Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 9 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 90

Quote Originally Posted by aselaa View Post
    هههههههههههه ده برضو شاب ملوش لازمه فى الحياه وبيعمل مليون احترام فى عصابت الشيوى سرقه فقت

وعمل 90 الف بور اول مطلبنا مسعده عمل فيها عبيط :d
    وهو الراجل عشان مش عايز يديلك باوره يبئى مالوش لازمه ونوب ؟
    ولا عشان انتا نوب ومش عارف تعمل باور كويس قولت تلم من الناس بئى وخلاص عموما مش قصتى المهم ان الراجل تعب وعمل مليون احترام ومدخلش عشان مش ساعدك ب حاجه و سابك زى ال ..... xD
    PLay4MasR؛

Guest

Quote Originally Posted by birooooo View Post
    الف مبروك .. للتوب جانج بقياده المحنك اصيلا

الف مبروك للتوب 3 تيم مصر الجميل الشيوي - اسنيبر - فولكانو

اسمحولي اخرج بره نطاق الموضوع .. دقيقتين بس

اول حاجه في ناس كتيره هنا اوي جايه علي الشيوي في الكلام .. احنا مش هنكلم علي نقطه الخيانه .. ولا علي نقطه انه خان اصحابه لانه ديه حاجه بنيه هو والتيم ..

انا هكلم عن نقطه الراجل الي اسمه play4sa الي دخل اللعبه ديه تقريبا وانا كنت بسيببها وجاي دلوقتي يغلط فيا وجاي يقول ويغطرف في الكلام ويقولك بيرو نصب عليا في 20 جنيه رصيد مش عارف اتصالات وجاي يقولك نو كومنت للعلم بي الشئ الشخص ده انا مديله بلوك علي الياهو والاسكاي بي .. وكلامي كله معاه في الجست بوك وافتكر بعد الكلمتين الجمال دول مش هيشوف شكل بروفيلي تاني .. واحب ققوله حاجه واحده بس مش انا الي عيل في كلمتي .. ولا ققول حاجه وانا مش قدها ولا ارجع واحور في الكلام ..

تاني حاجه المصرين الي جاين علي الشيوي .. احب افكرهم بنقطه في تاريخي انا شخصيا .. اول لما بدات الللعبه كان راوند 12 .. ممكن انتتوا ساعتها مش كنتوا سمعتوا عن كرايمز اغلبكم كان في حاجه اسمها هرم بيتعمل يوم 40 .. كان الي بيسرقوا في مصر هرم 3 افراد بس .. وليه يا سيدي عشان همن بس الي يكسبوا ومكنش حد بيسرق هرم واحب ققولكم واحد من الناس بدون ذكر اسماء كان في عصابه اسمها furor كان واحد مصري ماسكها وكان محور علي عالم من البرازيل بي الانجليزي وبيقولهم ان المصرين خونه ومش عارف ايه وبيجي يقول للمصرين الي عايز يسرق لازم يدفع 200 رصيد كل 40 يوم في اللعبه ايه يعني مفروض كل واحد يدفع الف رصيد عشان يسرق .. يعني لو حسبنها بي سعر الي بيقول عليه افيونا الي هو بيبيع ال 50 رصيد ب 10 جنيه ادي 200 جنيه بس عشان تسرق مش عشان تخش توب جانج .. واحب اعرفكم ان فعلا انا شوفت ناس بتعيط وبتموت عشان كلمه هرم .. ناس فعلا قدرت كلمه هرم وده السبب ان علم مصر مش كان منور الاوائل قبل كده الشغل التحيز والاستقراطيه .. يعني يا جماعه افتكر ان الشيوي او اصيلا همن دلوقتي الي بيسرقوا كل المصرين يقدروا يعملوا كده .. فعيب اوي ان حد بيساعدك تيجي تغلط فيه او تعامله كده وبجد شئ يزعل اوي ان محدش يقدر حاجه في ايده ومش حاسس بقيمتها

معلش لي الاطاله في الكلام ..

