Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 63
    Guest

Default هام جدا جدا بخصوص UmBrOSnIpErVolC

انا عايز ارد على الناس اللى عمالة تقول نصب نصب انا عايز بس افهم حاجة هوا لية فى ناس بتعوم على كلام ناس تانية ولية ناس عمالة تتكلم وخلاص وهيا مش فاهمة حاجة ولا هوا كلام وخلاص ده اسمية حقد ولا غيظ ولا اسمية جهل انا مش داخل اغلط فحد انا بس عايز واحد من اللى بيقولوا نصب وارف يفهمنى كدة اية اللى احنا عملناة عموماً انا حفهمكم اللى حصل عشان انا زهقت من الناس اللى داخلة تقول اى حاجة وخلاص
    اليوزر اللى هوا pizzastation كان بيلعب فية .. سنيبر و ادريانو و الشبح و دادو و سكريم و بيبو و ساس مش فاكر فى حد تانى ولا لأ المهم الناس دول كانوا عملين 70 يوزر فيهم كاش حلو دخلت انا كلمت ادرى اللى هوا صاحب اليوزر قلتلة لو عايز مساعدة فى الميلك انا موجود قالى اشطة وحندخلك بلاير كمان الكلام ده كان يوم 50 (( ياريت الكلام اللى حقولة ميزعلش حد من تيم بيزا منى عشان دول صحابى جداً بس لازم اقول الحقيقة )) من يوم 50 وانا طالع عين اهلى مفيش حد بيعمل حاجة غير سنيبر دخل الشيوى كمان يساعد
    ساس مشفتهوش ولا مرة عمل حاجة غير انوا اشترى سكليز لى 10 يوزرات مرتين ولا حاجة برضوا ياريت يواجهنى لو انا غلطان .. سكريم وبيبو دول اخوات وناس زى الفل فى الحقيقة بس فى اللعبة فى الروند ده بطء غير عادى يمكن اشتروا فى 20 ميلك لى 20 يوزر .. دادو كان مايت اول 100 يوم ورجع بعد يوم 100 عشان كان مقدم على نت ولما رجع اشتغل معانا ببطء غير عادى .. الشبح والله مفتكرش انه عمل حاجة غير الجانح الكابون بتاعتة اللى هما 10 يوزرات كاش .. نيجى بقى لصاحب اليوزر اللى هوا ادريانوا ده عمل 2 او 3 ميلك اول الراوند بعد كده هاجر الله اعلم راح فين رجع يوم 140 بلسلامة قال انا مش حكتب اسمى فى اليوزر كملوا انته ... حد يفهمنى ازاى صاحب اليوزر مبيلعبش
    وعلى فكرة انا مكلم ادريانو فى اول اراوند قلتلة اكتر من نص التيم مش حيتكتب اسمة قالى لأ كله حيتكتب عشان محدش يزعل والله حلوة عشان محدش يزعل دى .
    المهم طلع عين اهالينا انا وسنيبر و الشيوى كل يوم نشترى ونعمل هجوم لوحدنا احنا ال3 اسرع من ال7 والله اللى فى التيم وعلى فكرة (( انا والشيوى وسنيبر بس اللى بنعمل ميلك محدش فيهم بيعرف غير ادريانوا بس ياعينى عمل 3 ميلك وهاجر زى ماقلتلكم )) رفعت انا وسنيبر يوزر بيتزا مصانع يوم 50 حاجة زى كدا مش فاكر يوم كام .. والشيوى رفع اليوزر بتاعة بعدها بيوم مصانع برضة المهم كنا بنتفشخ بمعنى الكلمة احنا ال3 طبعاً اتفقت انا مع الشيوى اننا لازم نحول كل حاجة على اليوزر بتاعة (( عشان بس انا شايف كل الناس جايبة الحمل على الشيوى لواحدة )) وفعلاً نفذنا الحوار دة وكان معانا سنيبر برضة عملنا كده وكان فنيتنا نكتب الناس اللى شغالة معانا بلاير بس والله مظلمنا اى حد
    انا عايز بس اعرف ال900 الف اللى بيقولوا احنا سرقناها مين اللى عملها فيكم ؟
    ياريت يكون الموضوع وصل لكل الناس اللى بتتكلم وخلاص بس انا مسامحهم على العوم اللى بيعومو
    انا بشكر كل واحد باركلنا وبشكر اصيلا وجوجو اللى ساعدونا و نو نيم اللى ساعدنا وهوا اكيد ماسعدناش من فراغ ده الشيوى كان بيساعدهم فى الميلك ياناس ولولا الشوى الناس دو كان زمنهم top 2 بس والله الناس اللى بتتكلم دول مش فاهمين وبيغلطوا وخلاص وانا لو غلطان فحاجة او فى حاجة موصلتش عايز حد يواجهنى

معلش ياجماعة طولت عليكم فى الكلام بس حرام لما تحس ان فى ناس كتير فهمة انك نصبت وتعبك ده كله محدش حاسس بية

شكرا

تم تغيير الخط بواسطة :Generozo
    Last edited by Generozo; 12-06-2009 at 08:00 PM. Reason: لما نشوف أخرتها ايه

Guest

yaret ya generozo enta we afuna mate3melsh Closed plz .. weyaret 7ad yefahemny ezay akabar el font 3ashan ana 3aref eno soghayar . thx

>> Thx le Generozo 3ala Takber el Khat <<
    Last edited by Volcano; 12-06-2009 at 10:10 PM.

