Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 5 of 9 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 90

Quote Originally Posted by umbroelshewy View Post

انا ما خدتش منك واحد قوة علي العموم اللي مديني القوة وانا قبلتها منو هوة اللي اسمة ايسو ودة راجل محترم انما واحد زيك خسارة اني ارد علية اصلا
    وهو الباور بتاع ايسو ولا ايه ؟؟؟ الباور ده بتاعى انا و شيكو و ايسو لحسن تكون فاهم غلط بس
    PLay4MasR؛

Guest

ومعلومة ليكو بس التوب جانج دي

[C]rims.[C]hampions.

انا الليدر بتاعها انا واصيلا انا كنت هجمعها اة بس علشان بلعب علي توب عالم فا اصيلا بيحل مكاني اخوات في اي وقت وفي اي حتة زي بالظبط اما احتاجت مساعدة في الحلب جية معايا ومش اتأخر فا مش عايزين كلام كتير

Guest

Quote Originally Posted by play4masr View Post
    وهو الباور بتاع ايسو ولا ايه ؟؟؟ الباور ده بتاعى انا و شيكو و ايسو لحسن تكون فاهم غلط بس

لا مش فاهم غلط فاهم صح القوة بتاعت شيكو وايسو واللي ادهاني ايسو فا متجيش تقولي بتاعتنا وادناك مش تتكلم بصيغة الجمع قول ايسو ادالك القوة مش انا اديتك القوة او احنا ادنالك القوة وانت عارف انك في البلوك ليست ياهو وهوتميل واسكايبي علشان كدة بتتكلم كتير وتوجع دماغنا كتير

Guest

وهو الراجل عشان مش عايز يديلك باوره يبئى مالوش لازمه ونوب ؟
    ولا عشان انتا نوب ومش عارف تعمل باور كويس قولت تلم من الناس بئى وخلاص عموما مش قصتى المهم ان الراجل تعب وعمل مليون احترام ومدخلش عشان مش ساعدك ب حاجه و سابك زى ال ..... Xd
    شكلك مشفتش اسمى فى الفائزين علشان تقول مش عارف اعمل بور على انك بتكلم ونا مش شايف اسمك

طب مش عاوز تسعدنى تمام بس بقى انا مقدرش اسعدك عاوز عصابه اعمل دور للى يعملك

وبعدين احنا بنقول عاوزين مسعده يوم لما يكون علم مصر فى اول 5

عندك دربكه ولوف الله يمسهم بل خير من الناس الى دخلو الراف ومن الزعماء كمان ومكنوش بيدخلو جنس مصرى
    وبعد كل ده يوم معملو اول عالم كان كل الناس بتوع مصر مدينهم اليوزرات مسعده على انهم عمرهم مسعدو حد مصرى :d

Guest

الايام جايه كتير يا شيوى ولسه هضربلك جانجات كمان بس انا عايزك تنزل كده وتجمع زى ما ضربتلك جانج الراوند ده وسجنت لكيدول جانج بس انتا مش تستعجل وكل شئ هيجى فى وقته
    شكلك كنت بتلعب في روند غير اللي بنلعب فية علي فكرة

Quote Originally Posted by umbroelshewy View Post

لا مش فاهم غلط فاهم صح القوة بتاعت شيكو وايسو واللي ادهاني ايسو فا متجيش تقولي بتاعتنا وادناك مش تتكلم بصيغة الجمع قول ايسو ادالك القوة مش انا اديتك القوة او احنا ادنالك القوة وانت عارف انك في البلوك ليست ياهو وهوتميل واسكايبي علشان كدة بتتكلم كتير وتوجع دماغنا كتير
    هههههههههه والله ضحكتنى لووول اومال الى فى يوزر شيكو ده اسمى ده ولا تسلخات ؟؟لوولز عموما مش تتكلم كتير عشان انا الى مديك بلوك هوتميل و اسكاى ساعت ما سجنت جانج كيدول
    PLay4MasR؛

Guest

Quote Originally Posted by aselaa View Post
    شكلك مشفتش اسمى فى الفائزين علشان تقول مش عارف اعمل بور على انك بتكلم ونا مش شايف اسمك

طب مش عاوز تسعدنى تمام بس بقى انا مقدرش اسعدك عاوز عصابه اعمل دور للى يعملك

وبعدين احنا بنقول عاوزين مسعده يوم لما يكون علم مصر فى اول 5

عندك دربكه ولوف الله يمسهم بل خير من الناس الى دخلو الراف ومن الزعماء كمان ومكنوش بيدخلو جنس مصرى
    وبعد كل ده يوم معملو اول عالم كان كل الناس بتوع مصر مدينهم اليوزرات مسعده على انهم عمرهم مسعدو حد مصرى :d

اعترف انا بالكلام دة علشان انا كان ليا الشرف اني اساعدهم في الروند دة بالخمرة اللي كانت معايا ومش مليون ولا 300 مليون زي ناس لآ
    دة كان مليار وشوية خمرة فا مش عايزين كلام كتير ولط كتير

Guest

هههههههههه والله ضحكتنى لووول اومال الى فى يوزر شيكو ده اسمى ده ولا تسلخات ؟؟لوولز عموما مش تتكلم كتير عشان انا الى مديك بلوك هوتميل و اسكاى ساعت ما سجنت جانج كيدول
    روح يابن الحلال ربنا يكرمك انا معنديش استعداد ارد علي واحد زيك ربنا يكرمك

Quote Originally Posted by umbroELSHEWY View Post
    شكلك كنت بتلعب في روند غير اللي بنلعب فية علي فكرة
    ممممممم عندك حق

(اليوم 61 17:44)
    PLay4MasR نفذ الهجوم . وانت فزت وقمت بإصابة الضحايا!

هجوم عصابة
    ISheEKo4FUN يريد الهجوم علي FINIShInGo ويحتاج الي مساعدتك

الهجـــوم تــم
    ISheEKo4FUN نفذ الهجوم . وانت فزت وقمت بإصابة الضحايا!
    تصدق فعلا كنت بلعب فى راوند تانى xD
    PLay4MasR؛

Guest

يا جماعة افهموووووووووووووو

دلوقتي لما تعمل مشاكل مع اللي بيخلي كل بلدك تسرق طول الروند وهو اللي بايديو يدخلك التوب جانج

يبقة هتسند علي مين................

عموما بقة براحتكو انتو الخسرانين اتخانقو مع الشيوي واصيلا

وهما اللي هيبقو ماسكين التوب جانجات الجاية انشاء الله

بس ما تجوش تعيطو اخر الروند لما ما تتعزموش لان من الاخر هو مش مضطر انو يعزم واحد متخانق معاه

.................

Tags for this Thread