happy new round

كلام جميل جدا يا بيرو هما الظاهر نسيو اننا اللي عاملينلهم حس في كريمز واقل دليل علي كدة اي واحد فيهم يروح يفكر يعمل عصابة كدة وشوف بعديها كام دقيقة هتلائية مضروب واظن الكل مجرب انما الناس دي يا عم الكلام حرام معاهم علشان اللي في دماغهم موجود ومش هيتغير فا مش توجع قلبك

Guest

Quote Originally Posted by play4masr View Post
    وهو الراجل عشان مش عايز يديلك باوره يبئى مالوش لازمه ونوب ؟
    ولا عشان انتا نوب ومش عارف تعمل باور كويس قولت تلم من الناس بئى وخلاص عموما مش قصتى المهم ان الراجل تعب وعمل مليون احترام ومدخلش عشان مش ساعدك ب حاجه و سابك زى ال ..... Xd

اظن لو الواحد نوب هيعمل 50 الف
    يا سيدي قول مليون
    مش 5 مليون
    اظن كلامي وصل يا عم الكتكوت
    وانا الحمد لله ما طلبتش منك واحد قوة يا حبيبي

Guest

اولا احب اقول مبروك للشيوي واسنيبر وفولكانو وبجد تستهالو انكو تبقو في التوب الروند ده

ثانيا احب اقول ان في مثل مصري مشهور اوي يقولك اللي ما يعرفش يقول عدس وانا شايف هنا العدس كتير اوي اوي

حتي ريحتو فاحت .. نبدا برجالة اسكندرية اللي بيقولو ان الشيوي ما كانش هيكسب من غيرهم

انا دخلت الروم بتاعت التيم ده يا جماعة مرتين وفي المرتين تقريبا كان التيم كلو فاتح اللي هو 10 رجالة

ما بيشتغلش فيهم حد يعني من الاخر غير اسنيبر وفولكانو والشيوي فمن الاخر يا جماعة الباور بتاع اسكندرية ده

الي تعب فيه التلاتة دول وبامانة مش عدل انهم يتعبو ويكسبو لاسكندرية في يوزرهم فمن حقهم يلعبو مكان ما هما عايزين

تاني حاجة بقة الموضوع اللي بنتكلم فيه كل روند واللي بيحصل عليه مشاكل كل مرة حوار التوب جانج

طيب يا جماعة انا نفسي اسال بس كدة نرجع لروندات زمان ماحدش من مصر كان بيشم التوب جانج

يعني كان اقصي طموحكو انكو تدخلو وانشالله تطردو بس تدخلو وخلاص

لا شوف الدنيا بقت ماشية ازاي دلوقتي بقت التوب جانج دي بعلم بلدك يعني المفروض انك انت اللي تفرحلها

وتتمني انها تكسب مش تقولي دخلني ب 50 احترام واعملي مش عارف اية

وتنويه بسيط بس الناس اللي بتبقة احترامها صغير جوة دي بتبقة مثلا واحد داخلك الجانج ب 5 مليون احترام او 4 او 3 او اي حاجة بس هو حد فعلا يستحق انو يدخل وبعدين احنا مش هنكسب التوب جانج بمصريين بس

اظن الناس شايفة المستويات عاملة ازاي

واظن الناس شايفة الفرق بين دلوقتي وايام زمان

زمان لما كان حد من مصر بيصاحب واحد اجنبي ويدخل معاه جانج زي الراف ولا حاجة زي كدة

مش هنقول بقة اسامي لان الحوار معروف ومفهوم من الاخر ما كانش بيدخل حد من مصر معاه

لا شوف الرو الاينز دي بقة خسرت مننا الروند اللي فات يعني شوفو الفرق بقة عامل ازاي يا جماعة افهمو بقة

كفاية انك بيبقة قدامك الجانج طول الروند وتقدر تسرق مستريح مش تتزل للاجانب

يا جماعة احنا الحمدلله انا مش بشكر فيا او في بيرو او في الشيوي بس احنا قدرنا نخلي لمصر اسم في وسط الناس

الاجانب ما بقاش حد يقدر يقولك لا ده مصري ما يخشش زي ايام زمان

وبعدين يا جماعة خلاص بقة ننسي المشاكل دي والحوارات الفاكسة دي ونبارك للشيوي واسنيبر وفولكانو ونبارك