Guest

باشا والله يا مرمر المهم مبروك ليك انت والشويى وسنيبر
    مبروك لرجاله اسكندريه تبعا انا ومرمر من اسكندريه وتيم الكس احسن رجاله مبروك يا جماعه وهارد لك والمره الجايه باذن الله تاخدهااااااا باذن الله بس دلوقتى نبارك كلنا لتيم مراون والشويى وسنيبر نقولهم الف مبرووووووووووك بس دلوقتى نبارك احسن نعاتب
    الف مبروك وانا مبسوط

Guest

Thumbs down يعنى عاوزانى اباركلك ؟

طيب يا عم اللى تعبت انتا وسنيبر والشيوي تعالى نتكلم فى حاجه انتا لما شوفتنا كدا مقولتش ليه مش هتلعب والشيوي اللى فرحان اوى كدا انها عمل وخلى وسوى الكلام دا كلو متظبط اساسا وحكايه ال 900 الف قوة دول دا كلام فاكس انا عن نفسى مكنتش عاوز اى غريب عنى يلعب معايا ودى غلطه ادريانو اليوزرات 70 يوزر فول كاش 500 مليون انتا سرقت كام يوم ولا الشيوي سرق كام يوم قولى انتا عملت ايه بس كدا انتو بتتكلمو كتير على الفاضى الباور بتاع ال 70 يوزر ب 500 مليون كاش معروف واللى عملتوه دا سرقه لتعب غيركم مش عشان عملت كام ميلك تبقى انتا صاحب القوة وعدم تقدير للناس اللى سابت شغلها ودراستها وقله لعبنا بسبب شغلنا ياريت تفهم دى كوييس انتا مجرد اخدت قوة على الجاهز واخدت بيها توب وفى الاخر عاوزنى اقولك مبروك ؟

Guest

Thumbs down

اولا الف مبروك هو فعلا الى بيعمل ميلك هو بيقا صاحب البور عندك حق فى دى يا فولكانو وانتو الى رفعتو اليوزرات من الصفر وظبطو كاش وحلبتو ورفعتو اليوزرات كاش تانى ما هو كل واحد عيتكلم وعيقعد يبرا نفسو وبعدين زى ما انتو بتقول يا فولكانو وانت عارف انا بعزك قد ايه وربنا يعلم لما انت كنت شايف كل واحد فينا على كلامك مبيعلبش كملت ليه لعب معانا ولا الموضوع ده كان متجهزلو وعلى العموم احنا حتى لو كنا كملنا لعب كنا عنتحلب من الشيوى علشان اصيلا وطاره مع ادرى يعنى الموضوع متظبطله من الاول وفكك بقا من شغل مين الى لعب وملعبش

Guest

اسكندريه اجدع ناس ومتزعلش على حاجه واحنا اسكندرنيه يا رجاله انا مش ما التيم بس برده الاسكندريه جدعان وميزعلوش على حاجه ليكو مره تانيه يارجاله

Guest

يا جدعان مبروك لينا وخلاص كل واحد عارف عمل ايه ومعملش ايه ومحدش يقارن نفسو بالتاني ولا يقول ده عمل ولا معملشي :d

Guest

احنا يا جدعان لسا هنتكلم كتير ., اصل الكلام مش هيجيب فايده والكلام مش هيزود ولا هيقلل ., الروند خلص واللي كسب كسب ., كلو يقول
    مبروك من قلبوا , ومات الكلام .
    والف مبروك للتوب مره تانيه .

Guest

7beby ya donya entaaaaaaa

Guest

Default الكل سعيد ليك يا ان بيرو والف مبروك عليك وعلى التيم كله

انا بلعب بس من اول الروند اللى فات ويا جدعان انا عايز اقول حاجه من الاخر اللى كسب مش مصرى يبقى الف مبروك ليه ازاى كسب محدش يسئل وليه كسب وعامل ايه علشان يكسب دى بتاعت ربنا وربنا يوفقنا كلنا ونقفل الخمسه التوب ان شاء الله فى الروند اللى هبدأ بكره وشكرا يا جدعان

المايسترو
    محمد علام