانج بقياده المحنك اصيلا

الف مبروك للتوب 3 تيم مصر الجميل الشيوي - اسنيبر - فولكانو

اسمحولي اخرج بره نطاق الموضوع .. دقيقتين بس

اول حاجه في ناس كتيره هنا اوي جايه علي الشيوي في الكلام .. احنا مش هنكلم علي نقطه الخيانه .. ولا علي نقطه انه خان اصحابه لانه ديه حاجه بنيه هو والتيم ..

انا هكلم عن نقطه الراجل الي اسمه play4sa الي دخل اللعبه ديه تقريبا وانا كنت بسيببها وجاي دلوقتي يغلط فيا وجاي يقول ويغطرف في الكلام ويقولك بيرو نصب عليا في 20 جنيه رصيد مش عارف اتصالات وجاي يقولك نو كومنت للعلم بي الشئ الشخص ده انا مديله بلوك علي الياهو والاسكاي بي .. وكلامي كله معاه في الجست بوك وافتكر بعد الكلمتين الجمال دول مش هيشوف شكل بروفيلي تاني .. واحب ققوله حاجه واحده بس مش انا الي عيل في كلمتي .. ولا ققول حاجه وانا مش قدها ولا ارجع واحور في الكلام ..

تاني حاجه المصرين الي جاين علي الشيوي .. احب افكرهم بنقطه في تاريخي انا شخصيا .. اول لما بدات الللعبه كان راوند 12 .. ممكن انتتوا ساعتها مش كنتوا سمعتوا عن كرايمز اغلبكم كان في حاجه اسمها هرم بيتعمل يوم 40 .. كان الي بيسرقوا في مصر هرم 3 افراد بس .. وليه يا سيدي عشان همن بس الي يكسبوا ومكنش حد بيسرق هرم واحب ققولكم واحد من الناس بدون ذكر اسماء كان في عصابه اسمها Furor كان واحد مصري ماسكها وكان محور علي عالم من البرازيل بي الانجليزي وبيقولهم ان المصرين خونه ومش عارف ايه وبيجي يقول للمصرين الي عايز يسرق لازم يدفع 200 رصيد كل 40 يوم في اللعبه ايه يعني مفروض كل واحد يدفع الف رصيد عشان يسرق .. يعني لو حسبنها بي سعر الي بيقول عليه افيونا الي هو بيبيع ال 50 رصيد ب 10 جنيه ادي 200 جنيه بس عشان تسرق مش عشان تخش توب جانج .. واحب اعرفكم ان فعلا انا شوفت ناس بتعيط وبتموت عشان كلمه هرم .. ناس فعلا قدرت كلمه هرم وده السبب ان علم مصر مش كان منور الاوائل قبل كده الشغل التحيز والاستقراطيه .. يعني يا جماعه افتكر ان الشيوي او اصيلا همن دلوقتي الي بيسرقوا كل المصرين يقدروا يعملوا كده .. فعيب اوي ان حد بيساعدك تيجي تغلط فيه او تعامله كده وبجد شئ يزعل اوي ان محدش يقدر حاجه في ايده ومش حاسس بقيمتها

معلش لي الاطاله في الكلام ..

Happy New Round

Guest

Wink

بس فى الاخر نرجع ونقول مبروك لاى حد تعب فى اليوزر

Tags for this Thread