لاصيلا علي التوب جانج وانشاء الله علم مصر هيفضل في الاوائل علي طول

Guest

اكيد انتا مدخلتش العصابه فا زعلان وشكلك مكلتش انهارضه كويس

يابوب العصابه بتتعمل للناس الى تعبو فى الروند وعملو احترام يستحقو يخشو يخدو مدليه مش للى ملعبش وجى فى الاخر عاوز يخش علشان كنت فيها قبل كده
    لا طبعا انا مش بكلم على كده انا بكلم على انكم خنتوا اصحابكم وسرقتوا من الناس فلوس وبتاع انما انى ادخل لالالالا انت فكرك راح لبعيـــــــــــــــــــــ د

حسبى الله ونعم الوكيل منكو لله

Guest

برضو من الى ملوش لازمه فى الحياه

بس اوعدك انك مش هتلقى مدليه فى يوزراك لما الروند يبدا علشان انتا مش مصرى

لآلآلآ سيبك منة قسما بالله العلي العظم ما هيشم التوب جانج او اول مصر طول ما انا عايش لو لائيتة في حتة هخلية يكرة عيشتة ودة مش غرور ولا حاجة دي حاجة اسمها انا اعرف اعمل اية وهعمل اية

برضو من الى ملوش لازمه فى الحياه

بس اوعدك انك مش هتلقى مدليه فى يوزراك لما الروند يبدا علشان انتا مش مصرى
    هههههههههه صح انا مليش لازمه لولز انتا صعبان عليا والله يا اصيلا لأن انا مبحبش الواد الى يفكر نفسه حاجه و هو ولا حاجه واعتقد انك واحد من الناس دى
    خلينا فى المهم الشيوى ده احنا مدينله 150 الف باور ولو انا كداب خليه يقول انى كداب
    ثانيا عجبتنى اوى الحته بتاعت انى هفتح مش هلاقى الميدل دى ايه هتسرقها ولا ايه ... xD
    تبئى ب100 راجل ياعم لو خليت يوزرى ياخد بان او الميدل تتشال حقيقى تبئى برنس ياض ادينى مستنى اهو عايز مشوفش الميدل كده ياريت
    PLay4MasR؛

Guest

االله يكرمك يا شويى شكرا يا شويى انت وبيرو اصيلا على التوب ولولاكو مكنا عرفنا نخش نسرق وشكرا انك ضفتنى من الناس المحترمه

Guest

Quote Originally Posted by play4masr View Post
    هههههههههه صح انا مليش لازمه لولز انتا صعبان عليا والله يا اصيلا لأن انا مبحبش الواد الى يفكر نفسه حاجه و هو ولا حاجه واعتقد انك واحد من الناس دى
    خلينا فى المهم الشيوى ده احنا مدينله 150 الف باور ولو انا كداب خليه يقول انى كداب
    ثانيا عجبتنى اوى الحته بتاعت انى هفتح مش هلاقى الميدل دى ايه هتسرقها ولا ايه ... Xd
    تبئى ب100 راجل ياعم لو خليت يوزرى ياخد بان او الميدل تتشال حقيقى تبئى برنس ياض ادينى مستنى اهو عايز مشوفش الميدل كده ياريت

انا ما خدتش منك واحد قوة علي العموم اللي مديني القوة وانا قبلتها منو هوة اللي اسمة ايسو ودة راجل محترم انما واحد زيك خسارة اني ارد علية اصلا

Quote Originally Posted by umbroelshewy View Post

لآلآلآ سيبك منة قسما بالله العلي العظم ما هيشم التوب جانج او اول مصر طول ما انا عايش لو لائيتة في حتة هخلية يكرة عيشتة ودة مش غرور ولا حاجة دي حاجة اسمها انا اعرف اعمل اية وهعمل اية
    الايام جايه كتير يا شيوى ولسه هضربلك جانجات كمان بس انا عايزك تنزل كده وتجمع زى ما ضربتلك جانج الراوند ده وسجنت لكيدول جانج بس انتا مش تستعجل وكل شئ هيجى فى وقته
    PLay4MasR؛

Tags for this Thread