Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 63
    Guest

Quote Originally Posted by ZzZoZzZ View Post
    باشا والله يا مرمر المهم مبروك ليك انت والشويى وسنيبر
    مبروك لرجاله اسكندريه تبعا انا ومرمر من اسكندريه وتيم الكس احسن رجاله مبروك يا جماعه وهارد لك والمره الجايه باذن الله تاخدهااااااا باذن الله بس دلوقتى نبارك كلنا لتيم مراون والشويى وسنيبر نقولهم الف مبرووووووووووك بس دلوقتى نبارك احسن نعاتب
    الف مبروك وانا مبسوط

Thx ya basha :*:*

Guest

Quote Originally Posted by IiIMasterDadoIiI View Post
    طيب يا عم اللى تعبت انتا وسنيبر والشيوي تعالى نتكلم فى حاجه انتا لما شوفتنا كدا مقولتش ليه مش هتلعب والشيوي اللى فرحان اوى كدا انها عمل وخلى وسوى الكلام دا كلو متظبط اساسا وحكايه ال 900 الف قوة دول دا كلام فاكس انا عن نفسى مكنتش عاوز اى غريب عنى يلعب معايا ودى غلطه ادريانو اليوزرات 70 يوزر فول كاش 500 مليون انتا سرقت كام يوم ولا الشيوي سرق كام يوم قولى انتا عملت ايه بس كدا انتو بتتكلمو كتير على الفاضى الباور بتاع ال 70 يوزر ب 500 مليون كاش معروف واللى عملتوه دا سرقه لتعب غيركم مش عشان عملت كام ميلك تبقى انتا صاحب القوة وعدم تقدير للناس اللى سابت شغلها ودراستها وقله لعبنا بسبب شغلنا ياريت تفهم دى كوييس انتا مجرد اخدت قوة على الجاهز واخدت بيها توب وفى الاخر عاوزنى اقولك مبروك ؟
    bos ya dado awalan ana mosta7el akhsarak kasa7eb fana msh 7atkhane2 ana 7afahemak bas 7aga >> enta mazawedtesh 7aga 3an elly ana olto manta karart nafs el kalam enta bet2ol ento gama3to el cash wana we sniper we shewy 3amalna el milkat ya3ny ento la3abto awel 40 day we7na kamelna el ba2y we 7war el tar elly enta bt2ol 3aleh da 7war benak we ben asela malna e7na ba2a b asela now ??

Guest

الف مبروك للاوائل و لى كل الناس الى تعبت فى الروند ده.
    و فعلا بغض النظر عن اى كلام بيتقال المهم انى الاقى علم مصر و يكون من الاوائل ناس مصريين

و عاوز اقول حاجه بسيطه باختصار ان دى لعبه و مش مستاهله ان ناس تزعل من بعض

Guest

Wink

خلاص يا جدعان هو كل شويه موضوع يتقفل بسبب الحوارات دى الى حصل حصل دى فى الاول والاخر جيم ... ونتكلم فى الى جى احسن واهو كل واحد بيتعلم

Guest

Quote Originally Posted by SCREAM661 View Post

اولا الف مبروك هو فعلا الى بيعمل ميلك هو بيقا صاحب البور عندك حق فى دى يا فولكانو وانتو الى رفعتو اليوزرات من الصفر وظبطو كاش وحلبتو ورفعتو اليوزرات كاش تانى ما هو كل واحد عيتكلم وعيقعد يبرا نفسو وبعدين زى ما انتو بتقول يا فولكانو وانت عارف انا بعزك قد ايه وربنا يعلم لما انت كنت شايف كل واحد فينا على كلامك مبيعلبش كملت ليه لعب معانا ولا الموضوع ده كان متجهزلو وعلى العموم احنا حتى لو كنا كملنا لعب كنا عنتحلب من الشيوى علشان اصيلا وطاره مع ادرى يعنى الموضوع متظبطله من الاول وفكك بقا من شغل مين الى لعب وملعبش
    basha ya scream walahy enta mn el nas el gad3a wel ana ba7ebaha awy wenta 3aref kda >>> bos ya scream ana kamelt le3b 3ashan ana 3aref eny law kamelt sa7 ma3a sniper we shewy 7anakhod top5 wesh 3ashan kda kamelt .. we bardo 7ara3 a2olak law el mawdo3 metkhatatlo mn el awel da tar ben adry we asela ya3ny malnash da3waaaaaaaa

Guest

Quote Originally Posted by abodnya View Post

احنا يا جدعان لسا هنتكلم كتير ., اصل الكلام مش هيجيب فايده والكلام مش هيزود ولا هيقلل ., الروند خلص واللي كسب كسب ., كلو يقول
    مبروك من قلبوا , ومات الكلام .
    والف مبروك للتوب مره تانيه .
    allah yebarek fek ya m3alemy walahy yadonya ana 3amel el topic da 3ashan kolo bey2olak enena nasabna we 5adna top4 3al gahez fa lazem awada7 kda 3ashan ma7adesh yekrahna we aham 7aga el nas te7ebak msh nos el nas dakhla teshtem

Guest

Talking

Quote Originally Posted by drviruss View Post
    الف مبروك للاوائل و لى كل الناس الى تعبت فى الروند ده.
    و فعلا بغض النظر عن اى كلام بيتقال المهم انى الاقى علم مصر و يكون من الاوائل ناس مصريين

و عاوز اقول حاجه بسيطه باختصار ان دى لعبه و مش مستاهله ان ناس تزعل من بعض
    thx ya virus we allah yenawar 3alek el mohem ma7adesh yez3al mn 7ad

Guest

Quote Originally Posted by thefriendsxstyle View Post
    خلاص يا جدعان هو كل شويه موضوع يتقفل بسبب الحوارات دى الى حصل حصل دى فى الاول والاخر جيم ... ونتكلم فى الى جى احسن واهو كل واحد بيتعلم

Ma3lesh ya basha hwa el mawdo3 tawel fe3lan bas kan lazem el wa7ed yedafe3 3an nafso msh kol wa7ed dakhel yeshtem we khalas

Guest

انا من رأى يا مرمر يعنى هو انت كده اكلت حق صحابك ومقدرتش الصحبيه دى رأى متزعلش منى انت عارف انا بنسبالى ايه

Guest

انا عايز اقولك حاجه يا مروان انت جيت وقعدت معانا صح وانت قاعد معانا ليه ما قولتش الكلام الي انتي قولته ده لما كنا مع بعض غير كده ات واحد فيكو انتو 3 سرق معانا وطلع يوزر واحد من الصفر حتي والي بيقول ان احنا ما بنعرفش نحلب في اخر الروند 100 واحد جه وقالي انا واسكريم تعالي احلبلي وحلبنا ليه من غير ما ناخد مليم حتي ليه عشان انا بلعب العبه دي من جانب التسليه مش باخدها عمليه ماديه زي ناس تانيه وانا اقول بصراحه الراجل الي انا اه زعلان منه بس هوا تعب معانا وهوا سنيبر وانا اقول بعلو صوتي سنيبر الوحيد فيكو الي يستحق يتكتب اسمه لانه تعب معانا كلنا وغير كده يا مروان مش انت بتقول بطئ ومش بطئ من غير البطئ ده كنت عتوصل للوصلتله بدون جهد زينا وفي الاخر انت تعز عليا مش عايزك تزعل MRpepo